Spring naar bijdragen

Review van alle renbanen in Nederland


Nomore

Aanbevolen berichten

We hebben reeds enkele reviews op OneTime staan over de paardenren banen in Nederland, waaronder bijvoorbeeld Groningen door @Remco86 

https://www.onetime.nl/sportsbetting/review-drafbaan-groningen

Het zou super zijn als we straks zo'n review hebben van elke baan in Nederland, dus denk ook aan Wolvega, Duindigt etc. 

Wie van de OneTimers zou het leuk vinden om (een deel) van deze taak op zich te nemen? 

Eventuele banen in het buitenland kunnen ook worden meegenomen in het verhaal, ik ben persoonlijk bijvoorbeeld op Ascot en NewMarket geweest maar het is te lang geleden om daar een mooie review over te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik wil er best een paar doen hoor. Maar het is maar net wanneer ik ga...

Bezoek meestal banen die 1x per jaar koersen of grasbaan koersen.

Heb een heuse bucketlist en streep er ieder jaar een paar af.

In Nederland heb ik alles al gezien iig.

Alhoewel ik vooral van de races met sulky ben staat the grand national ook hoog op mijn lijstje....maar in 2017 ga ik eerst naar een paar Amerikaanse banen en...oh ja ook nog ff naar Vegasssss haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga binnenkort naar Duindigt. Nog nooit geweest en het lijkt me sowieso leuk om het eens te zien en te ervaren. En natuurlijk te winnen :)

Ik heb geen enkele ervaring op dit gebied, maar ben me al een tijdje aan het inlezen en volg ook de races/ uitslagen op runnerz.

Heb je al een datum in je hoofd wanneer je gaat?

Laat maar even weten dan zal ik je nog wat extra info/tips geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 12-7-2016 om 11:51 zei TheGreatOne:

Ik offer mij op :-) Ik ga dit jaar alle banen af en pak ik het grote Ascot ook mee.

 

Ik wil ook een inventarisatie gaan maken om met een aantal Onetimers richting Duindigt (Wassenaar) te gaan om daar op een zondag lekker een gokje te wagen en lekker een hapje te eten (broodje worst en cola) :-)

 

Zoals in de whatsapp gezegd maar zal het hier ook even doen voorlopig zijn er geen races meer op Duindigt ivm geld problemen.

 

Hopelijk komt het nog goed, want er moet  nog een derby verreden worden, het hoogtepunt van het jaar op Duindigt.

Alkmaar wil ik ook nog wel heen gaan, maar Wolvega is mij te ver weg.

Aanstaande maandag wel een kortebaan race bij mij in de buurt waar ik wrs heen ga, dat is die van Stompwijk en die wordt op het gras gelopen.

 

http://www.kortebaandraverijen.nl/sport/kalender/

 

bewerkt door The_Special_One (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.