Spring naar bijdragen

Profielfoto op facebook


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Ik vind het verschrikkelijk. Maar niet zo zeer onrealistische foto's van zichzelf, maar gewoon een anonieme foto. Er zitten zoveel fake accounts op FB en dat zijn met name de mensen die de gehele dag aan het provoceren zijn. Een van de redenen waarom ik al twee jaar geen FB meer heb. Vond het sowieso een grote goed nieuws show en iets waar ik veel te veel tijd aan spendeerde zonder er echt gelukkiger van te worden. 

Nu klink ik wellicht wat negatief, maar ben echt mister positivo. Heb gemerkt dat FB in elk geval geen meerwaarde was in mijn leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amerika probeert er een wet door te krijgen dat je (niet verplicht) je FB en Twitter accounts moet aanmelden voor een visa (ESTA) voor mensen die er op vakantie gaan. Geen FB en alle alarmbellen gaan af, wat vinden we van deze ontwikkelingen?

Mijn collega is net in Las Vegas geweest en zij had problemen met de aanvraag omdat ze geen Facebook heeft. Via reisgenoten die wel Facebook hebben is het alsnog goedgekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amerika probeert er een wet door te krijgen dat je (niet verplicht) je FB en Twitter accounts moet aanmelden voor een visa (ESTA) voor mensen die er op vakantie gaan. Geen FB en alle alarmbellen gaan af, wat vinden we van deze ontwikkelingen?

Mijn collega is net in Las Vegas geweest en zij had problemen met de aanvraag omdat ze geen Facebook heeft. Via reisgenoten die wel Facebook hebben is het alsnog goedgekeurd.

Dit is een 1 aprilgrap. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof niet dat dit nu al een issue is, maar dat de VS ver gaat om mensen te screenen is een feit en dat sociale media hierbij een belangrijke rol in gaan spelen hoorde ik inderdaad ook.

Piratenpartij klinkt in mijn gedachten als een partij die graag van die piratenzenders op de radio. Jodelaaahitiiiiii.

Desalniettemin ziet Ancilla er vaak wel lekker uit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MB777 zei:

Amerika probeert er een wet door te krijgen dat je (niet verplicht) je FB en Twitter accounts moet aanmelden voor een visa (ESTA) voor mensen die er op vakantie gaan. Geen FB en alle alarmbellen gaan af, wat vinden we van deze ontwikkelingen?

Mijn collega is net in Las Vegas geweest en zij had problemen met de aanvraag omdat ze geen Facebook heeft. Via reisgenoten die wel Facebook hebben is het alsnog goedgekeurd.

Dit is een 1 aprilgrap. Toch?

Nee, ze kreeg aanvullende vragen omdat ze op internet niet te vinden is, geen Facebook, geen Linkedin en geen Twitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.