Spring naar bijdragen

TheTurtle gaat 24u Gamen voor een Goed Doel!


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Op 29 en 30 Juli ga ik samen met mijn vrienden groep 24uur lang gamen voor een goed doel.

Welk doel dit precies is? 
kijk snel op: https://mind.pexer.tv

Wat ga ik doen?
Ik ga samen met mijn vrienden groep 24uur lang diverse games spelen.
Games als Rocket League, Trackmania, GTA V, Fortnite etc.

De gehele uitzending zal op mijn twitch kanaal https://pexer.tv worden uitgezonden. 
Ook bestaat er een mogelijkheid om evt live langs te komen om ons te supporten! (in de Onetime Studio)
Meld je dan even aan via: [email protected]

In 2021 heb ik een zelfde challenge gedaan en hebben we samen in totaal 30uur tijd een prachtig bedrag van 2326,- opgehaald voor het UMCG Kanker research fonds. 


Ik zou het super tof vinden als jullie ons digitaal of op lokatie komen supporten! 
Alleen het kijken van de livestream of hem open zetten is al een donatie!

LETOP: Mijn prive livestream is los van Onetime en is ook gericht op jongeren. Daarom zal er géén gok gerelateerde content zijn. 


 

  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei driekwart:

Trackmania heb ik jaren lang gespeeld, blijft mooi! De eerste en de forever versie. Zat je ook bij een team eerder?

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk
 

haha zo profi pak ik het meestal niet aan in games 🙂 vind het gewoon leuk om samen met mensen te spelen :D

1 uur geleden zei Lady_Diamond:

en ik heb natuurlijk gedoneerd! Zet hem op! 

woohooo! dankjewel! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei K. Ronos:

Kan er echt geen gokregelateerde content zijn? Wellicht een lootbox ofzo in een game ;)

Haha (Betaalde) lootboxes zijn ook allemaal offline gehaald 🙂
Wellicht dat we een rocket league pack opening doen van gratis verkregen pakketjes (heb er nog wel een paar opgespaard in mijn account) 😛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.