Spring naar bijdragen

Middagje/avondje Gouden Leeuw en Onetime-studio?


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

Het is alweer een tijdje geleden dat ik naar het Noorden ben afgereisd....

Maar eigenlijk lijkt het mij best leuk om weer eens wat mensen te ontmoeten in Zuidlaren. Een meeting in de Studio wellicht (de drank gaat anders over datum @TheGreatOne?)....met z'n allen pizzaatje eten en daarna even een gokje wagen in de Gouden Leeuw? 

Wie prikt er een datum/tijd.... @MrT?

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik naar het Noorden ben afgereisd....
Maar eigenlijk lijkt het mij best leuk om weer eens wat mensen te ontmoeten in Zuidlaren. Een meeting in de Studio wellicht (de drank gaat anders over datum [mention=4]TheGreatOne[/mention]?)....met z'n allen pizzaatje eten en daarna even een gokje wagen in de Gouden Leeuw? 
Wie prikt er een datum/tijd.... [mention=899]MrT[/mention]?

Morgen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is alweer een tijdje geleden dat ik naar het Noorden ben afgereisd....
Maar eigenlijk lijkt het mij best leuk om weer eens wat mensen te ontmoeten in Zuidlaren. Een meeting in de Studio wellicht (de drank gaat anders over datum [mention=4]TheGreatOne[/mention]?)....met z'n allen pizzaatje eten en daarna even een gokje wagen in de Gouden Leeuw? 
Wie prikt er een datum/tijd.... [mention=899]MrT[/mention]?

Idd lijkt mij een leuk plan denk dat er wel meer mensen dit zouden willen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste idee schiet mij al te binnen....
Wat denken jullie van een soort Kerstbingo, waarbij iedere deelnemer minimaal 1 of meerdere prijzen inbrengt?
Een soort Amerikaanse fuif-bingo?
 
[mention=4]TheGreatOne[/mention] en [mention=5404]TheTurtle[/mention] zou dit "legaal" te organiseren zijn? (Graag meedenken)

Top idee ik vraag of easytoys dit wil sponsoren
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste idee schiet mij al te binnen....
Wat denken jullie van een soort Kerstbingo, waarbij iedere deelnemer minimaal 1 of meerdere prijzen inbrengt?
Een soort Amerikaanse fuif-bingo?
 
[mention=4]TheGreatOne[/mention] en [mention=5404]TheTurtle[/mention] zou dit "legaal" te organiseren zijn? (Graag meedenken)
Leuk idee ja!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei gokaroundtheclock:

Leuk idee, maar er wordt vanalles geroepen de laatste tijd en gaat uiteindelijk toch niet door. Zou ook weer een sinterklaasuitzending komen, maar dan hoor je tussen neus en lippen door in de youtube uitzending van maandag j.l. dat ze ineens bezig zijn met de laatste uitzending van het jaar....

En koud in de studio, maar daar kun je je op kleden, vorig jaar ook totaal geen last van gehad. 

Dus, alleen iets roepen/ zeggen/ schrijven als het ook echt doorgaat.

sommige dingen zijn buiten onze macht helaas. Ideeën roepen, altijd welkom! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-11-2023 om 23:40 zei TheTurtle:

Super leuk idee! 

maar misschien nog even wachten tot de verwarming gemaakt is 🙂 anders moeten we de ruimte warm dansen en hebben we meer dan 10 man nodig 😉

Gaat hem dan niet worden in december....jammer.

Misschien maar een Onetime Amerikaanse Paasbingo dan maar ergens in het voorjaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.