Spring naar bijdragen

Downtime Forum 8-feb-2024


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen, 

Afgelopen avond en nacht hadden wij een grootte storing op de server van het forum. Dit is inmiddels gelukkig opgelost. Helaas is er daardoor wel het een en ander verloren gegaan. Onze excuses hiervoor.

Doordat de logs niet wekelijks werden gewist zoals dat wel stond ingesteld hadden we meer dan 200GB aan logs waardoor de database helemaal van slag raakte. Gelukkig maken we elke 4 uur een backup dan het forum en heb ik deze helaas terug moeten zetten. 

Nogmaals onze excuses! 
ik ga lekker slapen 🙂 na ruim 6uur bugs fixen heb ik t wel even gehad voor nu!

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen, 

Afgelopen avond en nacht hadden wij een grootte storing op de server van het forum. Dit is inmiddels gelukkig opgelost. Helaas is er daardoor wel het een en ander verloren gegaan. Onze excuses hiervoor.

Doordat de logs niet wekelijks werden gewist zoals dat wel stond ingesteld hadden we meer dan 200GB aan logs waardoor de database helemaal van slag raakte. Gelukkig maken we elke 4 uur een backup dan het forum en heb ik deze helaas terug moeten zetten. 

Nogmaals onze excuses! 
ik ga lekker slapen na ruim 6uur bugs fixen heb ik t wel even gehad voor nu!
Vandaar , slaap lekker ouwe bugger

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei SpookBV:

Het forum doet nog steeds een beetje raar. Ik zag een titel voorbij komen van Gokdiva over smaad en dat aangifte zal worden gedaan. Echter voor ik het kon lezen was het ineens verdwenen.

Heeft NIKS met forum te maken maar ALLES met Sencuur,topics worden gesloten andere worden gewoon zonder uitleg verwijderd.

 

Maar ben wel met je eens dat de site een beetje raar doet ,want hij is Focking traag geworden.

bewerkt door pokerinfo (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, laten we het netjes houden a.u.b. 

wij zitten momenteel nog in Engeland en zijn onderweg terug. Thuis zullen wij deze situatie opnieuw beoordelen. 

maar sommige reacties ging even te ver en daarom moesten wij voor nu even actie ondernemen zonder dit helemaal goed in te kunnen schatten. 

we begrijpen jullie frustratie maar neem aan dat jullie ook begrijpen dat wanneer je aan het reizen bent je soms snelle beslissingen moet nemen.

hiermee sluit ik dan ook voor nu deze discussie. 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.