Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Vandaag is het dan zover!

Nu serieus met de Challenge gestart:

From Zero to Hero.

Komende tijd neem ik jullie mee in de Pokerwereld, de freerolls, weggevertjes, allemaal gratis, op de pokersite ggpoker.

Elke week doe ik een update of als er iets bijzonders is gebeurt dat ik graag wil delen.

Allereerst begin ik uit te leggen dat je van ggpoker alle dagen een gratis ticket krijgt. 

Op de maandagen (zoals op de foto te zien is) is het een Spin & Go ticket voor $0,25.

Die heb ik gespeeld en je ziet, gelijk 1ste geworden. 

Ik zal de komende tijd deze Spin & Gos spelen en de tickets voor de Battle Royal (die ze ook weggeven)

Later zijn er nog meer mogelijkheden als ik een bankroll heb opgebouwd, met name staking. Hierover zal @TheGreatOne eens een collum over uitwijden. (Heeft hij mij verteld)

Mochten jullie vragen hebben, ik beantwoord ze graag.

Veel leesplezier op dit avontuur.

Groeten GG-Jedi (Benny)

Screenshot_20230605_182800_GGPoker.jpg

Screenshot_20230605_184124_GGPoker.jpg

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Vandaag dan de 1ste weekupdate van de "Zero to Hero" Challenge, 

Wat was me het een week, eigenlijk samengevat een dag, de zaterdag.

Hele week de freeroll tickets gespeeld en de balans op zaterdag was +$2,15

Op zaterdagen krijg je altijd van ggpoker een gratis $1 Sit & Go ticket.

Dat ticket genomen en het sprong gelijk naar $50 prijzengeld onder te verdelen in: 1ste $25, 2de $20, en 3de prijs van $10. Met totaal 6 spelers aan tafel kon dit wel eens een boost worden in de 1ste week voor de challenge.

Met gezonde spanning begonnen en al gauw liepen de kaarten niet lekker, van alles geprobeerd om wat extra fiches in bepaalde spots te halen maar niets werkte, uiteindelijk met 66 eruit gevlogen tegen KJ.... zonde....

Teneergeslagen vanwege een mooie gemiste kans toch een $0,55 Omaha satje gespeeld, ik wissel wel eens tussen Omaha en No-limit. Het verschil tussen beide leg ik later wel eens uit.

96 spelers deden mee in het toernooi wat resulteerde in 10 tickets voor de $5,40 Omaha Bounty micro Millions toernooiserie.

Mijn doel was om een ticket te behalen en dan dag1 te spelen om iig wat bountys binnen te harken, om ook zo een boost te geven aan mijn bankroll voor de challenge.

Missie 1 was geslaagd, de ticket was binnen!!! Gaaf....

Missie 2 eindigde heel snel al in een deceptie waarbij mijn tegenstander met wat geluk, nadat al onze fiches in het midden lagen op de flop, mij kon trakteren op een suckout. Dat betekent dat hij/zij veel geluk moest hebben om nog de hand te winnen, maar dat gebeurde helaas wel... dat meen je niet.... zucht.....

Weer een deceptie, wat in mijn hoofd een hele mooie avond moest worden eindigde in mineur nadat ik de resterende Sit & Go's ook niet kon winnen sta ik wederom weer met lege handen.

Kort samengevat: in Week 1 waren volop mega kansen die ik niet heb kunnen grijpen. 

Hopelijk gaat week 2 beter en dat kunnen jullie volgende week weer lezen.

Ik wens jullie allemaal fijne warme/koele dagen toe en tot volgende week!

Groeten GG-Jedi

Screenshot_20230610_164026_GGPoker.jpg

IMG-20230610-WA0030.jpeg

20230610_215506.jpg

Screenshot_20230610_164105_GGPoker.jpg

Geplaatst

Gaaf, dit zijn de topic waar je voor naar het forum komt! Leuk succes en ik zou ook zeker niet schromen om af en toe een handje te posten waar je over twijfelt. Ik denk dat er genoeg slimme spelers zijn die je graag van wat advies willen voorzien! 

• 2 weken later...
Geplaatst

Ben ook zeer benieuwd hoe het met jou challenge vergaat, een interessant begin in ieder geval. Gezien er nu wat ruis op de lijn zit, betekend dit dat het geen succes is? Of kom je straks ineens met een mega update en bedrag waar een paard de hik van krijgt.

• 1 maand later...
Geplaatst

De challenge ligt een beetje op zijn gat.

Ik ben nog wel steeds bezig laatste tijd, echter kom ik niet echt los om een stap hoger te zetten.

Het is moeilijk en ik wacht even op dat moment dat ik wat beters kan gaan spelen als de 0,25... 

Maar zoals gezegt geen succes, ook al ben ik niet elke dag bezig.

Ik zal zorgen dat er meer updates komen.

Momenteel staat de teller op $0,01

Komende dagen ga ik de freerolls even weer pakken.

Groeten GG-Jedi

Geplaatst

Vandaag is niet de dag... 

Zoals jullie wellicht weten is er elke dag een gratis freeroll te krijgen, vandaag een $0,25 Sit & Go Ticket.. 

Maar zoals te zien is is vandaag niet de dag, je zult wel eens zulke handen krijgen, waar je het er super goed in krijgt Heads Up maar de pokergoden iets anders beslissen....

Op naar de volgende dag dan maar, we blijven stug volhouden de komende tijd.

Ik heb besloten om de komende 3 weken alle tickets te benutten en alles opsparen voor een Live Sessie op Twitch.

Mocht ik een leuk potje hebben opgebouwd ga ik wat toernooien spelen waar ik het merendeel van de % in de verkoop zet, speciaal voor alle OneTimers.

Fingers crossed dus de komende 3 weken.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten GG-Jedi

Screenshot_20230809_175716_GGPoker.jpg

Screenshot_20230809_180026_GGPoker.jpg

Screenshot_20230809_180050_GGPoker.jpg

Screenshot_20230809_180406_GGPoker.jpg

Geplaatst

Goedeavond allemaal,

Daar zijn we weer met een wekelijkse uldate.

Na een aantal dagen proberen de pech te ontlopen, wat niet lukte, is vandaag wel gelukt.

Op de zondagen krijg je een "Battle Royal" ticket van $0,25

Daarbij moet je 3 stadiums "overleven"

1ste stadium is bij de top 15 belanden. Na 15min als er nog geen 15 spelers over zijn gebleven en je staat 17de, word je zonder pardoes uit het toernooi gezet.

2de stadium is "overleef de tafel" je speelt dan een sit en go met 3 spelers en moet je als winnaar eruit komen. Zijn er na 5 min nog spelers aan tafel gaan ze na die 5min elke hand automatisch allin, tot er iemand overblijft.

Laatste stadium is een normale sit & go met 6 spelers met elk hun vergaarde stack en bounty. Je zit dan al in het "toernooi geld" en speelt voor meer.

Vandaag 1ste geworden en hopelijk de start van een mooie dagelijkse serie.

Over 3 weken maak ik de vergaarde balans op en als er speelruimte is ga ik online spelen op Twitch waarbij de "OneTimers" zelfs een % van de aktie kunnen kopen, mits je een GG account hebt natuurlijk. 

Laten we dit postieve iig gebruiken om de komende tijd een boost te geven en te bouwen naar een leuke uitzending.

Komende week zal ik regelmatig te zien zijn in de OneTime Studio in Zuidlaren bij het wereldrecord poging.

Ik zal wat "side events" hosten voor het goede doel, zoals Flip & Go's en Sit & Go's.

Kom vooral eens langs. @TheGreatOneen @TheTurtle zullen ook aanwezig zijn.

Fijne zondag verder allemaal.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

GG-Jedi

Screenshot_20230813_181310_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_182220_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_182745_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_184113_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_184355_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_184404_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_184333_GGPoker.jpg

Screenshot_20230813_182932_GGPoker.jpg

Geplaatst

SUCCES DOOR ZIEKTE...... 

Na een aantal dagen flink ziek te zijn geweest (virusje) waarbij ik @TheGreatOne en @TheTurtle ook helaas te weinig bij de (overigens gelukte) wereldrecord poging kon helpen verveelde ik mij een klein beetje vandaag op bed. Ik dacht laat ik eens even een T$ toernooi van $0,25 spelen. 

T$ betekent simpelweg Tournament Dollars. Je speelt dit toernooi met de lage buyin om T$ te winnen, deze gewonnen T$ kun je niet rechtstreeks verzilveren of uitcashen voor geld maar kun je alleen gebruiken om je in toernooien in te kopen. (Je hebt overigens ook nog C$ maar dat is een verhaal voor de volgende keer)

Regelmatig worden deze toernooien aangeboden door GG met een gegarandeerde prijzenpot.

Na eentje te hebben gevonden en geregistreerd begon de reis. Geduld is nodig om hier doorheen te manouvreren.

Na geduld en wat handjes spelen komen we bij de bubble aan, mooi, nog ff doorzetten en kunnen we wat bijschrijven.

Na wat leuke handen te hebben gewonnen, zie de foto's in de bijlage, komen we aan bij de FT (Final Table) en ja... zelfs als chipleader, een mooi begin van de Finale Tafel.

Als chipleader kon ik helaas een aantal kleine stacks niet uit het toernooi spelen jammer genoeg, dus maakte ik de keuze om meer tight te gaan spelen en anderen het werk te laten opknappen.

Dit werkte, bij de laatste 3 kwam ik in een clash terecht waarbij we preflop allin gingen. 66 vs A7suited, ik flopte een set en op de turn een fullhouse. Doordat ik net iets meer als mijn tegenstander had betekende dit een Heads-Up om het toernooi zelfs te kunnen winnen.

Ik begon met een 2tegen1 achterstand in stacks maar speelde me naar een lichte voorsprong toen het volgende gebeurde (ook te zien op de afbeelding)

Ik besloot om 73suited te spelen omdat je HU niet steeds kan blijven folden. Na een minraise die ik callde (gooi niet graag suited kaarten weg HU) was mijn idee na het zien van de flop 4 A 6 (rainbow) om niet gelijk weg te gooien na een continuation bet. Ik callde en we checken de turn (10). dan een miraculeuze river card.. een 5... dit betekende een straight (straat) voor mij... en ik besluit om nog wat value te halen door redelijk klein te betten, mijn tegenstander schuift allin, ik snapcall omdat er maar 1 hand is die mij kan verslaan... en wat denk je... juist.. die had hij inderdaad. 

Niet getreurd, het gebeurt, ik ben blij met plaats 2.

We hebben iig een mooie start om over dik 2 weken een stream te kunnen starten.

Allemaal een fijne dag verder.

Groeten GG-Jedi

Screenshot_20230817_174143_GGPoker.thumb.jpg.f45bd83bcd1fc7a5ab0ee8639830da55.jpg

Screenshot_20230817_173624_GGPoker.thumb.jpg.a07702a928f760bb011dfc855543130d.jpg

Screenshot_20230817_163114_GGPoker.thumb.jpg.41a44dfc03c9a4f40a731168fc53122f.jpgScreenshot_20230817_165136_GGPoker.thumb.jpg.705e792c9a99e7ad4079f3c384faab91.jpgScreenshot_20230817_171650_GGPoker.thumb.jpg.3b013879c7ea0921ccff7138dd53a4fa.jpg

Screenshot_20230817_154149_GGPoker.thumb.jpg.e2a63ddda0708d5564fdc81a88294edd.jpgScreenshot_20230817_162952_GGPoker.thumb.jpg.e6e63dd7bc4d31b8b2a0976422b8761e.jpg

Screenshot_20230817_172402_GGPoker.jpg

Screenshot_20230817_172603_GGPoker.jpg

Screenshot_20230817_174127_GGPoker.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.