Spring naar bijdragen

Lasmo's wedhoekje


Lasmo

Aanbevolen berichten

Welkom in mijn thread!

Veteraan sportgokker hier, ik hoop dat dit de goede plek is op het forum om dit te posten. Jaaaren geleden heb ik ooit een tijdje weddenschappen gepost op een internationaal wedforum (geen idee of ik hier de naam mag noemen). Ging best aardig en gaf me wat discipline om mijn picks te kiezen met aandacht, dus dat beviel wel. Die site ging feitelijk dood, dus toen ben ik maar weer gestopt. Ik kwam dit forum tegen en dacht, waarom niet, een nieuwe poging. Ik kan wel wat discipline gebruiken.

Methodologie ga ik later nog wel een keer op in. We beginnen met de basics, alleen voetbal, vooral 1X2. En wie weet breid ik het gaandeweg een beetje uit (of ik ga direct failliet en druip weer af, dat kan ook). Voor beste odds gebruik ik een vergelijkingssite. Bank begint met 100 units, ik doe alsof het echt geld is, dus niet gelijk alles op zwart..

Gelijk maar een pick voor vanavond: Noorse beker, 15 units op winst Rosenborg uit bij Stordals Blink. Bij Betcity (of Unibet/HC/Jack's) @ 1.20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, ik ben wellicht niet meteen in de positie om allerlei dingen te roepen maar .. ik doe het toch. 

Als je 15 units inzet op een quote van 1.20 ben ik bang dat je op termijn geen winst zal draaien, tenzij natuurlijk je methodologie deze weddenschap op 1.20 een positieve waarde geeft. Lang verhaal kort, als je op 1,20 inzet ben ik erg benieuwd naar je methode want blind op high favorites betten gaat je op de lange termijn zeer waarschijnlijk geld kosten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het welkom en de aanmoediging iedereen!

Onder het mom van: een slecht begin is het halve werk, de eerste huge favourite bet meteen maar verloren (2-1). Dat 'direct failliet gaan' klinkt zo gek nog niet.

Re Hansheem: het is dat tweede. Ik bepaal mijn picks met een mix van mijn eigen inzichten/statistieken en een mandje van de noteringen van internationale bookmakers in wiens noteringen ik vertrouwen heb als referentie. Of dat nou een odd van 1.05 is of van 100, maakt in principe niet uit. Mij is ooit geleerd dat als je je weddenschappen weet te plaatsen tegen een betere notering dan die op het moment dat de wedstrijd aftrapt (theoretisch zijn de noteringen dan het efficientst) je op lange termijn winst maakt. In de praktijk heb ik dat ook ervaren, al kunnen winning en losing streaks je soms een tijdje doen denken van niet. Bizar genoeg is dat best aardig gelukt op deze bet: noteringen toen de wedstrijd begon waren gezakt tot 1.12-1.15. Gevalletje van operatie geslaagd, patiënt overleden dus.

Bank: -15 tot 85 units, maar we gaan vrolijk door. Als ik weer wat zie post ik het.

bewerkt door Lasmo (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dutch-Koala:

Welkom!

Ik doe zelf aan sure bets zoals deze gister was een mooie sure bet!

regelamtig liggen dit soort pareltjes voor het oprapen 😄

 

image.png

image.png

Interessant! Zoek je dat handmatig op of is daar een website voor?  Ik heb het "vroeger" ook veel gedaan, maar met het Nederlandse vergunningssysteem dacht ik dat die put wel opgedroogd was (plus het is een snelle manier om je wedlimieten op te blazen, maar misschien niet als je het zoekt in speciale bets zoals dit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lasmo:

Interessant! Zoek je dat handmatig op of is daar een website voor?  Ik heb het "vroeger" ook veel gedaan, maar met het Nederlandse vergunningssysteem dacht ik dat die put wel opgedroogd was (plus het is een snelle manier om je wedlimieten op te blazen, maar misschien niet als je het zoekt in speciale bets zoals dit)

Ja ik zoek dit handmatig op! Ben continu odds vergelijken ik doe aan sport arbitrage Betting.
En ik zet daarbij promoties tegen elkaar op waardoor ik gtd winst maakt. Is soms weinig maar soms heb je ook een uitschieter.

Ik heb wel wedlimieten vooral als het bij de zelfde bookmarker is moet je wel oppassen.

Is zeker een leuke kleine bijverdientste!

Mocht je meer info willen stuur me dm ik kan niet alles openbaar op het internet posten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dutch-Koala Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. De bookmaker met de beste prijs krijgt mijn weddenschap. Soms is dat zebet, vaker een ander.

Nieuwe bank 88.15

Een incidenteel uitstapje van de 1X2 af:  Terug naar Noorwegen, Valerenga - Bodo Glimt, >1,5 doelpunt in de eerste helft. 2.38 @ Unibet, Jacks en Betcity, 2 units

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ prima koers. Beste koersen op gelijkspel vind ik 3,60 en Schotland wint 3,80 daarmee een marge op totale markt 1,7% (in voordeel bookies)

Dat gezegd hebbend, lekker spelen wat je wil en de grootste klappers maak je op onberekende bets.

bewerkt door Rudi
p.s. geen idee van voorspelbare koersbeweging op deze markt (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lasmo

Ik zie dat je ook echt met units werkt! lekker bezig!
Ik doe alleen weddenschappen dat ik garandeert winst maak :)
Omdat ik zelf geen verstand van sport heb! :P
Terwijl ik wel 10 betjes per dag heb lopen :D

Ik vind zebet echt altijd slechte odds.. En ze hebben geen player specials dat is wel erg nadelig als je een tegen bet zoekt..

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.