Solidagio Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 1 uur geleden zei TheGallant: Oordoppen in & gaan! Geloof 't of niet, heb ik écht regelmatig in! Ben gevoelig voor geluiden én airco. Maar mijn punt is dat je niks of een paar centen wint, terwijl die kast doet alsof je iets reusachtigs gewonnen hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 Geloof 't of niet, heb ik écht regelmatig in! Ben gevoelig voor geluiden én airco. Maar mijn punt is dat je niks of een paar centen wint, terwijl die kast doet alsof je iets reusachtigs gewonnen hebt.Dat weet ik inderdaad van je. De geluiden zouden een aantrekkingskracht moeten hebben. Maar voor sommigen blijkbaar iets te veel van het goede. En dat snap ik best. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 6 minuten geleden zei TheGallant: Dat weet ik inderdaad van je. De geluiden zouden een aantrekkingskracht moeten hebben. Maar voor sommigen blijkbaar iets te veel van het goede. En dat snap ik best. Weet je, ik vind die geluiden prima en leuk, als je daadwerkelijk iets wint. Dat is bij de meeste kasten zo, echter bij enkele niet. Ik zal voortaan opschrijven welke ik bedoel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 Soms hoor je inderdaad geluiden alsof je een jackpot te pakken hebt en dan win je niet eens meer dan je inzet. Dat hoeft ook niet zo van mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts