Spring naar bijdragen

Blokkades op sportsbetting


Nomore

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Rudi:

We worden helaas  gedwongen om op andermans accounts te spelen.

En doe je dat ook?

10 minuten geleden zei JackPot:

LeoVegas mag ook weer in het rijtje waar je niet mag wedden op sport

Bizar hoe snel de NL markt kapot wordt gemaakt. Helaas kun je ook niet spelen op buitenlandse partijen. Allemaal werkend richting een totaalverbod?

Screenshot 2023-10-31 at 11.04.00.png

Wel verantwoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JackPot:

Elke inzet. Maar wilde eerst 150 zetten. Op een meer dan 1.5 schoten bet

Ok die hebben dan dus heel je account geminimaliseerd. Zie ik bij ons ook regelmatig gebeuren. Odds te laag en te lang een focus daarop door de speler, en de trader minimaliseerd het account zodat er nog maximaal 1 euro/pond ingezet kan worden. 

bewerkt door jantje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook op Circus

 

Screenshot 2023-10-31 at 13.46.07.png

 

Hier stortte ik gisteren 1k om te plaatsen op combi van Besiktas en andere wedstrijd. Ook hier kreeg ik meteen met deze limieten te maken. Toen heb ik enkele kleine bets kunnen plaatsen en heb toen de rest maar uitbetaald omdat ik toch niet kon spelen.

Maar dat mag natuurlijk niet :)

Bij deze wil ik je informeren over je opnameverzoek.
 
Mijn collega's van de financiële afdeling hebben namelijk aangegeven dat zij je opnameverzoek hebben geannuleerd. De reden hiervan is dat je je laatst gestorte bedrag nog niet volledig hebt rondgespeeld.
 
Conform onze Algemene Voorwaarden (artikel 11b) moet ieder bedrag dat je op je account stort minimaal 1x volledig worden rondgespeeld voordat je een opname kunt doen.
 
Voorbeeld: Als je dus een storting hebt gedaan van 10 EU, dien je deze 10 EU eerst volledig te hebben ingezet, voordat je een opname kunt aanvragen.
 
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 
 
Met vriendelijke groet,

bewerkt door JackPot (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenstaande limitering heeft niet zoveel met de Nederlandse markt te maken, maar met Kambi die dit in beheer heeft voor een aantal partijen. ''Gelukkig'' krijgen we nog meer Kambi aanbieders in NL straks, dus kun je daar weer lekker verder spelen. Bijvoorbeeld 711 en livescore Bet.

Hoe hou je je account langer in leven? Door je zoveel mogelijk te gedragen als een domme Nederlandse speler dus:

- Combi bets te spelen

- Af en toe een live betje te zetten

- Inzetten op populaire sporten/competities/wedmarkten

- Zo min mogelijk op odds boosts/promoties te spelen

- etc. etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las dat Live Score naar Kambi gaat, dat betekent dat bijna iedereen straks op Kambi zit? Zou tijdens t spelen tussen diverse aanbieders ook een keer van IP veranderen. Geen idee wat de aanbieders allemaal doorsturen naar Kambi (wij zouden bijv alleen een username sturen, zoals: plc123) maar Kambi kan je IP adres zien. 

Dus mogelijk wordt je al vroeger gelimiteerd, door je IP adres.

Dus wat @OddsBeater zegt, zou ik als je tussen de aanbieders speelt van ook IP adres wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, OddsBeater said:

Bovenstaande limitering heeft niet zoveel met de Nederlandse markt te maken, maar met Kambi die dit in beheer heeft voor een aantal partijen. ''Gelukkig'' krijgen we nog meer Kambi aanbieders in NL straks, dus kun je daar weer lekker verder spelen. Bijvoorbeeld 711 en livescore Bet.

Hoe hou je je account langer in leven? Door je zoveel mogelijk te gedragen als een domme Nederlandse speler dus:

- Combi bets te spelen

- Af en toe een live betje te zetten

- Inzetten op populaire sporten/competities/wedmarkten

- Zo min mogelijk op odds boosts/promoties te spelen

- etc. etc.

Ik speel nooit odds boosts, speel veel live bets en ook voornl de populaire markten. Dus helaas geen garantie. 

Laat ik t maar als iets positiefs zien. Redelijk wat geld over eind van de maand als ik niet speel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jantje:

Las dat Live Score naar Kambi gaat, dat betekent dat bijna iedereen straks op Kambi zit? Zou tijdens t spelen tussen diverse aanbieders ook een keer van IP veranderen. Geen idee wat de aanbieders allemaal doorsturen naar Kambi (wij zouden bijv alleen een username sturen, zoals: plc123) maar Kambi kan je IP adres zien. 

Dus mogelijk wordt je al vroeger gelimiteerd, door je IP adres.

Dus wat @OddsBeater zegt, zou ik als je tussen de aanbieders speelt van ook IP adres wisselen.

Waar heb je vernomen dat het livescore naar Kambi gaat?

Word voor mij dan wel janken met de pet op een van de weinige aanbieders waar ik nog kan spellen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.