Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
ivandelacuesta
Goedemiddag,
Graag zou ik iets aan jullie voorleggen (voor de zekerheid).
Ik ben een van de winnaars van de actie 21 jackpot van BetCity. Door gratis 7 wedstrijden uit te kiezen is het de bedoeling om op totaal 21 doelpunten uit te komen. Ik viel deze week in de prijzen. Ik wil niet ondankbaar lijken maar de te verdelen prijs is 5000 euro. Mijn prijs is 11,14. Dat betekent dat precies 448,83 (afgerond 449) andere spelers dit ook goed hadden. Zijn hier andere prijswinnaars? Het lijken mij er zoveel......maar ik wil niet achterdochtig lijken.
Top Posters For This Question
6
4
4
3
Populaire dagen
apr 2
6
jan 27
6
apr 3
4
sep 3
4
Top Posters For This Question
Rudi 6 posts
ivandelacuesta 4 posts
Ravegten 4 posts
Guybrush 3 posts
Populaire dagen
apr 2 2024
6 posts
jan 27 2025
6 posts
apr 3 2024
4 posts
sep 3 2024
4 posts
Populaire berichten
Picho
Ik had afgelopen week ook “prijs” bij Jackpot 21 van BetCity 😃😃 Exact 21 doelpunten in 7 wedstrijden, precies zoals het “groots” wordt aangekondigd !!! Bla, bla, bla…… 🙈🙈🙈 Helaas stond
stimmer6
Ben benieuwd wat de opbrengst gaat zijn
Rudi
^^ van harte gefeliciteerd! Het is mij nog nooit gelukt om al die wedstrijden goed te voorspellen. ik hou het maar bij de toernooitjes.
55 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.