Spring naar bijdragen

Feel good nieuws!


Aanbevolen berichten

Er is al genoeg ellende, onrecht op deze wereld dus daar gaan we hier geen tijd aan besteden.

Zet in de deze posting "Feel good nieuws!!" dus nieuws in, die je raakt, waar je blij van wordt, die je inspireert, die je .......

Het kan iets kleins, iets groots , iets bijzonders of iets heel persoonlijks zijn.

Dus ben je toe aan feel good nieuws, kom dan hier lezen.

De wereld, samenleving hebben ook leuke dingen te bieden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Ik word vrolijk van een onverwachte glimlach of dochter die vandaag jarig is en er zoveel zin in heeft. Ben altijd wel voor een goed nieuws journaal geweest. Er komt zoveel ellende voorbij dat je bijna gaat denken dat de wereld verdorven is.

Dat idee krijg ik ook dat onze wereld verdorven is. Vandaag de nieuwssites voorbij gegaan maar nog geen vrolijk nieuwsitem gezien.

Gefeliciteerd met dochter! Een glimlach van een kind maakt mij ook altijd vrolijk. Een glimlach sowieso, het leven is veel leuker met een glimlach op je gezicht :)

Willy & Willeke Alberti - De glimlach van een kind

https://youtu.be/KO6wmwMHHpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Het heeft al op verschillende site gestaan maar wat heb ik gelachen om de prachtige foto's van Wim van Erp. Heb jij de foto's van Ome Wim's oppasservice al gezien. Hillarisch. Wat een pracht oom en wat heeft Wim dit mooi gedaan. Neefje Vic en nichtje Ize, (tweeling van anderhalf jaar oud) mogen trots zijn om zo'n oom. Wim heeft nog meer prachtige bewerkte foto's op zijn facebookpagina staan.

Hieronder wat foto's van Ome Wim's oppasservice. Voor meer foto's kan je terecht op zijn site www.wimvanerp.nl of op facebook. Ik vermoed dat we van Wim nog veel meer gaan zien.

omw-wim-oppas-bier1.jpg

ome-wim-plak.jpg

ome-wim-schilder.jpg

Bron: www.wimvanerp.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CashCow hmmm, nope, dat hoor ik er niet in.

Dat is de hele plaat inderdaad @polotjes maar ik doelde eigenlijk op de sample die gebruikt is in Gnarls Barkleys - Crazy. Zowel het basloopje als het ge-´oehoe´van het achtergrondkoortje. Daarnaast volgt het vioolspel de melodie van de trompetten uit de spaghettiwestern track. Luister maar eens :)

https://youtu.be/bd2B6SjMh_w

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CashCow hmmm, nope, dat hoor ik er niet in.

Dat is de hele plaat inderdaad @polotjes maar ik doelde eigenlijk op de sample die gebruikt is in Gnarls Barkleys - Crazy. Zowel het basloopje als het ge-´oehoe´van het achtergrondkoortje. Daarnaast volgt het vioolspel de melodie van de trompetten uit de spaghettiwestern track. Luister maar eens :)

https://youtu.be/bd2B6SjMh_w

Mooi liedje en dito video. Mooi gemaakt! Het liedje is bekend maar de video had ik nog nooit gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Outlaw Country :) leuke term voor (Spaghetti) Western Soundtracks @CashCow .

Ik heb een leuk zijstraatje voor je:

GANGSTAGRASS! Jawel, een combi van Country (Ik hoor er zo snel geen bluegrass in maar och) en Gangstarap. 'Get down Get down in the meadoooow. Get down in the cold cold ground, Get down get down in the meadoooow, I'm gonna put you down :P

https://youtu.be/ezRhtnWWUUc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.