Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 uur geleden zei retep32:

€ 290,00 totaal,  dat had ik als ik er over ging meteen terug gestort, das is toch een bedrag van niks 

Ja dit klopt inderdaad, Ik had het idee dat ze dit stiekem wilde verbergen, de bug snel hebben gefixt en hopen dat ik na maanden dit gewoon vergeet. 
In hun schoenen zou ik ook niet graag tegen me leidinggevende moeten zeggen over deze fout.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
15 uur geleden zei Wolfie:

Toen kreeg ik de vraag "Waarom zou je dat doen, zo vaak kom je niet toch, zien wij in het systeem"? Heb toch doorgezet, maar de dienstdoende manager had duidelijk geen zin om mij tijdelijk uit te schrijven. Echt bizar. Dat was voor mij echt een eye opener, ook omdat ze later (toen ik vaker naar HC ging dan voorheen en veel meer inzette) nooit even met mij in gesprek zijn gegaan. Nu kon ik het lijden, maar dat konden zij met geen mogelijkheid weten.

Wat een verschil met mij, in HC Groningen. Ik had me weer eens kapót geërgerd bij de bar/horeca en wilde me daardoor voor een half jaar uitschrijven. Was binnen een minuut gepiept, na mijn uitleg. Nu ga ik gewoon ca. een half jaar niet heen, als ik me weer geërgerd heb bij de bar. 🙂

Geplaatst
Op 20-1-2024 om 09:43 zei Jakeson:

Geen dubbele nationaliteit. Alles komt overeen.  Ik kon inloggen en storten maar kreeg wel constant melding dat ik me bsn in moest voeren. Deze melding kon ik wegklikken.

Het lijkt er inderdaad op dat HCO een onjuist/geen BSN nummer heeft gebruikt voor het genereren van een CRUKS code. Het is niet de bedoeling dat iemand met een BSN nummer, zonder BSN op te geven zou kunnen spelen. Echter is het wel mogelijk om zonder BSN nummer een CRUKS code te gerereren. Dit is mogelijk omdat casino's (met name landbased casino's) ook spelers zonder BSN nummer zoals toeristen moet kunnen toelaten.

De CRUKS code wordt gegenereerd op basis van geboorte datum, naam en BSN nummer. Of door andere gegevens zoals geboorte datum, naam, geboorteplaats. 

Bij het laatste kan er geen controle plaats vinden (zoals bij BSN wel kan) of alle gegevens juist zijn ingevoerd. Wanneer je als Fransman je geboorteplaats 'Paris' opgeeft bij CRUKS en in het Casino is de Nederlandse benaming 'Parijs' gebruikt om de CRUKS-code te genereren, komen deze codes niet overeen, is er geen match en zal het casino je toelaten.

Dit is dan ook waarom veel casino's als je met een buitenlands legitimatiebewijs en dus zonder BSN komt spelen, je een verklaring laten invullen dat jij de gegevens naar waarheid hebt ingevuld, dat je daadwerkelijk geen BSN nummer hebt, en dat je verklaard het casino niet aansprakelijk te stellen als je bij CRUKS andere gegevens hebt ingevuld en hierdoor toch wordt toegelaten.

Het vreemde is wel dat je aangeeft geen tweede nationaliteit te hebben. Uiteraard dien jij jezelf te legitimeren tijdens de registratie en zouden ze dus je BSN nummer moeten hebben gebruikt voor de CRUKS-code te genereren...

Hoe het kan dat je persoonsgegevens: naam, geboorte datum in combinatie met BSN niet juist zijn (terwijl deze gecontroleerd worden in een nationale database met BSN nummers) is mij een raadsel.

Dat HCO jou binnenlaat met Nederlandse legitimatie, zonder BSN te registreren is mij ook een raadsel.

Tenzij je dus een dubbele nationaliteit hebt, kan ik niet anders dan concluderen dat je HEEL sterk in je schoenen staat tegen HCO.

Geplaatst

Beetje bizar dat het ook zo lang moet duren om intern op te lossen. Dit moet intern alarm bellen laten afgaan omdat de ksa hier heel snel boetes voor afgeeft. Volgens mij heb je zelfs recht op je geld terug omdat je niet "mocht" storten. Maar daar weet ik niet het zekere van.

  • 3 weken later...
Geplaatst
Op 10-2-2024 om 19:13 zei Gastheer Funtastic:

Beste @Jakeson,

Hoe staat het er mee? Heb je al reactie of ben je al verder gekomen bij HCO?

Ben benieuwd naar hun verklaring!

 

Op 10-2-2024 om 20:16 zei TheGreatOne:

Ik heb het geadresseerd en meerdere zaken die spelen die mij ten ore zijn gekomen, ik heb heel snel een fysieke meeting met HC.

Niks meer vernomen, helemaal geen terugkoppeling gehad na mijn laatste email waarin ik ook vermeld heb dat ik een topic hier ben gestart erover.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.