stijnvanmij Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Wie heeft er goede tips/ tricks in deze wereld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Hallo @stijnvanmij ben je zelf actief in het beleggen in vastgoed? En zo ja op welke manier? Kan je kort iets over jezelf schrijven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Vastgoed trekt weer behoorlijk aan. Er zijn erg veel mogelijkheden van zelf een huisje kopen en deze verhuren of via grote investeringsmaatschappij meeliften voor een rendement van ca 6%. In welke richting zoek je @stijnvanmij Zelf ben ik een tijdje actief geweest via veilingen om vakantie(huizen) te kopen die door de bank zijn geconfisceerd. Maar met alles in het leven, schoenmaker blijf bij je leest is het grootste advies die ik je mee kan geven :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
west Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 @ stijnvanmij Ik wil binnenkort beleggen in vastgoed. Ik heb nog geen tips maar ik weet dat beleggen altijd risico’s met zich mee brengt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Ik zeg altijd maar zo; met een belegging in stenen, zit je vastgoed... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Hillichance zei: Ik zeg altijd maar zo; met een belegging in stenen, zit je vastgoed... ;-) keigoed :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts