Spring naar bijdragen

[Weggeefactie] Wie raadt de multiplier? *Alle symbolen bij Big Bass Amazon Xtreme*


Aanbevolen berichten

Afgelopen week had ik een zeer zeldzame bonus op Big Bass Amazon Xtreme. Ik had namelijk alle symbolen vrijgespeeld.

 

De verwachting was zeer hoog. Dit moet wel een maxwin zijn toch?

 

Daarom aan jullie de vraag, wat was mijn multiplier? De winnaar krijgt €50 cash/cadeaubon/freebet, dat mag je zelf kiezen. Deze actie loopt tot en met 9 maart 23:59. De prijs ontvang je op 10 maart.

 

Klein tipje van de sluier: Het was meer dan 50x en de maxwin op dit slot is 10.000x.

 

Succes allen! Dat de persoon met de meeste geluk maar mag winnen. 😁

 

image.png.1c13105c6451e37bcec65656622c72eb.png

 

 

Edit: Iedereen kan maar één inzending doen. Eerste die het goed heeft krijgt de prijs. Bij een gelijkspel, bijvoorbeeld twee mensen zitten er precies 100x naast, krijgt de eerste inzending de prijs.

 

bewerkt door D00PIE (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 4
  • Thanks 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.