Spring naar bijdragen

Komt dat schot....!!! ( wie pakt er gratis 250 euro in de challenge "Zondagsschot"?)


Aanbevolen berichten

51 minuten geleden zei Chuckmeister:

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......

Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... @TheGreatOne al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...

 

Wat jammer, maar @TheGreatOne heeft een groot hart. Daar strijkt hij vast wel over voor je Chuckie

bewerkt door MarAlkmaar (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chuckmeister:

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......

Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... @TheGreatOne al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...

 

Eerste ronde is altijd een oefenronde om even het water af te tasten. Een generale repetitie was het dus.

Next week the real deal!

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Chuckmeister:

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......

Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... @TheGreatOne al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...

 

En veel andere opties vielen wel allemaal goed....Helaas pindakaas. Volgende week echt van start inderdaad :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......
Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... [mention=4]TheGreatOne[/mention] al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...
 

Nieuwe ronde nieuwe kansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......
Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... [mention=4]TheGreatOne[/mention] al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...
 
Anders gaan we met de pet rond

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......
Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... [mention=4]TheGreatOne[/mention] al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...
 
De eerste pannekoek mislukt altijd zeggen ze toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een voorlopig lijstje gemaakt...... nog aanvullingen of op wie moeten we inzetten?

 

Speler Wedstrijd  Odd
     
Watkins Villa - Spurs 1,33
Maddison Villa - Spurs 1,57
Bowen West Ham - Burnley 1,53
Nunez Liverpool - Man. City 1,43
Salah Liverpool - Man. City 1,38
Haaland Liverpool - Man. City 1,27
Foden Liverpool - Man. City 1,60
Alvarez Liverpool - Man. City 1,47
Sallai Bochum - Freiburg 1,85
Wirtz Leverkusen - Wolfsburg 1,53
Grimaldo Leverkusen - Wolfsburg 1,56
Giroud Milan - Empoli 1,33
Loftus-Cheek Milan - Empoli 2,45
Banda Lecce - Verona 1,48
Chiesa Juve - Atalanta 1,80
de Ketelaere Juve- Atalanta 2,40
Lookman Juve- Atalanta 1,86
van Bommel AZ - Excelsior 2,45
Brobbey Ajax - Fortuna 1,33
Sierhuis Ajax - Fortuna 2,23
Taylor Ajax - Fortuna 2,05
Sarharoui NEC- Heerenveen 1,55
Sano NEC- Heerenveen 2,23
Van Amersfoort NEC- Heerenveen 1,56
Paixao Feyenoord - Heracles 1,42
Timber  Feyenoord - Heracles 1,77

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-3-2024 om 19:34 zei Chuckmeister:

Valse start....... de Ketelaere wordt gewisseld met slechts 1 schot (niet tussen de palen)......

Volgende week een nieuwe ronde.... (daar gaat mijn gratis Vegas-reis...?.... @TheGreatOne al kunnen we deze ronde ook benoemen tot oefenronde...... en gaan we volgend weekend echt van start?...

 

Jeetje… dit doet wel een beetje pijn. 
 

ik vind Taylor een hele mooie optie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde zelf foden gaan tippen aangezien hij vanavond niet speelt en afgelopen weekend goed op schot was. Maar zie dat die al in de lijst staat, dus ik kies voor Foden.

1 uur geleden zei mmaniac111:

Az - Excelsior

Driouech. Odd 2.2 op betcity 

Die zal toch wel 1x op doel schieten, in 180 min voetbal. vorige wedstrijd niet gedaan….

vorige wedstrijd deed hij helemaal niet mee en zat ook niet op de bank.
Maar weet niet of het schorsing of blessure was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.