Spring naar bijdragen

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge


thedeeprun

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

@rhevello dat kan goed kloppen. Deze week ga ik mij richten op studie en randzaken en dan ga ik kijken of ik bepaalde spots mis e.d. Ik zal jullie op de hoogte houden.

De tussenstand is nu rondom de $1100

Deze week heb ik een weekje vakantie en zal deze drie dagen dus waarschijnlijk niet live zijn. Ik ga mij deze week veel richten op pokerstudie en randzaken.
Volgende week zie ik jullie graag weer terug. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topdagje vandaag weer! Twee final tables behaalt. Helaas geen van de twee geshipt, ik ben 6e geworden in de $5 psko voor $20 ongeveer. Laatste tafel was een $3 turbo deep op 888 poker waar ik 2e ben geworden voor $148. Al met al $118 in de plus vandaag en dat voelt lekker na een paar redelijke mindagen!

Tevens een viewer record van 78 (!!) en heb m'n volgdoel van 350 bereikt. Er zit een stijgende lijn in en dat is prettig om te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer terug achter mijn set-up om de grind komende week weer voort te zetten! 
Deze week zal ik een ander schema draaien. Morgen (Maandag) zal ik om 11:00 de stream live gooien om overdag de hele dag te grinden. De rest van de week ga ik ook overdag grinden en dat zal zijn vanaf 10 uur!

Graag zie ik jullie weer terug morgen voor de streams!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey JackPot, leuk dat je erbij was/bent!

Helaas zijn we 4e geworden aan de final table. Busthand 66 vs TT voor 16 bbs.

Backings doe ik op dit moment alleen voor de railfun. iemand kan me staken in een toernooi en de winnings worden 50/50 gedeeld. Mocht je iets anders in gedachten hebben kun je uiteraard altijd een voorstel doen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus wat een dag weer!

2 FT's op partypoker dus. Eerste 4e geworden en de tweede (grootste) geshipt voor $402! Aan de finale tafel nog even casual een royal flush geflopt. Nieuw viewerrecord aangetikt, maar lieft 93 kijkers aan het eind van de stream. Echt geweldig. 

Ik ga mijn uiterste best doen om die vast te houden en de stream zo leuk en interessant mogelijk te houden. Iedereen hartstikke bedankt voor het kijken en Jack Pot, nog bedankt voor je donatie, het wordt zeer gewaardeerd!

Tussenstand is na deze plusdag van $480 een bankroll van $1640, een hoogtepunt tot nu toe!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.