Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

Nee, 100% niet. Deze discussie is vaak besproken via een andere voetbal forum en via de sportapp. Simpel gezegd moet jij jezelf maar 1 vraag stellen. Indien het wel waar zou zijn, waarom zouden ze de tips met jou willen delen voor een paar tientjes?

Bovendien zijn die foto's nep.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedtip: AS Roma vs Lazio Roma  (beker) 04-04-2017

Na de derby van afgelopen weekend tussen Vitesse en NEC staat er weer een nieuwe derby op het programma. Dit maal wordt er in Italië gespeeld tussen de twee ploegen uit Rome. De winnaar is zich verzekerd voor een plekje in de Italiaanse Beker Finale. De heen wedstrijd werd een 2-0 overwinning voor Lazio, dus Roma zal vanavond minimaal 2 doelpunten moeten maken om dit resultaat recht proberen te trekken. Ik verwacht een thuisploeg die vol aan de bak gaat met veel strijd en overtredingen, maar ook veel druk naar voren om die eerste doelpunt te maken. Ook bij een 1-0 voorsprong wat niet genoeg is qua stand moet Roma druk blijven zetten voor een doelpunt en daarom ga ik voor de cornerbet. Het gekke is dat Unibet hem aan biedt voor @1.45 terwijl je hem bij William Hill voor @1.61 kunt spelen.
 
Wedtip: AS Roma corner handicap -1 @1.61
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de wedstrijd vanavond tussen Heerenveen vs Sparta heb ik ook een zelf soort gelijk weddenschap gevonden. De wedstrijd is vanavond om 20:45 en verwacht een aanvallend Heerenveen die veel goed hebben te maken. Heerenveen wacht al 4 weken op een overwinning en zijn daardoor teruggezakt op de ranglijst naar positie 8. Het verschil bij de thuisploeg met voor en na de winterstop is enorm. Ze begonnen ijzersterk aan de competitie en stonden op een prima 4de plek. Volgens de Friezen ligt dat voornamelijk bij de afwezigheid van Stijn Schaars. Of hij vanavond bij de selectie zit is nog een vraagteken. Sowieso is St. Juste afwezig wegens een schorsing. Ook bij deze bet is het verschil tussen Unibet @1.48 en William Hill met @1.65 erg groot.

Wedtip: Heerenveen corner handicap -1 @1.65

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedtip: Ajax vs AZ 05-04-2017

Door de overwinning van Ajax op Feyenoord is de titelrace in de Eredivisie nog niet beslist. Wil Ajax nog enigszins kans maken op het kampioenschap zal er dus ook vanavond thuis tegen AZ alles moeten worden gegeven. Met name de aanwezigheid van Kluivert en Neres via de zijkanten en de vorm van Zyiech en Schone verwacht ik vanavond een aanvallend Ajax. Dolberg schijnt nog last te hebben van zijn blessure en is er nog niet bij. Dat betekent dat Bosz waarschijnlijk weer met Traore in de spits gaat starten. Veldman is geschorst, maar die zal wel vervangen gaan worden door Tete. Opzich vind ik Tete een prima speler die opbouwend ook goed uit de voeten kan.
 
Mijn wedtip voor vanavond is de cornerbet voor Ajax over 5.5. Als je ziet dat Ajax thuis vrijwel altijd wel de dominante en aanvallende ploeg is, verwacht ik ook tegen AZ vrij weinig moeite. Bovendien wijzen de statistieken uit dat Ajax in de thuiswedstrijden veel corners creëert. Tegen Twente en Heracles waren het er beide 12, tegen Tegen Sparta en Ado waren het er 9 en PSV en Groningen gingen eraf met 6 stuks.

Wedtip: Ajax over 5.5 corners vs AZ @1.58, over 6.5 @2.12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker @JackPot

 

 

Wedtip: Ajax vs Schalke 04  (EL) 13-04-2017

Vanavond staat Ajax vs Schalke 04 op het programma voor de Europa League. Ajax is thuis erg sterk en verkeert in bloedvorm gezien de recente resultaten. Ik verwacht niet dat Schalke het hun zodanig moeilijk zal gaan maken dat Ajax in de problemen zal komen. Ik neig eerder dat Ajax de volle punten in huis zal houden en dus lijkt draw no bet voor 1.80 een prima bet. Dat betekent dat je bij een gelijkspel uitslag een extra verzekering hebt en je inleg terug krijgt. Mocht je voor de volle winst willen gaan, dan is @2.60 ook zeker interessant!

Naast deze DNB wedtip ben ik een fan van corners bet bij de Amsterdamse ploeg. Als je kijkt naar hun statistieken geeft deze 8,6 gemiddeld per thuiswedstrijd. De afgelopen 5 wedstrijden waren ze zelfs goed voor een gemiddelde van 9.6. Daarbij meegenomen dat ze spelers als Younes, Neres en Kluivert hebben lopen die vaak via de zijkanten aanvallen. Prima odds om mee te pakken.


Wedtip: Ajax vs Schalke 04 Draw No Bet @1.80,
Ajax over 4.5 en 5.5 corners  vs Schalke 04 @1.66 en @2.35

Statistieken Ajax thuis:
competitie/beker: 129 corners, 8,6 gemiddeld per wedstrijd.
Europa League:
32 corners,
6,4 gemiddeld per wedstrijd.

Statistieken Schalke 04 uit:
competitie/beker:
65 corners tegen, 5.0 gemiddeld per wedstrijd.
Europa League: 
23 corners tegen, 4.6 gemiddeld per wedstrijd.

Statistieken Ajax thuis:
competitie: 12x winst, 2 gelijk , 1 verlies 39-11
Europa League:
5x winst, 0 gelijk , 0 verlies 9-2


 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5,00 euro freebet actie

Vanavond is de wedstrijd Ajax vs Schalke 04.

Voorspel hier de uitslag en win 5,00 euro freebet. Dubbele uitslagen is mogelijk, dus als Jantje 2-0 heeft gezegd, dan mag jij dat ook voorspellen.

@driekwart, fisher en Crazyboy hadden de vorige voorspelling juist en maken dus nog kans op de 15,00 freebet waarbij je 2x achter elkaar de juiste uitslag dient te voorspellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...