Spring naar bijdragen

Welke slot wil je getest hebben ?


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
55 minuten geleden zei jordi22:

Staan weer veel nieuwe online slots online ! Zeker de moeite om te kijken. 

Net je review gelezen over Game of Thrones. Jammer dat de online versie een beetje tegen viel. In Vegas was dit een van mijn favorieten. Geweldig als de draken vuur kwamen spuwen en er extra winlijnen kwamen. Ook zaten er tig bonusspellen op. Wel minimaal een dollar per draai.

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-12-2016 om 22:28 zei Gertjan_De_Meern:

Net je review gelezen over Game of Thrones. Jammer dat de online versie een beetje tegen viel. In Vegas was dit een van mijn favorieten. Geweldig als de draken vuur kwamen spuwen en er extra winlijnen kwamen. Ook zaten er tig bonusspellen op. Wel minimaal een dollar per draai.

In Las Vegas vond ik hem inderdaad ook vetter dan online. Nu staat Dr Watts Up online erg leuke slot zeker de moeite om te spelen. De komende dagen blijven er online slot reviews online komen dus houd het in de gaten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei JackPot:

Ben benieuwd @jordi22, misschien hebben we nog wat dingen gemist tijdens ons spel bij de Wish Master. Zonder scrolls ben ik niet erg enthousiast over de gokkast, maar goed de bonus is bij de meeste gokkasten wel waar het om draait!

Ja zijn nog heel veel verschillende scrolls die jullie niet hebben gehad, ben erg benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-12-2016 om 12:48 zei JackPot:

Het is Reel Rush @TheGallant. Geniaal mooie gokkast, een van mijn favorieten. What you see is what you get, in plaats van Eggomatic achtige bonussen :)

Wat vind je dan van het principe dat er geen scatter symbolen zijn ? Maar de free games worden geactiveerd zodra je een aantal wins achter elkaar hebt gehad. Net zoals bij When Pigs Fly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

In Las Vegas vond ik hem inderdaad ook vetter dan online. Nu staat Dr Watts Up online erg leuke slot zeker de moeite om te spelen. De komende dagen blijven er online slot reviews online komen dus houd het in de gaten !

Oke, zal het straks even lezen. Zelf speel ik niet online. Iets met de kat op het spek binden... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern:

Oke, zal het straks even lezen. Zelf speel ik niet online. Iets met de kat op het spek binden... 1f609.png

Online spelen kan inderdaad erg hard gaan, maar als je het in de hand houdt kan het erg leuk zijn. Voor 20 cent kun je sommige online slots al spelen, maar het gevaar zit hem in het niet kunnen stoppen. Online kun je natuurlijk 24/7 spelen en stortingslimieten kennen ze ( bijna ) niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag slots getest hebben die je ook in Las Vegas kunt spelen. Denk aan Ghostbuster, Buffalo's, Walking Dead, wheels of Fortune, Big Bang Theorie  of ....... geen idee of er van deze Las Vegas gokkasten of anderen een online versie is.Kijk maar wat je voor mij kunt betekenen, je bent zelf nu ook in Vegas geweest dus je weet wat er staat. Veel plezier met het reviewen.

 

willy-wonka-world-of-wonka-slot-Bellagio-las-vegas- 3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei LasVegasNic:

Ik wil graag slots getest hebben die je ook in Las Vegas kunt spelen. Denk aan Ghostbuster, Buffalo's, Walking Dead, wheels of Fortune, Big Bang Theorie  of ....... geen idee of er van deze Las Vegas gokkasten of anderen een online versie is.Kijk maar wat je voor mij kunt betekenen, je bent zelf nu ook in Vegas geweest dus je weet wat er staat. Veel plezier met het reviewen.

 

willy-wonka-world-of-wonka-slot-Bellagio-las-vegas- 3.jpg

Zal eens kijken wat er online te vinden is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Binnenkort online: Tarzan, Loose cannon, Lost Vegas ( Misschien een leuke voor @LasVegasNic ), Fruit Case, Serenity.

Ook is het de bedoeling dat ik op korte termijn de online slots die ik review live stream via het Twitch kanaal van OneTime. Zo kunnen jullie meekijken en eventueel ook een mening geven. Lijkt me erg leuk de interactie met jullie. 

Momenteel ben ik bezig met het controleren of mijn systeem aan de juiste eisen voldoet. Want een beeld dat vast hangt tijdens het streamen kan natuurlijk niet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.