Spring naar bijdragen

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge


thedeeprun

Aanbevolen berichten

Vandaag een leuk dagje gehad. Ik ben echt blij met alle positieve reacties die ik krijg. Zowel op dit forum als in de chat! Allemaal hartelijk dank daarvoor. 

Qua spel ging het vandaag goed maar helaas niks leuks kunnen winnen. Praktisch alles gebrickt en dus een mindag van $110.

Morgen om 5 uur weer live!

De homegame was trouwens ook leuk. 30+ deelnemers al voor de tweede editie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas was ik kennelijk niet capabel genoeg om aanwezig te typen, shame on me.

Twee dagen gemist deze week,erg jammer, maar ga er weer vol tegen aan 

Vandaag ben ik er weer met een extra lange stream (vanaf half 4) vanwege mijn afwezige dagen. Heb weer zin om er vol tegenaan te gaan en de bankroll weer verder te spekken richting die $10k!

Ik hoop jullie daar weer te zien.

Én, morgen extra streamdag, die ook extra lang is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag leuk dagje gehad, laatste 60 vd big 11 gekomen, helaas mega shortstacked en het niet waar kunnen maken. Een tof dagje met 1 kleine final table waar ik 5e in werd voor rond de 50$.
Vandaag top streamdagje, vele kijkers en vele volgers. Ik zit bijna aan de 300!
Al met al $40+ en dat brengt de roll op $1120!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar ben ik weer!

Na een weekendje pinkpop weer terug achter de pc om lekker te grinden aan de bankroll. Over ruim twintig minuten weer live en ik hoop jullie allemaal weer daar te zien!

Dat is teleurstellend op dat moment inderdaad @goodfellas , maar helaas niks aan te doen.

Ik zat op dat moment rond de 50 viewers. Merk zelf nog niet echt dat ik non dutch viewers heb, dus tot nu toe altijd gewoon Nederlands blijven spreken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.