Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Santi
Afgelopen week €1000 gestort op lala.bet vervolgens €1000 ingezet op banco en dit was raak. Na enige tijd spelen had ik nog €1250 op mijn account, en deze zette ik in 1x op banco, mis.
Ik stort nog €2000 en zet direct €2000 in op banco, raak, maar wat blijkt mijn inzet is niet geaccepteerd. De volgende ronde tracht ik weer in te zetten, maar wederom krijg ik de melding dat mijn inzet niet is geaccepteerd. Ik neem vervolgens contact op met de livechat en zij geven aan dat, omdat ik pas level 9 ben ik niet meer dan €200 per inzet mag plaatsen. Ik leg uit dat ik dat eerder wel heb gedaan, maar zij hadden hier geen passende reactie op. Eerst verlies ik dus €1000 en erna word ik gecapped op €200 per inzet, omdat mijn account pas op level 9 zit.
Grootste bullshit ooit natuurlijk en ik zal hier nooit meer spelen!
Top Posters For This Question
6
6
5
4
Populaire dagen
aug 27
12
jun 17
6
dec 28
5
dec 29
4
Top Posters For This Question
Santi 6 posts
BigBass 6 posts
TheGreatOne 5 posts
Pino788 4 posts
Populaire dagen
aug 27 2023
12 posts
jun 17 2023
6 posts
dec 28 2023
5 posts
dec 29 2023
4 posts
Populaire berichten
Pino788
Typisch ook gelijk weer dat vooroordelen, daarna een keurige reactie gegeven van de desbetreffende persoon betreft de informatie, daarna 0 reactie, ik vind dat als je iemand zo openlijk beschuldigd va
jantje
Kanalisatie doelstellingen gaan de goede kant op
Rudi
Nice find en gefeliciteerd Lalabet en Ilona!
72 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.