Spring naar bijdragen

KSA rapport zorgplicht


PolkeNL

Aanbevolen berichten

Ik als gerenommeerde speler wel ja.
Ben 100% bewust met wat ik doe, dus als je dan een ban krijgt, voelt dat niet goed aan.
Denk dat er genoeg spelers het daarmee eens zullen zijn.
Ik snap ook best wat je zegt. Ellende noemen wat voor hele volkstammen noodzakelijk is kun je alleen niet ellende noemen. Probleemspelers zijn ook 100% bewust bezig, ze moeten alleen geholpen en beschermt worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, Rmnd78 said:

Ik snap ook best wat je zegt. Ellende noemen wat voor hele volkstammen noodzakelijk is kun je alleen niet ellende noemen. Probleemspelers zijn ook 100% bewust bezig, ze moeten alleen geholpen en beschermt worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 

Ik denk dat het goed is probleemspelers te beschermen, maar volgens mij ligt de oplossing niet in eerder bonus bans uitdelen, of andere beperkingen (zoals de cashback bonussen die niet zijn toegestaan). Er moet in het algemeen veel beter op verslavingen worden gereageerd in Nederland. Het maakt wat mij betreft niet uit of het nou gokken is, alcoholisme, of iets anders. Mensen hebben een probleem waar ze veelal zelf niet van af komen en wat ze vaak alleen maar verder in de nesten werkt. Er moet eens goede hulpverlening komen voor die mensen.

Maar beperkingen gaan niet helpen, daarmee beperk je alleen de mensen die er wel prima mee om kunnen gaan. Mensen met een verslaving zoeken gewoon het illegale aanbod op, dus kunnen niet anders, want ze willen hoe dan ook gokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij unibet kan je mooi je limieten zelf invoeren maar als ik stort en ik speel max 2 uurtjes en ik maak winst heb ik de volgende dag al weer een bonus block van ze (niet dat ik een bonus krijg) maar kan dan ook niet met toernooien mee doen en als ik dan vraag waarom ik een ban ontvang op de bonussen zeggen ze dat hun systeem wat merkt aan mij speelwijze (snelle spins?) snap ook niet dat de autospins weg zijn maar goed.

maar stel als de ban max 30dagen en ik heb nog gespeeld bij hun in die 30dagen wordt die ban gewoon met een extra maand verlengd 

 

en heb dit ook alleen bij unibet gehad elke maand weer een nieuwe bonus block terwijl ik bij de andere sites nooit iets heb gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.