Spring naar bijdragen

Nieuw lid


SaintPierreNL

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei SaintPierreNL:

Dank je Dutch Koala!

Tot nu toe is mijn favoriete slot Sweet Bonanza. Beste aanbieder vind ik dan toch Pragmatic.
poker vind ik heel tof, maar kan er niks van  hahaha.

Ahaa een Pragmatic fan! Daar hebben we er hier veel van!
Heb je het gevoel als je bij sweet extra kans koopt dat tie eerder komt? Of koopje hem gevoelsmatig just in case zoals ik.

Tijd om poker te leren! :D

btw nog congrats met je win op 711! Op 40 cent zo grand pakken is niet verkeerd!
Ik moet hier wel bij zeggen zijn kleine zusje fairy dust vind ik persoonlijk wel leuker.😝

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allen!

 

20 uur geleden zei Dutch-Koala:

Ahaa een Pragmatic fan! Daar hebben we er hier veel van!
Heb je het gevoel als je bij sweet extra kans koopt dat tie eerder komt? Of koopje hem gevoelsmatig just in case zoals ik.

Tijd om poker te leren! :D

btw nog congrats met je win op 711! Op 40 cent zo grand pakken is niet verkeerd!
Ik moet hier wel bij zeggen zijn kleine zusje fairy dust vind ik persoonlijk wel leuker.😝

Hmm.. ik heb niet het gevoel dat ik met de ante extra kans maak op de feature. Maar ik doe het altijd toch maar, just in case...

Fairy Dust heb ik ook al eens gespeeld, maar op één of andere manier lijkt het alsof Congo Cash toch betere winkansen biedt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.