Spring naar bijdragen

GTA 6 Trailer online!


Aanbevolen berichten

Vanmorgen heeft Rockstar Games de trailer van de nieuwste Grand Theft Auto gepubliceerd op YouTube! 
GTA 6 zal in 2025 worden gereleaset voor Playstation en Xbox. En voor de PC Gamer zal het waarschijnlijk net als GTA 5 een jaar later pas beschikbaar worden. 

Ik kan zeggen dat ik er enorm naar uit kijk! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op het journaal en dacht meteen, ok hier hebben PS6 en mij een week opsluiten in de studio, echter vanaf 2025, nog even aftellen dan maar, maar wat gaaf zeg. Ik weet nog GTA5 [mention=5404]TheTurtle[/mention]jij had een hack om goed te landen op die hoge toren met parachute waar ik uiteindelijk gestrand was.
Op een beamer in de studio? Ik ben erbij!

Kan ik ook nog even sparen voor de PS6... Ook niet het PlayStationPlus abonnement vergeten, dat zal tegen die tijd wel €200 p/jaar kosten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Budgetvrouw:
Op 6-12-2023 om 11:19 zei Dutch-Koala:
Zal vast nog wel een slime versie komen, Xbox is er ook met 1 bezig emoji3.png

Coudopslagversie?

Ze willen cloud gaming als standaard krijgen, Dus nooit meer downloaden maar rechtstreeks gestreamd naar je xbox.
Controller word niet aan de xbox aangesloten maar aan het internet om input lag tegen te gaan.

Ben wel erg benieuwd hoe dit in toekomst gaat uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Dutch-Koala:

Ze willen cloud gaming als standaard krijgen, Dus nooit meer downloaden maar rechtstreeks gestreamd naar je xbox.
Controller word niet aan de xbox aangesloten maar aan het internet om input lag tegen te gaan.

Ben wel erg benieuwd hoe dit in toekomst gaat uitpakken.

Ik heb recent een game mogen testen via een cloud server met mijn PS5 controller verbonden aan mijn pc via USB. Ik moet zeggen ik was blij verrast hoe goed dit werkt. Ik had geen moment het idee dat de game niet op mijn eigen pc geïnstalleerd stond. 

Daarnaast wel mijn twijfels over het succes van een cloud console. Google heeft met Stadia een behoorlijke domper gehad een jaartje of 2 geleden.
Zelfs zo'n grote domper dat ze alle spelers die games en een controller gekocht hadden volledig hebben terug betaald. dat zal flink pijn hebben gedaan in de portemonnee 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.