Aydeef Posted March 18 Report Share Posted March 18 Momenteel sta ik op een mooie positie in het multiplier toernooi van 711. Ook ben ik een bonus aan het vrijspelen. Nu zag ik in de voorwaarden van 711 dat de toernooi prijs zichtbaar wordt onder het kopje ‘bonus’ en dat je daar je toernooi prijs kan claimen als deze is uitbetaald. Echter staat er ook dat de toernooiprijs ‘niet zichtbaar wordt als er al een bonus actief is’ betekent dit dat ik de toernooiprijs simpelweg niet krijg? Of dat deze pas zichtbaar wordt als ik mijn bonus heb rondgespeeld? indien het eerste moet ik dan nu even als een gek mijn bonusje rondspelen. p.s. Stel de vraag liever hier dan aan support omdat als je dit soort vragen stelt je al snel van bonusmisbruik beticht wordt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 18 Report Share Posted March 18 Er kan maar 1 bonus tegelijk op actief staan. Zodra de ene bonus is afgerond, wordt de volgende zichtbaar. Zodra je wagering is voldaan of vervallen wegens blut, wordt je toernooi prijs dus zichtbaar. Toernooitje is wel pas morgenavond afgelopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydeef Posted March 18 Author Report Share Posted March 18 Ah mooi zo, dank! Dacht even dat dit een verkapte manier was van 711 om duidelijk te maken dat je je centen niet krijgt als je met een bonus speelt. gelukkig is dit niet het geval dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts