Spring naar bijdragen

Sports Betting n00b tips en free lunch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Free Lunch zet 10€ of $ op winst van de VVD en bij geen winst betaal ik het terug.

 

Maak je een selfie in het stemhokje en plaats je die hier betaal ik je 3 x terug als de VVD niet de grootste wordt ;-) Inzetten voor 00:00 vanavond tellen mee met je bewijsje in dit forum topic!

 

Deze bet is zo goed dat ik nu al mijn reis naar vegas aan het boeken ben dankzij Rutte ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei TheGreatOne:

Free Lunch zet 10€ of $ op winst van de VVD en bij geen winst betaal ik het terug.

 

Maak je een selfie in het stemhokje en plaats je die hier betaal ik je 3 x terug als de VVD niet de grootste wordt ;-) Inzetten voor 00:00 vanavond tellen mee met je bewijsje in dit forum topic!

 

Deze bet is zo goed dat ik nu al mijn reis naar vegas aan het boeken ben dankzij Rutte ;-)

Free Lunch zet 10€ of $ op winst van de VVD en bij geen winst betaal ik het terug. Bet geplaatst. Selfie kan je vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Ik zie graag Rutte winnen (buiten de weddenschap om) maar heb met mijn hart gestemd vandaag. Ik heb er zin in.

Het was erg druk in het stemlokaaltje bij ons , de eerste keer dat mijn vriendin en ik echt lang in de rij stonden , terwijl wij toch in een rustige buitenwijk van Arnhem zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.