Spring naar bijdragen

Bucket list: tandemsprong


Aanbevolen berichten

Op mijn Bucket list heb ik een parachutesprong staan. Vrijdag 20 mei a.s. gaat het waarschijnlijk gebeuren. tenminste als het goed "springweer" is. Ik ga dan een tandemsprong maken bij het Nationaal Paracentrum in Teugen. Ik weeg nu ruim onder de 100 kilo dus het kan. 

Wie van jullie heeft er ooit al een tandemsprong gedaan en hoe was dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik heb altijd geroepen dat ik zulke dingen ook graag wilde doen.

Maar toen zat ik er laatst over te denken en toen dacht ik: waarom zou ik in godsnaam vrijwillig uit een vliegtuig springen? zou 't het waard zijn? Ik denk er nog even over :#

Ik laat het je tzt weten.

Veel plezier! ( Of veel sterkte :D) we horen graag hoe het was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het overleefd :-) Het was spannend, eng en leuk. De vrije val was het leukst. Deze duurt 30 seconden waarbij je een snelheid bereikt van 200KM. Uit het vliegtuig "vallen" viel me mee. Wat me wel tegen viel is de klap die je krijgt als de parachute open gaat. Dit vond ik het minste. Hierna ook een beetje last van me rug. Als je eenmaal hangt heb je prachtig uitzicht. Kun je rustig rondkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.