Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ze controleren overal. Alle sites zijn verplicht dit op den duur te doen.

Andere naam kan best moet je wel zorgen dat je ook het ID hebt van die persoon.

Daarbij weet ik uit ervaring dat er bij de betere sites goed gekeken word naar alles en dat onderzoeken

verder gaan dan alleen een ID bekijken.

Hoop voor jou dat je t niet gaat meemaken maar ik verwacht als je grote bedragen wint je het wel kan shaken!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hallo bij bepaalde bedragen zal het op alle sites wel zo zijn

Weet dat het bij stars en unibet wel gebeurt niet persoonlijk meegemaakt maar dat zijn inderdaad respectabelere sites

vind trouwens wel dat er strenger opgelet moet worden gewoon bij registratie kopie id en bevestiging dat de daarbij behorende rekening(en) bevestiging dat ie van die persoon is 

dat zou waterdicht zijn in principe 

weet niet hoe jullie daarin staan maar zo denk ik erover 

Geplaatst

Das niet het geval alleen op stars is dat het geval

bij full tilt party en 888 hebben ze er geen probleem weet ik uit ervaringom je te laten spelen zodra je meerderjarig bent

Maar is wel zwak om van een aanbieder het geval het bij een 16,17 jarige het neer te leggen in plaats van het te voorkomen al neem ik voor mij persoonlijk de volledige verantwoordelijkheid

Geplaatst
12 minuten geleden zei Nogutsnoglory:

Das niet het geval alleen op stars is dat het geval

bij full tilt party en 888 hebben ze er geen probleem weet ik uit ervaringom je te laten spelen zodra je meerderjarig bent

Maar is wel zwak om van een aanbieder het geval het bij een 16,17 jarige het neer te leggen in plaats van het te voorkomen al neem ik voor mij persoonlijk de volledige verantwoordelijkheid

Nonsens natuurlijk. Weet je hoe vervelend dit is voor een aanbieder en hoeveel werk daar achter weg komt?

Waarom de schuld leggen bij aanbieders?

Het is het zelfde als door rood licht rijden het kan maar het mag niet.

Dan leg je ook de schuld niet neer bij de politie als je een boete krijgt.

Er is al een pokergedeelte op Onetime!

Geplaatst
9 uur geleden zei Nogutsnoglory:

Hallo bij bepaalde bedragen zal het op alle sites wel zo zijn

Weet dat het bij stars en unibet wel gebeurt niet persoonlijk meegemaakt maar dat zijn inderdaad respectabelere sites

vind trouwens wel dat er strenger opgelet moet worden gewoon bij registratie kopie id en bevestiging dat de daarbij behorende rekening(en) bevestiging dat ie van die persoon is 

dat zou waterdicht zijn in principe 

weet niet hoe jullie daarin staan maar zo denk ik erover 

Dat betekend alleen dat je nog nooit grote bedragen hebt gewonnen.

Wil je een groot bedrag uit laten keren (of hebt gewonnen) dan vragen ze om je ID plus iets waar je woonadres opstaat met een recente datum.

Geplaatst
15 uur geleden zei LuukFOD:

NoNuts,

Je doet me denken aan iemand die zowel hier als andere fora nonstop accounts opent en over homegames in de regio 010 begint.

Hoop toch van harte dat je niet dezelfde persoon weer bent!!

Zo een vermoeden kreeg ik ook na een aantal posts, maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn :)

• Like 1
Geplaatst

Hallo

bij deze ga ik jullie verlaten

had een levindiger pokerplatform verwacht met handbesprekingen, praten over actuele onderwerpen live poker etc.

dat heb ik hier niet kunnen vinden jammer genoeg

bij deze wil ik de administrator verzoeken om mijn account op te heffen en wens geen mails meer te ontvangen

wens jullie allemaal succes 

ciao

• Like 1
Geplaatst (bewerkt)
42 minuten geleden zei Nogutsnoglory:

Hallo

bij deze ga ik jullie verlaten

had een levindiger pokerplatform verwacht met handbesprekingen, praten over actuele onderwerpen live poker etc.

dat heb ik hier niet kunnen vinden jammer genoeg

bij deze wil ik de administrator verzoeken om mijn account op te heffen en wens geen mails meer te ontvangen

wens jullie allemaal succes 

ciao

Knap gezien in een paar dagen tijd. Gaat je goed Thomas. Mocht je nog een adres in Rotterdam zoeken, op de Laan op Zuid nummertje 45 zoeken ze nog wel wat mensen. Je kan daar gewoon naar binnen lopen. Succes.

bewerkt door Dopey
  • Like 1
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.