Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Graag zou ik iets aan jullie voorleggen (voor de zekerheid).

Ik ben een van de winnaars van de actie 21 jackpot van BetCity. Door gratis 7 wedstrijden uit te kiezen is het de bedoeling om op totaal 21 doelpunten uit te komen. Ik viel deze week in de prijzen. Ik wil niet ondankbaar lijken maar de te verdelen prijs is 5000 euro. Mijn prijs is 11,14. Dat betekent dat precies 448,83 (afgerond 449) andere spelers dit ook goed hadden. Zijn hier andere prijswinnaars? Het lijken mij er zoveel......maar ik wil niet achterdochtig lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ivandelacuesta:

Goedemiddag,

Graag zou ik iets aan jullie voorleggen (voor de zekerheid).

Ik ben een van de winnaars van de actie 21 jackpot van BetCity. Door gratis 7 wedstrijden uit te kiezen is het de bedoeling om op totaal 21 doelpunten uit te komen. Ik viel deze week in de prijzen. Ik wil niet ondankbaar lijken maar de te verdelen prijs is 5000 euro. Mijn prijs is 11,14. Dat betekent dat precies 448,83 (afgerond 449) andere spelers dit ook goed hadden. Zijn hier andere prijswinnaars? Het lijken mij er zoveel......maar ik wil niet achterdochtig lijken.

Ik vind circa 450 deelnemers niet zo gek nee, hoeveel mensen had je zelf verwacht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik vooropstellen dat Betcity een goede toko is, maar het verbaasd mij ook hoeveel winnaars er zijn. 

Er hebben heel veel mensen een bonusban en denk dat die dus  niet hier aan  mee mogen doen. 

 

Uitleg van Oscar dat hij ziet dat er ongeveer 450 mensen gewonnen hebben is natuurlijk discutabel, ik bedoel het is het een of het ander. 

 

Goed dat je dit hier post, houden we in de gaten!

Ik vind het overigens knap dat je gewonnen hebt leek mij onmogelijk haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 20 goals en heb daarmee een 5 euro free bet gewonnen. Ik kan me heel goed voorstellen dat er ongeveer 450 winnaars zijn. Lijkt mij eerlijk gezegd niet zo gek. Ik heb bij UB wel eens de golden goal voorspeld. 1e Doelpuntenmaker en minuut goed voorspellen. Dat is veel lastiger en ook toen waren er wat andere mensen die dat goed hadden. Alles wat je wint is meegenomen 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Nee, wat ze zeggen is gewoon onmogelijk. De kans dat je zelf zeven wedstrijden kiest met exact totaal van 21 doelpunten en zonder enige 0:0 uitslag is ongeveer 1 op 75000. Dit betekent dat voor  “ongeveer 450 winnars” moeten er 34 miljoen deelnemers zijn. 
Het bedrag zelf en het  “ongeveer” aantal winaars zegt meer dan genoeg. Puur oplichterij inclusief sommige reacties hier, duidelijk medewerkers van Betcity.

Ik zou een klacht indienen bij Kansspelautoriteit: [email protected]

bewerkt door NietGokker (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm nu ben ik wel benieuwt hoe je dit hebt berekend 

 

ik kom zelf op een kans van ongeveer 1 op 12 ( heb op internet een excel bestand gevonden met alle uitslagen van de Nederlandse eredivisie en dan wedstrijd 1 t/m 7 berekenen en vervolgens wedstrijd 2 t/m 8, en dan door trekken 265 berekeningen waarvan 22 goed iets meer dan 1 op 12, dus iets meer dan 5400 deelnemers  )

bewerkt door retep32 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Wat dacht je van helemaal niks krijgen en zeker weten dat je hebt gewonnen

Normaal maak ik een screenshot....

Zoals jij zegt het is egt een lastige voorspelling net als roulette 1 op 37

21 doelpunt op 7 wedstrijden en geen een daarvan mag gelijk spelen met 0:0 

Raad jij het maar en kijk of het je lukt

En als het je lukt is er altijd een addertje onder het gras ....

Wedstrijden van woensdag 24 april .... doelpunten festijn en wat denk je nada niks zero no answer..

Het spijt ons maar u komt niet in aanaanmerking om 21 jackpot te spelen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik maar een prijs van erkenning laat staan 500 winaars die 21 doelpunten kunnen voorspellen van 7 wedstrijden plus elk van de wedstrijd mag niet op 0:0 eindigen 

 

Het zijn allemaal malafide bedrijven waar jacks er ook van is

 

Ja steker.. jacks heeft al een tijd lang het zelfde concept met een ander tintje... 

Nou ik dacht dat lukt mij nooit..dat is ook zo het maximale is 3 wedstrijden van de acht..

En dus 3 gratis spins

Viel mij op de winnaars die alle acht wedstrijden correct hadden voorspeld ...

Waren allemaal hetzelfde...achternaam. ..

Of anders voornaam...het is overal hetzelfde liedje.....   

Het huis wint altijd goedschiks of kwaadschiks 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis een free game snap deze commotie niet helemaal? Games worden gwn fair gemaakt je wint wat tis gratis mooi toch? Ga lekker niet gokken als je niet tege de emotie van verliezen kan. Gokbedrijf is er om winst te maken niet om gratis geld weg te geven hou dat altijd in je achterhoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.