Spring naar bijdragen

Bonusaanbiedingen FairPlay


Bas00074

Aanbevolen berichten

Een bijzonder goede winderige en natte woensdagavond, wat me de laatste tijd opvalt is dat ik de afgelopen maanden wekelijks mailtjes van FairPlay krijg met bonusaanbiedingen. Niets mis mee zou je zeggen. Echter, de aanbiedingen liggen constant 50% boven mijn zelf ingestelde stortingslimiet. Heb hem 4 maanden geleden per ongeluk eens ingesteld op €50,- Max per dag. (Ipv 50 euro te storten, koppie er niet bij) verder nooit meer omhoog gezet. Ik krijg echter constant mailtjes met: Stort nu €100,- voor 50 free spins. Dit kan ik helemaal niet storten, ook nooit gekund, mijn Max limiet was daar €90. Ik ben steeds geneigd mijn stortingslimiet naar €100 euro te zetten, maar weiger dit te doen. De klantenservice heeft er geen antwoord op en blijf deze mails maar krijgen. Dit is toch min of meer het uitlokken om je limiet op te krikken. Elke week weer, soms meerdere malen..

Hebben meer mensen mails van FP met bonusaanbiedingen die ver boven hun stortingslimiet liggen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Bas00074 said:

Hebben meer mensen mails van FP met bonusaanbiedingen die ver boven hun stortingslimiet liggen? 

Iedereen die zijn stortingslimiet ver beneden de EUR 100 heeft liggen.

FPO biedt regelmatig twee soorten stortingsbonusen aan: die waarbij je free spins krijgt en waarvoor je maximaal EUR 100 moet storten.
Deze is alles of niets.

En de 25%/50%/100% match bonus.
De beste die ik heb gehad was 50% tot EUR 250, ik sluit niet uit dat er mensen een grotere match krijgen.
Deze is ook pro rata te claimen.  

Over een paar maandjes worden alle stortingslimieten afgeknepen, je probleem heeft zichzelf dan opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bas00074:

Hebben meer mensen mails van FP met bonusaanbiedingen die ver boven hun stortingslimiet liggen? 

Ik heb dit zelf niet omdat mijn limieten hoger zijn en had er eerlijk gezegd ook nooit zo over nagedacht, maar het lijkt me dat juist dit zaken zouden moeten zijn waar de KSA en de overheid bovenop moeten springen als het gaat om verantwoord spelen. Niet lukraak alles voor iedereen beperken, maar zorgen dat mensen die zichzelf beperken ook daadwerkelijk beschermd worden. Moet ook rete-eenvoudig zijn om te zorgen dat deze mails niet gestuurd worden naar mensen met een limiet die lager ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Rudi:

Iedereen die zijn stortingslimiet ver beneden de EUR 100 heeft liggen.

FPO biedt regelmatig twee soorten stortingsbonusen aan: die waarbij je free spins krijgt en waarvoor je maximaal EUR 100 moet storten.
Deze is alles of niets.

En de 25%/50%/100% match bonus.
De beste die ik heb gehad was 50% tot EUR 250, ik sluit niet uit dat er mensen een grotere match krijgen.
Deze is ook pro rata te claimen.  

Over een paar maandjes worden alle stortingslimieten afgeknepen, je probleem heeft zichzelf dan opgelost.

Prima dat ze deze bonussen aanbieden. Maar het lijkt me toch niet zo moeilijk een filter te zetten op wie die mail krijgt. Je houdt mensen een worst voor door elke week mails te sturen dat je voor €100 free spins krijgt. Ik ben benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk hun limiet hebben aangepast door dit soort lokkertjes. 
 

Dat FP goede bonussen heeft doet niets af aan het feit dat men mensen, elke week opnieuw, lekker maakt en aanschrijft met bonusmailtjes. Dit terwijl mensen die kiezen om onder dat bedrag hun limiet in te stellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik heb dit zelf niet omdat mijn limieten hoger zijn en had er eerlijk gezegd ook nooit zo over nagedacht, maar het lijkt me dat juist dit zaken zouden moeten zijn waar de KSA en de overheid bovenop moeten springen als het gaat om verantwoord spelen. Niet lukraak alles voor iedereen beperken, maar zorgen dat mensen die zichzelf beperken ook daadwerkelijk beschermd worden. Moet ook rete-eenvoudig zijn om te zorgen dat deze mails niet gestuurd worden naar mensen met een limiet die lager ligt.

Precies dit is wat ik ook vind. Hiermee neem je mensen in bescherming. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei jantje:

In de UK is het verboden aanbiedingen te sturen naar klanten die het aanbod niet kunnen claimen, bijv door een stortingslimiet  of stortingslimiet welke is bereikt. 

Is ook logisch, dat dat hier niet is toont weer de onvolwassenheid van de markt. Goed punt ook van TS, zelf ook nooit bij stilgestaan maar dit is inderdaad iets waar ze iets mee moeten doen. Lijkt me niet zo lastig vanuit een IT pov. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.