Spring naar bijdragen

Online geld verdienen/ beginnen met


animekages

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd elke One Timers geld verdienen online, natuurlijk deze site maar andere one timers?

Denk aan blogs, youtube, affiliates, services aanbieden, e-producten en noem maar zo op. Het internet kan echt een goudmijn zijn, maar er zijn ook veel scams. En zoals alles, is het niet per se makkelijk om (veel) geld te verdienen. Dus pas ook op voor de snelle, gouden bergen methodes!

Zelf ben ik bezig met affiliate programma's en leren hoe je daar je geld mee kan verdienen. Daarnaast games natuurlijk. Zowel mobile (android en iOS) en html5 games. Tip. VR is en wordt nog hotter als ik het zo bekijk :)

Wie doet dit ook? Of wilt hieraan beginnen? Of welke one timers verdienen (veel) geld online?

Ik begin wel wat te verdienen, nog niet veel (een paar tientjes per maand) maar dat gaat veranderen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb een keer maandenlang enquets ingevuld.

60 hele euros laten uit betalen als ik het mij goed herinner.

Was toen nog erg jong ( denk 14 oid).

Wel gekregen :D. En onder de streep niet eens zo heel gek veel tijd aan kwijt geweest. Je vulde ze toch maar random in.

Het leuke was dat je een soort van pre enquete voor elke enquete had, als je dan door de pre enquete kwam kon je ook de grote enquete doen die erachter zat. De kunst was dan ook inschatten wat je moest invullen bij de pre enquete zodat je de grote ook mocht doen, waar je uiteraard meer voor kreeg :smiley:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Goodfellas ja via uw(afkorting) kan je als freelancer behoorlijk veel geld verdienen(ik neem aan dat je die bedoeld). Maar er zijn andere sites waar je toch een leuk zakcentje mee kan verdienen of meer :)

@Jackpot. Ja ik update wel mijn  topic. En het leuke is (er is hoop) dat bedrijven zoals Supercell ook klein zijn begonnen en kijk waar ze nu zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik verzamel zelf stripboeken daar is het dus ook mee begonnen. Daarnaast ook regelmatig bordspellen middagje met vrienden dus daarnaast ook af en toe wat bordspellen als we een leuke deal kunnen vinden

Het is gewoon een hobby waarmee ik me eigen verzameling kan betalen, en daar naast een bedrag van ongeveer een maand salaris extra over houd per jaar. En dit kunnen we met wat sportwedstrijdjes gokken er door heen jassen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er geld zit in online bedrijven als je er voor zorgt dat mensen de beleving van het kopen terug krijgen. In de winkels wordt steeds minder gekocht, maar achter je computer iets kopen is toch een heel andere beleving/gevoel. Mensen kopen, om er een goed gevoel van te krijgen, ik twjfel of dit op de langere termijn dan ook zo blijft.

Online bedrijven moeten daarom in mijn beleving meer energie stoppen in de beleving van de klant. Dit kan natuurlijk op verschillende manieren en is per product heel verschillend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.