Spring naar bijdragen

11de Las Vegas Trip


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei LasVegasNic:

Ben benieuwd welke OneTimers er allemaal een keer gekeken hebben. Ik ben wel een aantal bekende namen tegengekomen.
Reageer maar middels Thanks Icoontje 🙂 

Heb wel meer dan een keer gekeken.Reageer middels aantal opmerkingen n.a.v je ploplijstje:

Geloof dat echt (bijna) iedereen een pleurishekel heeft aan het F1-circus in Vegas.

Met wietlucht geen ervaring,kan aan mij liggen.

Handpay op laagste inzet is zeer zeldzaam,Eenmaal gezien toen ik er was samen met twee gefortuneerde centenneukende landgenoten.

Blijf de allerheetste periode toch het allermooist vinden.Geeft "iets extra's" aan de trip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Wolfie:

Nou, dat is wel de bedoeling maar mijn host is pleiten en ik heb nog geen nieuwe gekregen. Ga ze maar eens bellen. Wel al 4 nachten twee kamers in Resorts World gecomped gekregen met 1.000 dollar freeplay en 300 dollar food and beverage.

Netjes, heb je een host bij RWLV anders heb ik nog wel een naam.
Ga je met zijn 2-en en heb je ieder een kamer?
Misschien is deze suite wel iets voor jullie.
PM me maar.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei LasVegasNic:

Netjes, heb je een host bij RWLV anders heb ik nog wel een naam.
Ga je met zijn 2-en en heb je ieder een kamer?
Misschien is deze suite wel iets voor jullie.
PM me maar.
 

 

Thanks maar voor Resorts Worlds hebben we al een hele goede host, alleen onze host van de Cosmo is weg (naar Venetian verhuisd) en daar hebben we nog geen vervanger voor gekregen. Baal er wel een beetje van, want we hebben genoeg geld naar Cosmo gebracht en de oude hosts die wij hadden zorgden altijd heel goed voor ons. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.