Spring naar bijdragen

Problemen met Lala bet (inzetten, uitbetalen)


Aanbevolen berichten

Afgelopen week €1000 gestort op lala.bet vervolgens €1000 ingezet op banco en dit was raak. Na enige tijd spelen had ik nog €1250 op mijn account, en deze zette ik in 1x op banco, mis. 

Ik stort nog €2000 en zet direct €2000 in op banco, raak, maar wat blijkt mijn inzet is niet geaccepteerd. De volgende ronde tracht ik weer in te zetten, maar wederom krijg ik de melding dat mijn inzet niet is geaccepteerd. Ik neem vervolgens contact op met de livechat en zij geven aan dat, omdat ik pas level 9 ben ik niet meer dan €200 per inzet mag plaatsen. Ik leg uit dat ik dat eerder wel heb gedaan, maar zij hadden hier geen passende reactie op. Eerst verlies ik dus €1000 en erna word ik gecapped op €200 per inzet, omdat mijn account pas op level 9 zit. 
 

Grootste bullshit ooit natuurlijk en ik zal hier nooit meer spelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Santi:

Afgelopen week €1000 gestort op lala.bet vervolgens €1000 ingezet op banco en dit was raak. Na enige tijd spelen had ik nog €1250 op mijn account, en deze zette ik in 1x op banco, mis. 

Ik stort nog €2000 en zet direct €2000 in op banco, raak, maar wat blijkt mijn inzet is niet geaccepteerd. De volgende ronde tracht ik weer in te zetten, maar wederom krijg ik de melding dat mijn inzet niet is geaccepteerd. Ik neem vervolgens contact op met de livechat en zij geven aan dat, omdat ik pas level 9 ben ik niet meer dan €200 per inzet mag plaatsen. Ik leg uit dat ik dat eerder wel heb gedaan, maar zij hadden hier geen passende reactie op. Eerst verlies ik dus €1000 en erna word ik gecapped op €200 per inzet, omdat mijn account pas op level 9 zit. 
 

Grootste bullshit ooit natuurlijk en ik zal hier nooit meer spelen!

Lijkt me sowieso wel verstandig want ze hebben geen vergunning voor Nederland (tenzij je in het buitenland woont) 

Wel vreemd die cap. Was dat met of zonder bonus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste heb je valse gegevens ingevoerd lalabet is niet beschikbaar in Nederland.

Valse gegevens is waarschijnlijk geen geld.

Je hebt wel geluk verder want na gezeik betalen ze wel gewoon uit.

Snap ook nooit dat mensen meteen 1000 euro storten bij dit soort sites en niet eerst even 40 euro uitbetalen om te kijken hoe je behandeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Ten eerste heb je valse gegevens ingevoerd lalabet is niet beschikbaar in Nederland.
Valse gegevens is waarschijnlijk geen geld.
Je hebt wel geluk verder want na gezeik betalen ze wel gewoon uit.
Snap ook nooit dat mensen meteen 1000 euro storten bij dit soort sites en niet eerst even 40 euro uitbetalen om te kijken hoe je behandeld wordt.
Typisch ook gelijk weer dat vooroordelen, daarna een keurige reactie gegeven van de desbetreffende persoon betreft de informatie, daarna 0 reactie, ik vind dat als je iemand zo openlijk beschuldigd van frauderen , wat daarna niet zo is een excuses wel op zijn plek is !? Ik kan me hier verschrikkelijk aan ergeren hoe we tegenwoordig met elkaar om gaan!
Normaal ben ik wel de laatste die zn neus er tussen stopt maar laten we wel elkaar met respect behandelen en blijven behandelen zodat het voor ieder hier leuk blijft !

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel de discussie heeft totaal geen connectie meer met mijn eerste post. Ik wilde niet eens iets laten uitbetalen, en voor de één kan 40 euro veel zijn en voor de ander 1000 euro, dus bedragen vergelijken gaat hierbij sowieso niet op.  Al met al wat mijn ervaringen mij tot nu toe hebben geleerd is speel alleen bij door de Nederlandse wet erkende sites :), dan zit je 100% goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel de discussie heeft totaal geen connectie meer met mijn eerste post. Ik wilde niet eens iets laten uitbetalen, en voor de één kan 40 euro veel zijn en voor de ander 1000 euro, dus bedragen vergelijken gaat hierbij sowieso niet op.  Al met al wat mijn ervaringen mij tot nu toe hebben geleerd is speel alleen bij door de Nederlandse wet erkende sites :), dan zit je 100% goed. 
Dat is het beste wat je kan doen zit je altijd safe voor jezelf en als ze je naaien kan je der altijd nog naar toerijden en een paar bonken op de voordeur geven, effe na Curaçao op en neer om op een deur te bonken word lastiger toch

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 9-7-2023 om 21:32 zei Pino788:

Dat is het beste wat je kan doen zit je altijd safe voor jezelf en als ze je naaien kan je der altijd nog naar toerijden en een paar bonken op de voordeur geven, effe na Curaçao op en neer om op een deur te bonken word lastiger toch emoji14.png

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk
 

Betcity is niet meer in Nederlandse handen, dus even snel op de deur bonken zit er niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • TheGallant changed the title to Problemen met Lala bet (inzetten, uitbetalen)

Ik wil ook graag een uitbetaling laten doen bij lalabet. Nu moet ik hiervoor een “account number” invullen, dit is niet het bankrekeningnummer want die vul je elders in. Iemand een idee wat hier ingevuld moet worden? Ik wil namelijk dat de uitbetaling correct verloopt. 
 

Weet iemand trouwens of er bij uitbetalingen bepaalde extra gegevens opgevraagd zullen worden? Ik heb mij namelijk niet via een ID hoeven registreren van te voren. 
 

na uitbetaling, hoe lang duurt het gemiddeld voordat het bedrag op je rekening staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tt75:

Ik wil ook graag een uitbetaling laten doen bij lalabet. Nu moet ik hiervoor een “account number” invullen, dit is niet het bankrekeningnummer want die vul je elders in. Iemand een idee wat hier ingevuld moet worden? Ik wil namelijk dat de uitbetaling correct verloopt. 
 

Weet iemand trouwens of er bij uitbetalingen bepaalde extra gegevens opgevraagd zullen worden? Ik heb mij namelijk niet via een ID hoeven registreren van te voren. 
 

na uitbetaling, hoe lang duurt het gemiddeld voordat het bedrag op je rekening staat?

Veel banken hebben een accountnummer aan je bankrekening gekoppeld. Althans ik heb dat wel. Even checken met je bank (of internetbankieren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.