Spring naar bijdragen

Toernooi prijs en bonus gecombineerd


Aydeef

Aanbevolen berichten

Momenteel sta ik op een mooie positie in het multiplier toernooi van 711. Ook ben ik een bonus aan het vrijspelen. 
 

Nu zag ik in de voorwaarden van 711 dat de toernooi prijs zichtbaar wordt onder het kopje ‘bonus’ en dat je daar je toernooi prijs kan claimen als deze is uitbetaald. 
 

Echter staat er ook dat de toernooiprijs ‘niet zichtbaar wordt als er al een bonus actief is’ betekent dit dat ik de toernooiprijs simpelweg niet krijg? Of dat deze pas zichtbaar wordt als ik mijn bonus heb rondgespeeld? 
 

indien het eerste moet ik dan nu even als een gek mijn bonusje rondspelen.

 

p.s. Stel de vraag liever hier dan aan support omdat als je dit soort vragen stelt je al snel van bonusmisbruik beticht wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.