Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Game was gewoon hold em.

Ene waar ik 2e was was een €5 PSKO op pokerstars.fr. Andere was een deepstack $5 op 888. Geen mega toernooien, maar toen 2 leuke scores!

Bedankt voor de aanwezigheid @jordi22.

Gister ook nog 75 kijkers aangetikt en nu bijna 200 volgers!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Vandaag een leuk dagje gehad. Ik ben echt blij met alle positieve reacties die ik krijg. Zowel op dit forum als in de chat! Allemaal hartelijk dank daarvoor. 

Qua spel ging het vandaag goed maar helaas niks leuks kunnen winnen. Praktisch alles gebrickt en dus een mindag van $110.

Morgen om 5 uur weer live!

De homegame was trouwens ook leuk. 30+ deelnemers al voor de tweede editie!

Geplaatst

Yes, er zal elke dag een homegame zijn!.

Ben over enkele minuten weer live. Kan een wat kortere stream worden omdat ik vannacht niet zo goed geslapen heb maar heb er in ieder geval weer zin aan!

Ik hoop jullie daar weer te zien!

Geplaatst

Helaas was ik kennelijk niet capabel genoeg om aanwezig te typen, shame on me.

Twee dagen gemist deze week,erg jammer, maar ga er weer vol tegen aan 

Vandaag ben ik er weer met een extra lange stream (vanaf half 4) vanwege mijn afwezige dagen. Heb weer zin om er vol tegenaan te gaan en de bankroll weer verder te spekken richting die $10k!

Ik hoop jullie daar weer te zien.

Én, morgen extra streamdag, die ook extra lang is!

Geplaatst
Vandaag leuk dagje gehad, laatste 60 vd big 11 gekomen, helaas mega shortstacked en het niet waar kunnen maken. Een tof dagje met 1 kleine final table waar ik 5e in werd voor rond de 50$.
Vandaag top streamdagje, vele kijkers en vele volgers. Ik zit bijna aan de 300!
Al met al $40+ en dat brengt de roll op $1120!
Geplaatst

Netjes, zelf ook semi goede herinneringen bij de B11. Al is het halen van een ca 20ste plek ook echt niet leuk op dat moment.

Hoeveel viewers had je toen je zo diep zat? Ga je ook over op engelstalig als je merkt dat er veel nondutch viewers zijn?

Geplaatst

En daar ben ik weer!

Na een weekendje pinkpop weer terug achter de pc om lekker te grinden aan de bankroll. Over ruim twintig minuten weer live en ik hoop jullie allemaal weer daar te zien!

Dat is teleurstellend op dat moment inderdaad @goodfellas , maar helaas niks aan te doen.

Ik zat op dat moment rond de 50 viewers. Merk zelf nog niet echt dat ik non dutch viewers heb, dus tot nu toe altijd gewoon Nederlands blijven spreken

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.