Spring naar bijdragen

Welke is jou favoriete feature bij bonus Slots


Aanbevolen berichten

Hi all,

zoals in de titel aangegeven welk zijn jullie favoriete featers in slots?;

Ik steek alvast van wal met mijn twee favorieten. Puur op potentieel en spanning. Niet op mijn hoogste winsten ooit.

1) Feature zoals Secret of the Stones (NETENT) , of de Fishtank van Yggdrassil

    Na 3.4.5 scatters mag je naargelang het aantal scatters items kiezen waardoor je free spins geboost worden (multiplier, extra spin, extra wil, vaste wild) vind het zeer spannend omdat bijna elke bonusronde kan anders zijn

2) Feature zoals in Book of ra, bonussymbool dat dan expand en het aantal lijnen uitbetaald . ongelooflijk leuke en hoog potentiele feature.

MIjn hoogste uitbetaling ooit was nl met een X3 in bonusrondes, welk meest met gewonnen maar niet de meest speciale (was 2700€ met een inzet van 1.60€) lukcy lady van Novomatic

wat is jullie favoriete feature?

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Grappig. Voordat ik jouw eigen antwoorden op je vraag las had ik exact dezelfde gokkasten in mijn gedachten: Fish Tank en Secret of the Stones. Free spins met extra boosters vind ik het allerleukst.

Ook vind ik de pick em bonusrondes uit Super Jackpot Party, Jackpot Block Party en Jackpot Party Village People echt super leuk. Spannend en met een beetje geluk kan je veel geld pakken.

Verder is de bonusronde van Dead or Alive onwijs gaaf, omdat je er absurd mee geld kan winnen (ooit 1.300 euro op 0,36 euro inzet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Airplane!, Willy Wonka (de lange bonusronde), Dead or Alive (stacked wilds), Montezuma (respins met multpliers), Black Knight (stacked wild wheels), Jack and the Beanstalk (objecten sparen voor meer wilds).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja! Cleo II kan helemaal gek worden met al die oplopende vermenigvuldigers, zeker als je een retrigger krijgt. Airplane! is ook fantastisch, typische WMS "Old School" met veel mini games, leuke referenties aan de film en echte WMS foefjes zoals de bonus saver.

De lange bonusronde heb ik pas 1 x gewonnen bij Willy Wonka, was al voorbij voordat ik er erg in had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.