Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

Op 29-10-2016 om 15:37 zei Dopey:
Wedtip: Nice wint vs Red Bull @1.85

Vrije verrassende thuisnederlaag voor Nice.

 

Wedtip Voorbeschouwing Hertha BSC vs Borussia Monchen Gladbach 04-11-2016
 
Soms heb je van die dagen dat je soms uren aan het zoeken bent, maar geen bruikbare tips kunt vinden om te spelen. Gelukkig heb je daar dan speciale apps, fora en vrienden voor die dan onverwachts met een mooie tip komen. Zo kreeg ik vanmorgen er eentje via de OneTime sportapp wat vrijwel direct wel goed aanvoelde. De tip is een wedstrijd uit de Bundesliga Duitsland. Vanavond staan daar Herta BSV en Borussia Monchen Gladbach om 20:30 tegenover elkaar. Qua ranking betreft het de nummer 5 vs de nummer 11. In dit geval is Hertha de verrassende nummer 5 en is hun seizoensstart aardig sterk. Hertha staat zelfs een plekje boven het grote Borussia Dortmund en heeft tot nu toe alle thuiswedstrijden gewonnen. Ook vorig seizoen sloten ze het seizoen goed af met 9/5/3 24-15 voor eigen publiek. Opvallend is wel dat Gladbach één van de drie ploegen is die vorig seizoen een uitwinst boekte bij Hertha. Gladbach daarin tegen is ook een ploeg die het thuis veel sterker doet dan in de uitwedstrijden. Uit wacht men nog steeds op hun eerste overwinning en hebben ze van de 4 wedstrijden er zelfs drie verloren. Ook hun doelsaldo valt met 2-10 erg tegen, dus zou je zeggen dat de statistieken erg in het voordeel van Hertha zijn op dit moment. De man in vorm bij Hertha is aanvaller Ibsevic die er al inmiddels al 6 heeft in liggen. Laten we hopen dat ie ons vanavond niet laat zitten, want mijn voorspelling is Hertha DNB.
 
Laatste 4 thuis duels:
Hertha vs Freiburg 2-1
Hertha vs Schalke  2-0
Hertha vs HSV 2-0
Hertha vs Koln 2-1
 
Laatste 4 thuis uit duels:
Freiburg vs Borussia MB 3-1
Leipzig vs Borussia MB 1-1
Schalke vs Borussia MB 4-0
Bayern Munchen vs Borussia MB 2-0
 
Wedtip: Hertha DNB vs Borussia Monchen Gladbach @1.74 (bij een draw is de bet dus ongeldig)
 
Voor de snelle betters die nog een verdubbelaar voor mij tegoed hebben, is het mogelijk deze nu in te zetten. Plaats daarvan wel even een screenshotje van je bet hier neer.
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag ook weer wat geld gestort, bij Interwetten, omdat ik daar ook een 50 euro bonus kreeg bij mijn storting boven 200 euro.

Totaal 250 euro gestort, +50 euro = 300 euro bankroll.

Deze heb ik volledig ingezet meteen met verschillende weddenschappen.

Rode draad zijn de wedstrijden

Aston Villa - Blackburn , Aston Villa to win

Newcastle - Cardiff, Newcastle to win

Tosno - FC Sibir, Tosno to win

HSV - Dortmund, Dortmund to win

Budapest - Diosgyor, Budapest to win

 

Ik heb single bets en combinatie bets. Totale inzet dus 300 euro.

Benieuwd wat mijn bets uiteindelijk opleveren vandaag :)

Als ik verdubbel zal het saldo boven de 600 euro gebruiken voor free betjes in dit topic.
Mocht ik boven de 500 euro uit komen, zal ik de helft van het saldo boven 500 euro gebruiken voor free betjes in dit topic.

Mocht er winst zijn zal ik sowieso enkele free betjes uitdelen.

Mocht ik verlies hebben, ga ik met de pet rond ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Dopey:

Wedtip: Hertha DNB vs Borussia Monchen Gladbach @1.74 (bij een draw is de bet dus ongeldig)

 

 

@jordi22 en @SmartAce gefeliciteerd met de overwinning van Hertha. Dat betekend dat ik voor @DeValsspeler en @TheGreatOne nog een winnende tip moet zien te vinden.

@Seabert, succes vanavond met je Zwolle bet.

@JackPot. succes met je bets.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedtip Voorbeschouwing Napoli vs Lazio 05-11-2016
 
Één van mijn favoriete teams die ik redelijk vaak speel dit seizoen is Napoli. Ik vind ze lekker aanvallend voetballen, scoren veel doelpunten en hebben met Mertens, Hamsik, Insigne een paar leuke spelers rondlopen. Aangezien de bets die ik speel met Napoli vaak winnend afsluit, blijf ik ze vaak op de voet volgen. En zo staat er vanavond weer een mooie wedstrijd tegen Lazio Roma op het programma. Beide teams gaan in de competitie redelijk gelijk op. Ze hebben beide 6 overwinningen geboekt, scoren met 22 en 20 aardig wat doelpunten en hebben ze ook nog ieder 12 doelpunten tegen. Lazio staat met één punt boven Napoli op de 4de plek en heeft de afgelopen zes wedstrijden niet meer verloren. Napoli verloor vorige week de belangrijke wedstrijd tegen Juventus en heeft daardoor een deuk in hun moraal opgelopen. Toch is Napoli voor de wedstrijd de favoriet en verwacht ik ook een overwinning. Lazio is zoals veel andere teams een echte thuisploeg. Winnen thuis veel wedstrijden en presteren in uitwedstrijden te weinig. Dat ze dit seizoen beter starten dan vorig seizoen is vooral te danken aan aanvaller Immobile. De oud international die in zijn glorie tijden 28 doelpunten bij Pescare en 22 bij Torino maakte lijkt zijn draai weer goed te hebben hervonden bij zijn nieuwe club. Een BTTS voor 1.53 lijkt mij dus een prima odds om als combinatie te spelen. Toch ga ik weer voor mijn favoriete corner bet. Ik heb bij beide teams de statistieken bekeken en kom tot de volgende voorspellingen.
 
Napoli thuis duels dit seizoen:
Napoli vs Empoli 11-8 corners
Napoli vs Besiktas 17-1 corners
Napoli vs AS Roma  9-1 corners
Napoli vs Benfica 6-0 corners
Napoli vs Chievo 4-2 corners
Napoli vs Bologna 6-3 corners
Napoli vs AC Milan 9-4 corners
 
Lazio uit duels dit seizoen:
Torino vs Lazio Roma 4-5 corners
Udinese vs Lazio Roma 5-9 corners
AC Milan vs Lazio Roma 3-8 corners
Chievo vs Lazio Roma 2-1 corners
Atalanta vs Lazio Roma 7-2 corners
 
Wedtip: Napoli vs Lazio over 9.5 corners @1.60, Napoli over 6.5 corners @2.18 en Napoli -1.5 corners handicap @1.73.
 
Het liefst zou ik Napoli over 5.5 spelen voor een iets lagere odds, maar helaas bied Unibet deze niet aan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk viel mijn eindstand enigszins tegen met een saldo van 580 euro. 40 euro is gebruikt als freebets door @TheGreatOne en daar is 40 euro winst mee gemaakt begreep ik. Dus er kan 40 euro worden opgeteld bij de Ervaringspool!

Gisterenavond liet Bordeaux me ook niet in de steek en was ook die bet goed. 

Vandaag heb ik een drietal wedstrijden op de korrel en op ingezet

Caen - Nice, overwinning Nice

Ross County - Rangers, overwinning Rangers

Chievo - Juventus, overwinning Juventus

 

Wat meer risico met uitwedstrijden bets, maar we hopen de goede streak voort te zetten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...