


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
KarelKees
Hallo iedereen,
Eind vorig jaar heb ik een account op X casino aangemaakt en €500 gestort. Binnen een halve dag stond dit op €27.5k en wilde ik gaan uitcashen. Ik had al eerdere ervaringen met X2 Casino dat (exact) dezelfde website is en heb daar vrij veel gespeeld over de afgelopen 2 jaar, dus ik verwachtte een trage uitbetaling maar niet al te veel onzin.
De eerste cashout van €3000 verliep soepel en stond in de eerste week nog op m'n rekening. Vervolgens moest ik mijn locatie verifiëren. Na deze verificatie werden mijn accounts op zowel X als X2 direct gedisabled. De reden? Ik zou niet vanuit Nederland mogen spelen, wat vreemd is aangezien dit een groot gedeelte van hun markt is en ik nooit moeite heb gehad als ik kleinere bedragen op X2 Casino won.
Wat ook apart is, is dat de voorwaarden op de site dateren van maart 2023, terwijl ik in april nog een VIP-manager vanuit X2 casino in Nederland over de vloer had die cadeaus uitdeelde.
Nu, een maand later, is er enige vooruitgang, maar de communicatie verloopt stroef. Na meerdere contacten met support heb ik drie en twee weken geleden een mail gestuurd, waarin ik kortgezegd om een passende oplossing vroeg. Vorige week maandag kreeg ik een reactie dat ze er bovenop zitten en me verder geen tijdspanne kunnen geven over wanneer dit is opgelost.
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierover!
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.