Spring naar bijdragen

Onetime Pokerkampioenschap in de studio van Zuidlaren [12 augustus]


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Afgelopen week heb ik gepokerd bij het ONK poker in Borculo o.a. met onze pokervrienden Danny en Edwin. Een aantal mensen waren vorig jaar ook aanwezig bij het Pokertoernooi in Zuidlaren in onze Onetime studio om PI vs Onetime te beslechten. Ook was daar het epische HeadsUp kampioenschap waarbij onze Jos met de hoofdprijs naar huis ging (o.a. in bad met @Lady_Diamond

 

Zin in het Onetime poker championship op zaterdag 12 augustus? Dan is dit het moment om het kenbaar te maken, met minimaal 20 enthousiaste reacties dat je kan en wil komen gaan @TheTurtleen ik dit magische evenement organiseren. 

Onetime poker.jpg

Ik kan niet wachten, jullie ook niet, reageer en kom 🙂

6565f6ec-0e29-49f1-a34d-db5e3c4f7cbe.jpg

880620d2-89f2-4d2b-b745-d0221a043186.jpg

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 hours ago, TheGreatOne said:

Afgelopen week heb ik gepokerd bij het ONK poker in Borculo o.a. met onze pokervrienden Danny en Edwin. Een aantal mensen waren vorig jaar ook aanwezig bij het Pokertoernooi in Zuidlaren in onze Onetime studio om PI vs Onetime te beslechten. Ook was daar het epische HeadsUp kampioenschap waarbij onze Jos met de hoofdprijs naar huis ging (o.a. in bad met @Lady_Diamond

 

Zin in het Onetime poker championship op zaterdag 12 augustus? Dan is dit het moment om het kenbaar te maken, met minimaal 20 enthousiaste reacties dat je kan en wil komen gaan @TheTurtleen ik dit magische evenement organiseren. 

Onetime poker.jpg

Ik kan niet wachten, jullie ook niet, reageer en kom 🙂

6565f6ec-0e29-49f1-a34d-db5e3c4f7cbe.jpg

880620d2-89f2-4d2b-b745-d0221a043186.jpg

Ik wil er zeker weten ook bij zijn.. count me in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 hours ago, TheGreatOne said:

Afgelopen week heb ik gepokerd bij het ONK poker in Borculo o.a. met onze pokervrienden Danny en Edwin. Een aantal mensen waren vorig jaar ook aanwezig bij het Pokertoernooi in Zuidlaren in onze Onetime studio om PI vs Onetime te beslechten. Ook was daar het epische HeadsUp kampioenschap waarbij onze Jos met de hoofdprijs naar huis ging (o.a. in bad met @Lady_Diamond

 

Zin in het Onetime poker championship op zaterdag 12 augustus? Dan is dit het moment om het kenbaar te maken, met minimaal 20 enthousiaste reacties dat je kan en wil komen gaan @TheTurtleen ik dit magische evenement organiseren. 

Onetime poker.jpg

Ik kan niet wachten, jullie ook niet, reageer en kom 🙂

6565f6ec-0e29-49f1-a34d-db5e3c4f7cbe.jpg

880620d2-89f2-4d2b-b745-d0221a043186.jpg

@TheTurtle en @TheGreatOne.....

Komt er ook een epische beker voor de nr1? Of geven we iedereen een aanmoedigingsmedaille met een certificaat "bewijs van deelname" 🤣

Ik neem de "poedelprijs" voor @Dutch-Koala wel mee😇

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei SmartAce:

Loopt helaas nog niet echt storm

Nee, ik zie en voel het ook zo. Weinig pokerspelers echt op het forum en actief. Lange rit naar Zuidlaren en 2 dagen later hebben we de 72 wereld record pogingen. Het was te proberen en wie weet komen er aankomende weken nog meer mensen die willen aanhaken. Ik zal @TheGallantvragen om deze thread ook mee te nemen in een nieuwsbrief om te peilen of mensen die willen en uiteraard kunnen midden in de zomer.

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 6/1/2023 at 2:58 PM, TheGreatOne said:

Nee, ik zie en voel het ook zo. Weinig pokerspelers echt op het forum en actief. Lange rit naar Zuidlaren en 2 dagen later hebben we de 72 wereld record pogingen. Het was te proberen en wie weet komen er aankomende weken nog meer mensen die willen aanhaken. Ik zal @TheGallantvragen om deze thread ook mee te nemen in een nieuwsbrief om te peilen of mensen die willen en uiteraard kunnen midden in de zomer.

We kunnen toch wel iets opzetten, hoeveel mensen zijn nodig? Want een paar tafels moet toch kunnen....

@TheGreatOne

bewerkt door GG-Jedi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.