JackPot Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 We hebben reeds enkele reviews op OneTime staan over de paardenren banen in Nederland, waaronder bijvoorbeeld Groningen door @Remco86 https://www.onetime.nl/sportsbetting/review-drafbaan-groningen Het zou super zijn als we straks zo'n review hebben van elke baan in Nederland, dus denk ook aan Wolvega, Duindigt etc. Wie van de OneTimers zou het leuk vinden om (een deel) van deze taak op zich te nemen? Eventuele banen in het buitenland kunnen ook worden meegenomen in het verhaal, ik ben persoonlijk bijvoorbeeld op Ascot en NewMarket geweest maar het is te lang geleden om daar een mooie review over te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Ik ben zelf een aantal keer in Zweden geweest, op de baan in Örnskoldsvik. Een baan die ook wel eens gebruikt is/wordt voor de V75. Ik ga eens kijken of ik daar nog wat mooie foto's van heb! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Stuur mij volgend jaar maar naar de Solvalla met het Elitlopp weekend (wat er nu dit weekend is), dan versla ik het grootste dravers spektakel ter wereld in een geweldige review Gaat wel een paar duiten kosten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boelie Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Ja precies Rico. Ze sturen ook lui naar Vegas...stuur ons dan ook ergens heen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Boelie zei: Ja precies Rico. Ze sturen ook lui naar Vegas...stuur ons dan ook ergens heen Als je goed de post leest is dat ook precies wat we bieden :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Ik ga ook nog wel naar Duindigt binnenkort met de derby en dergelijke, die zou ik evt ook wel kunnen doen. V75 live verslag van de baan in Zweden zou grappig zijn met snapchat oid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 > @The_Special_One zei: > Ik ga ook nog wel naar Duindigt binnenkort met de derby en dergelijke, die zou ik evt ook wel kunnen doen. > > V75 live verslag van de baan in Zweden zou grappig zijn met snapchat oid. Periscope of Facebook Live?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 28, 2016 Author Report Share Posted May 28, 2016 > @Boelie zei: > Ja precies Rico. Ze sturen ook lui naar Vegas...stuur ons dan ook ergens heen Na alle reviews van de Nederlandse banen en Franse banen valt daar misschien best over te praten. #alleendezon..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guybrush Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Nootdorp , Schaesberg , Mereveld wil ik wel doen tegen kleine vergoeding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 29, 2016 Report Share Posted May 29, 2016 Guybrush zei: Nootdorp , Schaesberg , Mereveld wil ik wel doen tegen kleine vergoeding hahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted May 29, 2016 Report Share Posted May 29, 2016 Stuur mij maar naar het EK in Frankrijk en ik breng dagelijks verslag uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 @Dopey overloper ! Nederland doet niet eens mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boelie Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Ik wil er best een paar doen hoor. Maar het is maar net wanneer ik ga... Bezoek meestal banen die 1x per jaar koersen of grasbaan koersen. Heb een heuse bucketlist en streep er ieder jaar een paar af. In Nederland heb ik alles al gezien iig. Alhoewel ik vooral van de races met sulky ben staat the grand national ook hoog op mijn lijstje....maar in 2017 ga ik eerst naar een paar Amerikaanse banen en...oh ja ook nog ff naar Vegasssss haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Hoeveel banen zijn er in totaal in Nederland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Duindigt Wolvega Groningen Alkmaar Zijn nog de 4 enige echte banen in Nederland. De rest zijn grasbaan races of kortebaan races. En de goede paarden lopen in principe alleen op Duindigt of Wolvega, en anders starten ze in het buitenland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
animekages Posted June 2, 2016 Report Share Posted June 2, 2016 Ik ga binnenkort naar Duindigt. Nog nooit geweest en het lijkt me sowieso leuk om het eens te zien en te ervaren. En natuurlijk te winnen Ik heb geen enkele ervaring op dit gebied, maar ben me al een tijdje aan het inlezen en volg ook de races/ uitslagen op runnerz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 animekages zei: Ik ga binnenkort naar Duindigt. Nog nooit geweest en het lijkt me sowieso leuk om het eens te zien en te ervaren. En natuurlijk te winnen Ik heb geen enkele ervaring op dit gebied, maar ben me al een tijdje aan het inlezen en volg ook de races/ uitslagen op runnerz. Heb je al een datum in je hoofd wanneer je gaat? Laat maar even weten dan zal ik je nog wat extra info/tips geven... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Ik offer mij op :-) Ik ga dit jaar alle banen af en pak ik het grote Ascot ook mee. Ik wil ook een inventarisatie gaan maken om met een aantal Onetimers richting Duindigt (Wassenaar) te gaan om daar op een zondag lekker een gokje te wagen en lekker een hapje te eten (broodje worst en cola) :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted July 12, 2016 Author Report Share Posted July 12, 2016 Goed bezig@thegreatone en je begrijpt vast dat je niet alleen naar Ascot gaat vliegen Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 (edited) Op 12-7-2016 om 11:51 zei TheGreatOne: Ik offer mij op :-) Ik ga dit jaar alle banen af en pak ik het grote Ascot ook mee. Ik wil ook een inventarisatie gaan maken om met een aantal Onetimers richting Duindigt (Wassenaar) te gaan om daar op een zondag lekker een gokje te wagen en lekker een hapje te eten (broodje worst en cola) :-) Zoals in de whatsapp gezegd maar zal het hier ook even doen voorlopig zijn er geen races meer op Duindigt ivm geld problemen. Hopelijk komt het nog goed, want er moet nog een derby verreden worden, het hoogtepunt van het jaar op Duindigt. Alkmaar wil ik ook nog wel heen gaan, maar Wolvega is mij te ver weg. Aanstaande maandag wel een kortebaan race bij mij in de buurt waar ik wrs heen ga, dat is die van Stompwijk en die wordt op het gras gelopen. http://www.kortebaandraverijen.nl/sport/kalender/ Edited July 13, 2016 by The_Special_One (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts