Spring naar bijdragen

Gelijk of Ongelijk?


Aanbevolen berichten

Los van dat het om een relatief laag bedrag gaat, was ik het het niet eens met een win. Volgens TOTO heb ik hierin geen gelijk, ik blijf erbij dat mijn punt wel klopt. Alleen zij blijven stellig en begin ik toch te twijfelen, graag jullie mening. Ik was trick of treat aan het spelen, als het beertje valt verzamelt het spel alle bedragen. In het beertje is duidelijk x3 zichtbaar, oftewel het win bedrag van 6.40 zou x3 moeten gaan. Dit is niet gedaan, ik zie dit als een foute uitbetaling of een fout in het spel. Hoe kijken jullie hierna? 

thumbnail_IMG_0102.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei jantje:

10 line slot, die x3 is geen onderdeel van een winlijn, dus die krijg je niet. Probleem opgelost?

Het is ook geen win lijn. De bedragen worden bij elkaar opgeteld en dan maakt het niet uit in welke lijn de beer valt. In het bonus spel gaan de bedragen ook x3 of x4 ect. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei JackPot:

TOTO kennende zullen ze hen ongelijk nooit toegeven en de enige weg is de ombudsman. Duurt 2 maanden maar heb je een kans. 

Telefonisch kreeg ik gelijk en zeiden ze iid dat de bedragen x3 hadden gemoeten en het een fout in het spel was, via de mail kwam een andere afdeling uiteraard daar weer op terug. En ja, TOTO kennende gaan ze nooit hun ongelijk toegeven, hopelijk zijn ze blij met die euro's 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 hours ago, PolkeNL said:

Kan het zijn dat die niet hoort bij een winlijn?

 

15 hours ago, jantje said:

10 line slot, die x3 is geen onderdeel van een winlijn, dus die krijg je niet. Probleem opgelost?

 

Screenshot_20240126-121121.png.48e51f4f126a2bdb4a934e8bae857701.png

In de helpfile staat dat het beertje telt als joker. Daarmee wordt bedoeld een wild symbool, telt alleen mee in een winlijn en is hier niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat beertje verzamelt wel alle bedragen; die 6,40 euro is het totaal van alle geldzakjes. Daar is geen winlijn voor nodig. Dit is alleen als je het spel speelt in de 'Fortune spins' modus.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de multiplier alleen telt in de bonus? Want als ik de speluitleg lees zie ik de informatie over de beer met multiplier alleen onder de bonusuitleg terug komen.

bewerkt door TV78 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mmaniac111:

Het is maar net hoe die slot gebouwd is. Ik zie het grafische deel puur als visuele representatie van een resultaat van een spin. Volgens mij zijn er altijd kleine lettertjes waarin staat “malfunction voids all play” of zelfs letterlijk dat het scherm niet leidend is, maar het “algoritme”.

is ook zo. De visuals zijn niet de leidraad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit hetzelfde gehad bij kansino, eerste dag dat Wild Wild Riches Megaways uit was.

 

Visueel multipliede de wins elkaar, bijv x6*6. Maar ipv x36 betaalde de slot maar x12 (dus 6+6). Terwijl je 'total win x36' bovenaan zag staan, telde het bedrag maar op tot x12. Heb ergens op het forum ook een replay gedeeld waar dat zichtbaar in is.

Eindstand is dat ook niet gecompenseerd door kansino. Ze deden alsof ik gek was en het niet duidelijk was waar het over ging, terwijl het in de pragmatic replay zichtbaar was. Sindsdien speel ik niet meer bij kansino.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-1-2024 om 13:05 zei TV78:

Dat beertje verzamelt wel alle bedragen; die 6,40 euro is het totaal van alle geldzakjes. Daar is geen winlijn voor nodig. Dit is alleen als je het spel speelt in de 'Fortune spins' modus.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de multiplier alleen telt in de bonus? Want als ik de speluitleg lees zie ik de informatie over de beer met multiplier alleen onder de bonusuitleg terug komen.

Ik denk zelf ook dat dat het is, dat de multiplier alleen in de bonus hoort te komen en dit dus een fout in het spel is geweest dat die buiten de bonus om viel. 

Ik laat het er ook bij, TOTO is niet goed te bereiken en als ze iets 'uitzoeken' duurt dat zo lang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.