Quip Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 Niet van het stoppen met gokken, maar omdat Roelette gestopt lijkt te zijn met streamen! Oude streams en shorts zijn ook allemaal verwijderd van het YouTube kanaal. KSA boos gemaakt? Of mag ‘ie niet meer van zijn vrouw? Kan ik ergens doneren om de boel weer aan te zwengelen? Ik zit hier trillend achter de laptop: zo cold turkey ineens stoppen en zelfs geen oude streams als methadon valt niet mee, daar helpt ook geen proteïneshake meer tegen… 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 Quip! Grote vriend, het klopt. zoals vele weten heb ik een publiek beroep. Op het werk zijn er mensen achter mijn hobby gekomen, de personen die er over gaan hebben er geen problemen mee, maarrrr ik merk draagvlak te verliezen en er word vervelend mee omgegaan door anderen. Daardoor er nu even voor gekozen om rustig aan te doen… wellicht in een andere vorm binnenkort: zonder camera maar met geluid en de kasten…? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quip Posted November 10, 2023 Author Report Share Posted November 10, 2023 Bedankt voor de update! Begrijpelijk dat niet iedereen positief reageert, de gedwongen outing door Lubach zal wat dat betreft ook niet geholpen hebben. Gelukkig hebben we de foto’s nog 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 6 minuten geleden zei Quip: Bedankt voor de update! Begrijpelijk dat niet iedereen positief reageert, de gedwongen outing door Lubach zal wat dat betreft ook niet geholpen hebben. Gelukkig hebben we de foto’s nog Hoor net dat k via een app ofxo een digitaal mask kan gebruiken, dat zou natuurlijk een hoop oplossen… als er mensen zijn die willen helpen; kruip ff in mn dm en leg mij uit hoe wie wat of waar, dan kannik wee rstreamen;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch-Koala Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 1 minuut geleden zei ROELETTE: Hoor net dat k via een app ofxo een digitaal mask kan gebruiken, dat zou natuurlijk een hoop oplossen… als er mensen zijn die willen helpen; kruip ff in mn dm en leg mij uit hoe wie wat of waar, dan kannik wee rstreamen;) Je kan een soort snapchat filter gebruiken en voicemod om je stem iets te veranderden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monstraw Art Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 Je kan een soort snapchat filter gebruiken en voicemod om je stem iets te veranderden Kan volgens mij gewoon met OBS, filtertje even een tutorial opzoeken op youtube! Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Low-roller Posted November 10, 2023 Report Share Posted November 10, 2023 Driedubbele retriggerrrŕrrrrr! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted November 11, 2023 Report Share Posted November 11, 2023 12 uur geleden zei ROELETTE: Hoor net dat k via een app ofxo een digitaal mask kan gebruiken, dat zou natuurlijk een hoop oplossen… als er mensen zijn die willen helpen; kruip ff in mn dm en leg mij uit hoe wie wat of waar, dan kannik wee rstreamen;) Misschien ook iets voor het echte leven. Een masker!!! Als ze er zo groot zijn natuurlijk! 1 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 11, 2023 Report Share Posted November 11, 2023 Jammer @ROELETTE, maar ik zie nog wel een comeback int verschiet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 Op 11-11-2023 om 06:57 zei LuukFOD: Misschien ook iets voor het echte leven. Een masker!!! Als ze er zo groot zijn natuurlijk! Je haalt me de woorden uit de mond! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts