Spring naar bijdragen

Newbalance


Aanbevolen berichten

Ik vind het nu wel erg lang duren allemaal. Vanaf woensdag zit ik al op mijn eerste uitbetaling te wachten (4000€).

Ze zeggen dat het bij de financiële afdeling ligt en het zeker goed gaat komen etc, maar we kruipen inmiddels langzaamaan richting een week en dat vind ik echt veel te lang.

is er iets wat ik kan doen of zeggen om de druk wat op te voeren?

 

@BigBassBarryhaha ik blijf wel rustig hoor, maar het is wel echt enorm frustrerend. Ze zeggen continue dat ik betaald krijg, your withdrawal is in the final stage of confirmation en weet ik veel wat ze allemaal lullen, maar ondertussen zijn we een week verder en staat mijn uitbetaling nog steeds open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog geen woensdag.

Op 22-12-2023 om 22:12 zei Newbalance:

Dat mijn withdrawal nu al vanaf woensdag op awaiting confirmation staat is natuurlijk een strategie. Wel al druk met ze aan het mailen en ze geven aan dat er geen enkel probleem is en ik woensdag (na de feestdagen) de confirmation kan verwachten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar zaterdag zeiden ze weer dat ze ook confirmen op feestdagen. Gewoon een slecht verhaal aan het worden dit. Ze komen met het verhaal dat het gecheckt moet worden(want fraude etc), snap ik. Vervolgens zeggen ze ook, alles komt goed, je gaat het 100% krijgen, het zal asap worden goedgekeurd etc. Heel tegenstrijdig allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Newbalance:

Ja maar zaterdag zeiden ze weer dat ze ook confirmen op feestdagen. Gewoon een slecht verhaal aan het worden dit. Ze komen met het verhaal dat het gecheckt moet worden(want fraude etc), snap ik. Vervolgens zeggen ze ook, alles komt goed, je gaat het 100% krijgen, het zal asap worden goedgekeurd etc. Heel tegenstrijdig allemaal

Hoort bij het spel, leg je er bij neer en wacht.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels kruipen we richting 1.5 week en nog steeds niet betaald gekregen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of zeggen. De antwoorden blijven hetzelfde: it Will be confirmed soon, it is in the final Stage of confirmation, just a little bit more patient please, etc etc en zo gaat het maar door.

ik word er echt enorm wanhopig van. Zelfs aangeven dat ik vervolgstappen zet en hun trucks (vertraging doorzie), het haalt werkelijk niets uit. Antwoorden blijven hetzelfde. Ik ga dit account na het ontvangen van mijn geld direct sluiten..

goed, al even kort contact gehad met TGO, zijn er vanuit hier tips? Licentie Costa Rica, dus ben bang dat dat heel lastig gaat worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Newbalance:

Inmiddels kruipen we richting 1.5 week en nog steeds niet betaald gekregen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of zeggen. De antwoorden blijven hetzelfde: it Will be confirmed soon, it is in the final Stage of confirmation, just a little bit more patient please, etc etc en zo gaat het maar door.

ik word er echt enorm wanhopig van. Zelfs aangeven dat ik vervolgstappen zet en hun trucks (vertraging doorzie), het haalt werkelijk niets uit. Antwoorden blijven hetzelfde. Ik ga dit account na het ontvangen van mijn geld direct sluiten..

goed, al even kort contact gehad met TGO, zijn er vanuit hier tips? Licentie Costa Rica, dus ben bang dat dat heel lastig gaat worden

Je bent letterlijk aan de "goden" overgelaten. Zei weten net zo goed als jij zelf, dat het gokken op hun website niet legaal is. Ze rekken en irriteren net zo lang tot je hun zat bent. Ene kant vind ik dat nog niet eens slim ook, zoals je zelf ook al ruimschoots hebt aangegeven ben je van plan hierna direct je account te sluiten. Een casino draait voornamelijk op uitbetalingen die daarna weer herstort/vergokt worden. Dit kunnen ze nu vergeten. Ze hopen natuurlijk dat je in tussentijd je geduld verliest en verder speelt. Een tactiek die ik in dit geval even niet kan volgen. 1,5 week is gewoon "pesten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word er werkelijk helemaal gek van en inmiddels staat het huilen me nader dan het lachen. Ik ben boos geworden, een officiële klacht ingediend, juridisch aangekaart etc etc het haalt echt allemaal niets uit. Al 1,5 week staat m’n geld gewoon al op awaiting confirmation, kan het nog gewoon cancellen etc. Ondertussen blijven ze maar zeggen you are getting your winnings 100%, you’ll receive them very soon etc. Als ik dan vraag wanneer dan zegt ze dat ze dat niet precies kan zeggen, maar dat ik een mail ontvang zodra het gelukt is. Werkelijk ongelofelijk dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Newbalance:

Ik word er werkelijk helemaal gek van en inmiddels staat het huilen me nader dan het lachen. Ik ben boos geworden, een officiële klacht ingediend, juridisch aangekaart etc etc het haalt echt allemaal niets uit. Al 1,5 week staat m’n geld gewoon al op awaiting confirmation, kan het nog gewoon cancellen etc. Ondertussen blijven ze maar zeggen you are getting your winnings 100%, you’ll receive them very soon etc. Als ik dan vraag wanneer dan zegt ze dat ze dat niet precies kan zeggen, maar dat ik een mail ontvang zodra het gelukt is. Werkelijk ongelofelijk dit

Ik heb dit in het verleden gehad met Bronze Casino, praat ik wel over 7 jaar terug zo'n beetje ik kan je wel een klein beetje opweg helpen welke wegen gevoelig liggen voor hun. Casino's willen namelijk goede reclame, stuur mij maar even een prive bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke win op mijn favoriete nummer! Keep calm en zorgen dat je een langere adem hebt dan zij. Hou het geld in het vizier!
Overigens vind ik de ‘discussie’ over wel of niet spelen bij een niet vergund casino bijzonder. Gaat alles goed bij een casino met een KSA-vergunning? Nee, maar we zijn pas twee jaar onderweg. Maar spelen bij een casino met een vergunning aan het andere eind van de wereld laat je helemaal aan de goden overgeleverd zijn. Hier kun je tenminste nog een rechtszaak aanspannen, probeer dat maar eens met een casino in Costa Rica… de rechter zal ook zeggen: joh, je mag daar niet spelen dus wat wil je nu. Geen verwijt naar jou Newbalance overigens!

Ik hoop dat je je geld snel krijgt, en er serieus van kan gaan genieten. Heb je al plannen met het geld?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei luckylady:

Wat een heerlijke win op mijn favoriete nummer! Keep calm en zorgen dat je een langere adem hebt dan zij. Hou het geld in het vizier!
Overigens vind ik de ‘discussie’ over wel of niet spelen bij een niet vergund casino bijzonder. Gaat alles goed bij een casino met een KSA-vergunning? Nee, maar we zijn pas twee jaar onderweg. Maar spelen bij een casino met een vergunning aan het andere eind van de wereld laat je helemaal aan de goden overgeleverd zijn. Hier kun je tenminste nog een rechtszaak aanspannen, probeer dat maar eens met een casino in Costa Rica… de rechter zal ook zeggen: joh, je mag daar niet spelen dus wat wil je nu. Geen verwijt naar jou Newbalance overigens!

Ik hoop dat je je geld snel krijgt, en er serieus van kan gaan genieten. Heb je al plannen met het geld?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik snap je hoor, no prob :) Ik speelde ook regelmatig bij de ksa vergunde casino’s, maar vind het aanbod zeer beperkt. Hier terecht gekomen na wat research, en weinig problemen ervaren. Tot nu dan. Inmiddels al een dikke 1.5 week met ze bezig en ze houden je continue aan het lijntje. Het geld staat absoluut veilig, spelen ga ik zeker niet doen. Maar moedeloos word ik er zeker wel van! Vandaag aangegeven dat als hij morgen niet vanuit hun confirmed wordt gezet (en ik dus eindelijk kan overschrijven naar mijn bank) ik een klacht in ga dienen bij AskGamblers. Ik begreep uit betrouwbare bron dat ze daar gevoelig voor kunnen zijn, dus het proberen waard. Ze gingen er spoed achter zetten en hopen dat het morgenochtend gefixt is, maar goed dat hoor ik al 1.5 week dus ik reken nergens meer op 🙃

 

ik houd jullie op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de systemen nu denken ‘he verdikkie, heeft ie nog niet alles vergokt? Normaal vergokt 99% na 8 dagen wachten. ‘
 

Zucht: laten we die geduldige man maar belonen. Trekken we daarna alle registers open om alsnog onze poen terug te krijgen. 

bewerkt door TheGallant (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei TheGallant:

Ik denk dat de systemen nu denken ‘he verdikkie, heeft ie nog niet alles vergokt? Normaal vergokt 99% na 8 dagen wachten. ‘
 

Zucht: laten we die geduldige man maar belonen. Trekken we daarna alle registers open om alsnog onze poen terug te krijgen. 

Dat is wat ik ook denk inderdaad, al snap ik HEEEEEEEL goed dat je mega onrustig word van die onzekerheid. Ze rekken rekken en rekken. En 9 vd 10 keer winnen ze helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGallant:

Ik denk dat de systemen nu denken ‘he verdikkie, heeft ie nog niet alles vergokt? Normaal vergokt 99% na 8 dagen wachten. ‘
 

Zucht: laten we die geduldige man maar belonen. Trekken we daarna alle registers open om alsnog onze poen terug te krijgen. 

Hahaha ja echt hè? Inmiddels 9 dagen. En nee deze man vergokt niks. Alles staat nog rustig op het account. Gelukkig mag ik bij @Peppi af en toe even ventileren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Vandaag zou het gefixt worden, maar jullie raden het al;


We are really worried about your problem
But we are currently waiting for information from the provider regarding the withdrawal
We are honest with you, but there can always be unforeseen situations
Unfortunately, this is out of my control and I did not expect the withdrawal to take so long to be confirmed
If I could, I would send you the money now
But unfortunately it is not possible
Therefore, I still hope for your understanding and patience

 

en

I'm reassuring you once again.
That this is an isolated case due to a large withdrawal amount
Everything will be fine
You have already made a withdrawal from our site, so you know that we are honest with our players
 

zucht.. inmiddels 9 dagen verder. Ik verwacht dit weekend ook niets in verband met oud en nieuw. Alle hoop is nu gevestigd op volgende week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei JackPot:

Ik zou de partij aanklagen waar je de tip hebt gehad om

hier te spelen

Moet ik mezelf aanklagen denk ik 🧐 Heb van tevoren research gedaan naar het aanbod, ervaringen etc en die waren niet persee negatief. Zoals gezegd ook met eerdere uitbetalingen nooit problemen gehad.. tot nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.