Spring naar bijdragen

Afkickverschijnselen


Quip

Aanbevolen berichten

Niet van het stoppen met gokken, maar omdat Roelette gestopt lijkt te zijn met streamen! Oude streams en shorts zijn ook allemaal verwijderd van het YouTube kanaal.

KSA boos gemaakt? Of mag ‘ie niet meer van zijn vrouw? Kan ik ergens doneren om de boel weer aan te zwengelen?

Ik zit hier trillend achter de laptop: zo cold turkey ineens stoppen en zelfs geen oude streams als methadon valt niet mee, daar helpt ook geen proteïneshake meer tegen…

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quip! Grote vriend, het klopt. 
 

zoals vele weten heb ik een publiek beroep. Op het werk zijn er mensen achter mijn hobby gekomen, de personen die er over gaan hebben er geen problemen mee, maarrrr ik merk draagvlak te verliezen en er word vervelend mee omgegaan door anderen. Daardoor er nu even voor gekozen om rustig aan te doen… wellicht in een andere vorm binnenkort: zonder camera maar met geluid en de kasten…?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Quip:

Bedankt voor de update! Begrijpelijk dat niet iedereen positief reageert, de gedwongen outing door Lubach zal wat dat betreft ook niet geholpen hebben.
Gelukkig hebben we de foto’s nog emoji23.png

Hoor net dat k via een app ofxo een digitaal mask kan gebruiken, dat zou natuurlijk een hoop oplossen… als er mensen zijn die willen helpen; kruip ff in mn dm en leg mij uit hoe wie wat of waar, dan kannik wee rstreamen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ROELETTE:

Hoor net dat k via een app ofxo een digitaal mask kan gebruiken, dat zou natuurlijk een hoop oplossen… als er mensen zijn die willen helpen; kruip ff in mn dm en leg mij uit hoe wie wat of waar, dan kannik wee rstreamen;)

Je kan een soort snapchat filter gebruiken en voicemod om je stem iets te veranderden ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei ROELETTE:

Hoor net dat k via een app ofxo een digitaal mask kan gebruiken, dat zou natuurlijk een hoop oplossen… als er mensen zijn die willen helpen; kruip ff in mn dm en leg mij uit hoe wie wat of waar, dan kannik wee rstreamen;)

Misschien ook iets voor het echte leven. Een masker!!! Als ze er zo groot zijn natuurlijk!

  • Like 1
  • Haha 5
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.