Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Ik draaide altijd de nachtdiensten

I love it
Dat had ik al een tijdje in de gaten dat je minder actief was op het forum. Maar je komt vast niet van het "forum-virus" af. We zullen vast nog genoeg van je lezen.

Had je mij ook al gemist op het forum?
Geplaatst
Wat meen je nou als ik moderator zou worden....dat zou wat zijn zeg.....
Is nou makkelijker dan vroeger, aangezien het een braaf forum is tegenwoordig....

Een moderator (vrij vertaald uit het Engels: aanpasser) dient een gesprek, discussie in goede banen te leiden, bijvoorbeeld bij een verkiezingsdebat. Hij/zij stelt de vragen, verleent of ontneemt deelnemers het woord, betrekt eventueel vragen uit het publiek in de discussie. Het is dan synoniem van gespreksleider.
Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei gokaroundtheclock:

Wat meen je nou als ik moderator zou worden....dat zou wat zijn zeg.....

Is nou makkelijker dan vroeger, aangezien het een braaf forum is tegenwoordig....

Jij hebt nevenactiviteiten, jij gokt 24/7. Past niet in het beleid. Ik pleit voor Mr T

bewerkt door TheGallant
  • Like 1
Geplaatst
Hoe zou het inderdaad met [mention=258]TheMikeyx[/mention] zijn. Was toch wel een aanwezigheid hier op het forum.

Ik ken hem persoonlijk niet maar hoor zijn naam vaak vallen
Geplaatst
Eenmaal onbeperkt frikandellen eten op een door jou gekozen dag, plus een 1/5 staatslot per jaar is de vergoeding. Graag ondergetekend en retour naar ikwilmetmoddergooien@onetime.nl

Helaas kan ik niet op dit aanbod ingaan
Zal je via een pB dit berichten
Geplaatst
25 minuten geleden zei LuukFOD:

Onbeperkt frikandellen eten. Als ik dat aanneem ben je failliet Gallant!

Ik heb je een paar keer live gezien en je hongerig gezien. Ik zou niet graag met je opgesloten zitten in een lift. 

• Like 1
  • Haha 3
Geplaatst
Ik heb je een paar keer live gezien en je hongerig gezien. Ik zou niet graag met je opgesloten zitten in een lift. 

Kan hij er meer op dan ik?
Allemaal leuk en aardig maar ik was in 2014 kampioen van België
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.