Spring naar bijdragen

Onetime in Las Vegas updates!! tot en met 1 oktober 2023


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 28-9-2023 om 02:45 zei TheGreatOne:

Sommige zijn op roadtrip, anderen gaan naar sport wedstrijden, sommige pokeren, en andere heb ik niet meer gezien. Drank, gokken doet bijzondere dingen in Vegas, allemaal zie ik de Onetimers glimlachen, kleine en grote prijzen en mensen die moeten pinnen! We leven! Gezellig en fijne dynamiek in de groep. Veel open monden voor de Vegas Newbies. Zelf pluk ik ook de dag, veel nieuwe dingen doen en ook rust pakken om extra te kunnen genieten. Vandaag is Angelique jarig!

20a47b64-66fd-47af-ab1f-b3daa06ff179.jpg

Lol, dat is een flinke cocktail Jaimy 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Reno:

Ik denk dat jordi een ton gevonden heeft op de strip. Dezë op de roulette heeft gezet om 4 uur snachts na 12 malibu cola. Die 12 drankjes heeft hij in de 3 voorgaande uurtje gedronken. Armijn heeft het allemaal weer goed kunnen praten met de pitboss en security. 

Hie ver zit ik er naast?

Ik durf te zeggen dat het verhaal zo mooi is dat Matt meteen stopt met vloggen! Niemand gaat dit geloven, zelfs niet als we er een docu van zouden maken. Over 30 jaar kijken ze hiernaar terug in Vegas en alleen maar respect en bewondering! Fucking 36 Onetimers die de stad ownen! ONETIME....... Een hoer neuken in een dollarpak valt er in het niks bij terwijl de schoenen nog bij de pokerpit staan 😉

af673f96-8209-4bf0-826d-7b6b67cd4960.jpg

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.