Spring naar bijdragen

Toegang geweigerd bij Holland Casino online en vestigingen


Aanbevolen berichten

Ik speel al een lange tijd bij bij HC online en kreeg een tijdje geleden een mail van hen met de mededeling dat ik in totaal 50.000 euro gestort op mijn account. Nu willen ze weten hoe ik aan het geld kom en dat ik financiële documenten moet opsturen zoals jaaropgaaf, loonstrook, saldo van mijn betaal- en spaarrekening etc. Op basis van de wet Wwft vragen ze die documenten. Ze zeggen er bij dat als ik niks op stuur dat mijn toegang geweigerd wordt voor onbepaalde tijd op zowel online als vestigingen. Nu vraag ik me af of dit zomaar mag i.v.m. privacy en of jullie forum bezoekers hier ervaringen mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je met het privacy aspect dat Holland Casino Online volledig gescheiden zou moeten handelen van Holland Casino landbased en je blokkade bij uitblijven aanlevering Source of Wealth niet zou mogen doorsnitchen of iets anders?

Op de website van Holland Casino Online staat helemaal onderaan een link naar het privacyreglement.
Er is een paragraaf met onderwerp ' Overdracht van persoonsgegevens aan andere partijen'.
Naar ik aanneem valt het delen van gegevens met Holland Casino landbased daatonder. Het is mij niet bekend of dat er een wettelijke basis bestaat die het delen van gegevens zou rechtvaardigen. Wellicht heb ik het mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mrblackjack Ik heb het een keer gehoord dat iemand niet welkom meer was in de fysieke casino's nav een probleem met een online casino account. Dat werd redelijk snel terug gedraaid. Ik weet niet beter dat dit niet mogelijk is, nooit gehoord, of gezien. 

 

Interessante cases mocht het wel zo zijn. Keep us posted.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mrblackjack: ik heb het vaker gehoord. Ga je het doen of heb je jouw gegevens reeds aangeleverd? Persoonlijk zou ik er geen problemen mee hebben, maar zal me waarschijnlijk niet overkomen, met die twee tientjes per maand, die ik speel. Op het gebied van cryptp daarentegen, zal het mij niet verbazen ooit een telefoontje te krijgen van de bank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk zelf bij HC, is een standaard procedure wat is vastgesteld in de wet. Op het moment dat jij niet kan aantonen waar je geld vandaan komt kan het inderdaad voorkomen dat zowel online, als landbased je toegang geweigerd wordt. Met regelmaat worden deze documenten ook gevraagd bij een landbased, alleen is het moeilijker te traceren hoeveel coin-in een gast heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Glasbak:

Werk zelf bij HC, is een standaard procedure wat is vastgesteld in de wet. Op het moment dat jij niet kan aantonen waar je geld vandaan komt kan het inderdaad voorkomen dat zowel online, als landbased je toegang geweigerd wordt. Met regelmaat worden deze documenten ook gevraagd bij een landbased, alleen is het moeilijker te traceren hoeveel coin-in een gast heeft.

50 duizend gestort hoe gaat zoiets bij 50 duizend verlies.

Stel speler stort elke maand 2000 en betaald elke maand 1800 uit na 2 jaar zit je dan op 50 k stortingen maar ook 45 k uitbetalingen.

Lijkt me geen enkele reden om dan naar de inkomsten te vragen er is immers aan het eind van de streep maar 5000 gestort van eigen geld over een periode van 2 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGallant:

@mrblackjack: ik heb het vaker gehoord. Ga je het doen of heb je jouw gegevens reeds aangeleverd? Persoonlijk zou ik er geen problemen mee hebben, maar zal me waarschijnlijk niet overkomen, met die twee tientjes per maand, die ik speel. Op het gebied van cryptp daarentegen, zal het mij niet verbazen ooit een telefoontje te krijgen van de bank. 

Ik heb mijn financiële documenten opgestuurd, maar telkens krijg ik het antwoord dat mijn documenten niet toereikend zijn en dat ze om meer documenten vragen. Op een gegeven moment werd ik er moe van en dacht 'donder op'. Ik heb daarna niks meer opgestuurd. Gevolg is dat ik geen toegang meer heb tot HC online en de vestigingen. Ze bleven mij maar lastig vallen door mij te bellen, maar ik heb/had daar geen zin in. Het lijkt alsof HC mij als een verdachte/crimineel zien. De klantenservice is trouwens ook niet om over naar huis te schrijven, ik had een klacht bij een andere situatie, maar dat terzijde.
Ik heb dit nagevraagd bij andere spelaanbieders zoals, Unibet en Betcity, maar die zijn helemaal niet bekend met de in totaal 50.000 euro storting regel oid. Ik krijg daarnaast nog elke maand een mail van HC wanneer ik weer kom naar een vestiging... Misschien is het maar beter zo, scheelt ook weer geld. 

bewerkt door mrblackjack (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei woozie:

50 duizend gestort hoe gaat zoiets bij 50 duizend verlies.

Stel speler stort elke maand 2000 en betaald elke maand 1800 uit na 2 jaar zit je dan op 50 k stortingen maar ook 45 k uitbetalingen.

Lijkt me geen enkele reden om dan naar de inkomsten te vragen er is immers aan het eind van de streep maar 5000 gestort van eigen geld over een periode van 2 jaar.

Als ze dit pas vragen bij 50k verlies dan is dat natuurlijk een lachertje en heeft niks meer met verantwoord spelen te maken want dan hadden ze veel eerder om die documenten moeten vragen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei woozie:

50 duizend gestort hoe gaat zoiets bij 50 duizend verlies.

Stel speler stort elke maand 2000 en betaald elke maand 1800 uit na 2 jaar zit je dan op 50 k stortingen maar ook 45 k uitbetalingen.

Lijkt me geen enkele reden om dan naar de inkomsten te vragen er is immers aan het eind van de streep maar 5000 gestort van eigen geld over een periode van 2 jaar.

Bij HC kijkt men niet naar het eindresultaat, ook al win je miljoenen of verlies je miljoenen, ze willen weten of jij het geld wat je mee brengt op een legitieme manier hebt verkregen in het kader van Witwassen, fraude en terrorisme. Dit is overigens zo bij alle casino's met een licentie in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Glasbak:

Bij HC kijkt men niet naar het eindresultaat, ook al win je miljoenen of verlies je miljoenen, ze willen weten of jij het geld wat je mee brengt op een legitieme manier hebt verkregen in het kader van Witwassen, fraude en terrorisme. Dit is overigens zo bij alle casino's met een licentie in Nederland.

Dan doe je die controle niet als een speler al 50k gestort heeft lijkt mij! Die 50k kan ook een dubieuze afkomst hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Glasbak:

Bij HC kijkt men niet naar het eindresultaat, ook al win je miljoenen of verlies je miljoenen, ze willen weten of jij het geld wat je mee brengt op een legitieme manier hebt verkregen in het kader van Witwassen, fraude en terrorisme. Dit is overigens zo bij alle casino's met een licentie in Nederland.

Ik heb dit bij andere spelaanbieders nagevraagd en die zeggen niet bekend mee te zijn met deze regel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, mrblackjack said:

Ik heb mijn financiële documenten opgestuurd, maar telkens krijg ik het antwoord dat mijn documenten niet toereikend zijn en dat ze om meer documenten vragen. Op een gegeven moment werd ik er moe van en dacht 'donder op'. Ik heb daarna niks meer opgestuurd. Gevolg is dat ik geen toegang meer heb tot HC online en de vestigingen. Ze bleven mij maar lastig vallen door mij te bellen, maar ik heb/had daar geen zin in. Het lijkt alsof HC mij als een verdachte/crimineel zien. De klantenservice is trouwens ook niet om over naar huis te schrijven, ik had een klacht bij een andere situatie, maar dat terzijde.
Ik heb dit nagevraagd bij andere spelaanbieders zoals, Unibet en Betcity, maar die zijn helemaal niet bekend met de in totaal 50.000 euro storting regel oid. Ik krijg daarnaast nog elke maand een mail van HC wanneer ik weer kom naar een vestiging... Misschien is het maar beter zo, scheelt ook weer geld. 

Ik heb bij Unibet ook zoiets gehad. Ik wilde mijn limieten verhogen en heb al mijn financiele gegevens toegestuurd. Helaas was dat niet voldoende om 1000 euro per maand te mogen verliezen. Weer een reden waarom spelers kiezen voor buitenlandse casino's :(. Zorgplicht gaat soms te ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei JackPot:

Ik heb bij Unibet ook zoiets gehad. Ik wilde mijn limieten verhogen en heb al mijn financiele gegevens toegestuurd. Helaas was dat niet voldoende om 1000 euro per maand te mogen verliezen. Weer een reden waarom spelers kiezen voor buitenlandse casino's :(. Zorgplicht gaat soms te ver.

Herkenbaar bij Unibet. Verlieslimiet van 1200 p maand. Sta na lancering 19000 up bij Unibet en mag geen hoger limiet, tevens vaak een bonusban ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei BigBassBarry:

Herkenbaar bij Unibet. Verlieslimiet van 1200 p maand. Sta na lancering 19000 up bij Unibet en mag geen hoger limiet, tevens vaak een bonusban ook. 

Hoe is dit erop gekomen?

Heb je zelf ooit je limieten verlaagd en ben je daarom in hun check sysyteem gekomen?

1200 verlieslimiet vind ik overigens wel redelijk een normale speler mag bij 1200 verlies in een maand wel een noodstop hebben van he even rustig aan.

Ik raad je dan jacks aan die hebben na denk ik minimaal 50 k stortingen nooit wat gevraagd, en aan het eind stond ik er een bedrag van 5 cijfers in de plus en toen account gesloten.

Helaas bij unibet etc wel verlies 😁ook die accounts zijn dicht heerlijke rust zo.

 

bewerkt door woozie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mrblackjack:

Ik heb dit bij andere spelaanbieders nagevraagd en die zeggen niet bekend mee te zijn met deze regel.

Er is een landelijk WWFT beleid waar alle spelaanbieders met een Nederlandse licentie aan moeten voldoen, maar het zal me niet verbazen dat de wat minder bekende aanbieders hier een stuk flexibeler in zijn. Zelf heb ik bij Jacks, TOTO en ggpoker deze documenten moeten aanleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rudi:

^^ volstrekt imbeciele situatie bij Unibet waarbij alle droolers 16500 euro per maand mogen verliezen en alleen de wat groter spelende of winnende klanten beperkt worden tot 1000 of 1200 verlieslimiet per maand. Alles onder het mom van verantwoord spelen.

Hier precies hetzelfde gehad maar na 2 verliezende sessies -10k gaat hard als je 20-30-40-50 euro per spin doet dat ik een maand ervoor bijna 18k heb uitbetaald maakte niet uit. Verlies limiet op 1200 per maand gezet tenzij ik van alles wou aanleveren qua inkomsten. Heb daar vriendelijk voor bedankt en mijn account gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Rudi:

^^ volstrekt imbeciele situatie bij Unibet waarbij alle droolers 16500 euro per maand mogen verliezen en alleen de wat groter spelende of winnende klanten beperkt worden tot 1000 of 1200 verlieslimiet per maand. Alles onder het mom van verantwoord spelen.

Eens. 

 

En dat is jammer want het is mijn nr1 van legaal casino's verder qua alles. 

49 minuten geleden zei woozie:

Hoe is dit erop gekomen?

Heb je zelf ooit je limieten verlaagd en ben je daarom in hun check sysyteem gekomen?

1200 verlieslimiet vind ik overigens wel redelijk een normale speler mag bij 1200 verlies in een maand wel een noodstop hebben van he even rustig aan.

Ik raad je dan jacks aan die hebben na denk ik minimaal 50 k stortingen nooit wat gevraagd, en aan het eind stond ik er een bedrag van 5 cijfers in de plus en toen account gesloten.

Helaas bij Unibet etc wel verlies 😁ook die accounts zijn dicht heerlijke rust zo.

 

Nee nooit zelf aangevraagd. Is door hun teruggeschroefd. 

Bij jacks staat hij op 50k per maand, dat haal ik bij lange na niet haha.

Jacks stuurde wel een mailtje een jaar of wat geleden met de vraag of ik een realistisch limiet wilde instellen🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Rudi:

Bedoel je met het privacy aspect dat Holland Casino Online volledig gescheiden zou moeten handelen van Holland Casino landbased en je blokkade bij uitblijven aanlevering Source of Wealth niet zou mogen doorsnitchen of iets anders?

Op de website van Holland Casino Online staat helemaal onderaan een link naar het privacyreglement.
Er is een paragraaf met onderwerp ' Overdracht van persoonsgegevens aan andere partijen'.
Naar ik aanneem valt het delen van gegevens met Holland Casino landbased daatonder. Het is mij niet bekend of dat er een wettelijke basis bestaat die het delen van gegevens zou rechtvaardigen. Wellicht heb ik het mis.

Ja moest bron van vermogen aan hen doorgeven. Dat gebeurde overigens nadat ik een periode redelijk wat had gewonnen... Toen ik een tijdje daarvoor wat had verloren werd er niets gezegd/gedaan, sterker nog ik word gepromoveerd tot VIP speler bij HC. Blijkbaar vinden ze winnende klanten nogal vervelend. Hun beleid vind ik dan ook erg hypocriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 hours ago, JackPot said:

Ik heb bij Unibet ook zoiets gehad. Ik wilde mijn limieten verhogen en heb al mijn financiele gegevens toegestuurd. Helaas was dat niet voldoende om 1000 euro per maand te mogen verliezen. Weer een reden waarom spelers kiezen voor buitenlandse casino's :(. Zorgplicht gaat soms te ver.

Unibet is echt verschrikkelijk slecht op dit vlak. Als je nu een nieuw account maakt of alleen voor dubbeltjes speelt is je standaard verlieslimiet €16500 per maand.

Spelers die opvallen door het geweldige detectie systeem en beoordeeld door een medewerker, krijgen een verlieslimiet van €1000 of €1200 per maand.

Dat komt min of meer neer op een sportsbetting verbod. ( je kan wel winsten timen/schuiven maar dat is heel omslachtig)

Ik heb verzocht de maandelijkse limiet te verruimen. Buiten het invullen van een vragenlijst heb ik er voor gekozen om Unibet via een derde partij inzage te geven op de bankrekening die ik bij hun gebruik.

En jawel mijn verlieslimiet is verruimd, van €1200 naar... €1435 per maand!

Well played well played, winnaars niet welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unibet is inderdaad een drama, ben afgelopen december voor 2 maanden uitgesloten voor bonussen en promoties, zou begin februari weer aan de bak mogen, maar door een bug in het systeem heeft dat bijna 2 maanden langer geduurd. Voor dit ongemak kreeg ik een uitnodiging om als VIP bij 020 tegen NEC aanwezig te zijn. Om eerlijk te zijn waardeerde ik dit enorm en vond het een heel positief gebaar. Nadat ik weer actief mocht zijn voor promoties, kreeg ik net als hier boven van Rudi genoemd een verlieslimiet van €1200,-. Bewust om op Unibet casino minder actief te zijn en gevraagd of ze eerst een waarschuwing kunnen geven, mocht mijn speelgedrag hun zorgen baren.
Wel wat vaker gaan pokeren op Unibet, maar zelfs dat ik niet dagelijk en voor uren achter elkaar. En ja, tuurlijk heb ik regelmatig naar de promoties gekeken, sterker nog, als ik de Unibetpagina open is dat standaard op de promotie pagina. Na redelijk weinig actief te zijn geweest, besloot ik afgelopen zondag nog even wat te spelen, 2 a 3 uurtjes, en maandag idem dito, vanwege een paar leuke toernooitjes. Maandag gespeeld van +/- 23:45 tot ff voor 02:00uur, leuke voorlopige 3e plaats in een toernooi en lekker slapen.

Dinsdag korte werkdag gehad van 12:00-16:00uur, kom thuis, open Unibet en....... Het is gebleken dat u teveel op de bonuspagina kijkt en dat u op onreguliere uren speelt.
Ik zeg... WAAAAAAAAT????!!!!
Wat is dit nu weer voor onzin. Stel dat ik bij de AH geen acties meer mag kopen, omdat ik te vaak hun bonusfolder heb bekeken 🙈
Kortom, weer uitgesloten voor bonussen en promoties, mijn ranking van de voorlopige 3e plaats verwijderd en geen toernooipagina meer kunnen zien.
Inmiddels mijn contactpersoon bij Unibet gevraagd om opheldering en dat ik echt klaar ben met dit onklantvriendelijke gedrag. Ik ben sinds 14-08-2008 klant bij Unibet, altijd met super veel tevredenheid, veel reizen ook meegemaakt met hun, maar sinds de legalisering is het een DRAAK van een casino geworden. Het is dat ik nog 1200,- aan pokertickets heb staan, maar ben vrijwel helemaal klaar met ze.

bewerkt door PolkeNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.