Spring naar bijdragen

Verdien gratis geld met een mooie bet!


DennMann

Aanbevolen berichten

Wat een resultaat!! (Kan helaas de openingspost niet meer aanpassen)

@D00PIE je bet was goed! €70,32 in de tas.

@Hansheem je bet was goed! €75 in de tas.

Ik hoor graag wat jullie met het geld willen doen, uitbetalen, ik kan het op de roulette gooien, @Hansheem alles of niets op spaceman? U vraagt wij draaien.

De volgende bets heb ik niet kunnen plaatsen en deze personen mogen een nieuwe bet maken: @TheGreatOne @MF1976NL Maar goed ook want die hadden we verloren.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-6-2023 om 09:13 zei DennMann:

Jaaa beste OneTimers. Een paar maanden geleden ben ik de mist in gegaan met een Tennis hedge; door een opgave kreeg ik op site A mijn geld netjes terug, maar op Bet365 bleef ik over met een bedrag van €750 aan wedkredieten. Dat is helemaal ruk, want als je geld inzet krijg je enkel de winst, en de wedkredieten niet. Nu heb ik al een deel in kunnen wisselen, maar gisteren de mist in met Nederland. Momenteel heb ik nog €380 staan.

En daar heb ik jullie hulp bij nodig!
Het doel is om de €380 om te zetten naar euro's. Voorbeeld: Als ik €50 wedkrediet inzet op een quotering van 2.00, dan krijg ik €50 aan opneembaar geld. Iedereen mag een weddenschap uitzoeken en het bedrag dat daarna overblijft delen we door 2.

voorbeeld: Een bet van €10 op een quote van 3.50 levert €35 minus €10 dus €25 op. Daar mag je de helft van houden.

De deal:

  • Bepaal de inzet: €5, €10 of €25
  • Zoek een weddenschap met een minimale quotering van 2.00 op Bet365
  • Zet de weddenschap in het topic, dan zet ik daar op in. Bij winst stuur je me een tikkie.
  • Iedereen mag mee doen, 1 open weddenschap per persoon.
  • Je mag dus ook de meest bizarre combinatieweddenschap bedenken.
  • Graag wel wat tijd er tussen, moet wel de kans krijgen om de weddenschap te plaatsen.

Omdat ik wel iets van de €380 wil overhouden, heb ik bij de hogere bedragen een max quotering bepaald.

Inzetten:

  • €5 (Minimale quotering 5.00)
  • €10 (Minimale quotering 4.00)
  • €25 (Minimale quotering 3.00)

 Ik kijk uit naar jullie mooie combinatieklappers!

EDIT:
Graag weddenschap hier in het topic plaatsen met de dan geldende quotering en de gewenste inzet. Heb de minimale quoteringen aangepast en geen max er op gezet.

Bets:
@Dopey Sanje 1X, Milos Raonic winst, Stefanos Tsitsipas wint | €25 @ 2.70 voor €42,70 OPEN

@Arthur Medvedev, Minaur, Raonic, Sinner wint | €25 @3.03 voor €50,95 VERLOREN

@Dutch-Koala Spanje wint, Olmo +0,5 SOT, Fati +0.5 SOT | €25 @ 5.50 voor €112,50 OPEN

@D00PIE Morata +1.5 S, Spanje wint, Meer dan 2 doelpunten | [email protected] + 25% boost €140,62 OPEN

@Hansheem Spanje wint, Schoten +20,5, Both teams to score yes | €25 @7.00  voor €150 OPEN

@SmartAceSpanje wint, arg wint, canada wint, mex X2| €10 @ 7,65 voor  €66,50 (heb er €10 van gemaakt)

@JkSSn Jorginho  to score (annuleren bij niet starten) | €25 @ 5.00 voor €100 OPEN

@MrTTAO 1 correcte score 3-2 Spanje-Italië | €25 @34.00 voor €825 OPEN

@dosterik Kos-Roe en Cyp-geo both to score yes | €25 @ 3.66 voor €66,66 OPEN

@retep32 Nyck de vries behaalt punten yes | €25 @ 9.00 voor €200 OPEN

 

 

Turkije, Wales, Israël en Slovenië winnen @9,31

Screenshot_20230616_095349_Chrome.jpg

Screenshot_20230616_095349_Chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei DennMann:

Wat een resultaat!! (Kan helaas de openingspost niet meer aanpassen)

@D00PIE je bet was goed! €70,32 in de tas.

@Hansheem je bet was goed! €75 in de tas.

Ik hoor graag wat jullie met het geld willen doen, uitbetalen, ik kan het op de roulette gooien, @Hansheem alles of niets op spaceman? U vraagt wij draaien.

De volgende bets heb ik niet kunnen plaatsen en deze personen mogen een nieuwe bet maken: @TheGreatOne @MF1976NL Maar goed ook want die hadden we verloren.

 

Hahaha nou ik stuur je wel een tikkie, deze maand afgesproken dat alle winst in het vakantie potje gaat voor een onvergetelijke vakantie! 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.