Spring naar bijdragen

Account 0xBet tijdelijk bevroren na winst tientallen duizend euro


Aanbevolen berichten

Beste,

Wie o wie kan mij helpen ik zit met een probleem. Normaal betaalde 0xbet na 2/3 dagen uit. Totdat ik van 30k 70.000 heb gewonnen. Vervolgens kon ik niet meer casinospellen spelen en ook geen sportweddenschappen afsluiten.

Ook begon de withdrawals langer te duren tot ik hun een bericht heb gestuurd over mijn problemen die ik toen meemaakte .

Vervolgens kreeg ik een bericht dat mijn account tijdelijk is bevroren en ik door een verificatie moet die door een speciale afdeling moet gekeurd worden.

Het zou niet heel lang duren en hun zouden hun best doen om het zsm op te lossen.

Ik ben nu 1 week verder en nog steeds heb ik niks gehoord over de verificatie. Als ik hun aanspreek via de live chat zeggen ze dat ze mij per mail direct op de hoogte zullen houden als hun een update krijgen.

Ik kan nog steeds inloggen op mijn account en kijken naar mijn saldo van 70k en meer kan ik op dit moment niet doen.

Wie o wie kan mij helpen? Waar is de sushi king? Ik zal je zeker iets moois geven als je mij ook kan helpen!

Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi! Ik kom die site niet op, ben geblokkeerd, zit niet in NL. Kan dus niet echt makkelijk kijken of ze gelieerd zijn aan 1xbet. Als dat zo is dan zou ik me beetje zorgen maken. Zo niet, gewoon geduld hebben, aanleveren wat ze vragen en wachten op de eerste betaling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Ibonel:

 

Wie o wie kan mij helpen? Waar is de sushi king? Ik zal je zeker iets moois geven als je mij ook kan helpen!

Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!

Als je op de hoogte bent van de sushi king, weet je ook wel stappen hij aanbeveelt. ;) Alles aanleveren wat ze vragen, ondertussen niet gaan spelen met het geld en inderdaad geduld hebben.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dear Player,

We hope you are well!

The analytics and anti-fraud team discovered a bug with your bets, which charged extra winnings and funds to your balance.

Unfortunately, although you most likely noticed it, you did not inform us about this bug, so we have to cancel all bets related to this case.

“Should the User become aware of possible errors or incompleteness in the software, he/she agrees to refrain from taking advantage of them. Moreover, the User agrees immediately to report any such error or incompleteness to Casbit Group N.V. Should the User fail to fulfill the obligations stated at this clause and abuse the results of such errors or incompleteness, Casbit Group N.V. has a right to full compensation for all damages related to the error or incompleteness, including any damages incurred as a result of the respective error/incompleteness and the failed notification by the User.”

There was also a violation of the terms:
“In case of indication of any fraud, manipulation, cash-back arbitrage, or other forms of deceptive or fraudulent activity which became the basis of a provision of a bonus, prize, jackpot or other winning to the User, the Account of such User shall be made annulled along with any and all profits or losses gathered.”
What is more - feel free to contact us whenever you face any difficulties or need additional assistance, we are available round the clock!
 
Have a nice rest of the day, and good luck!

 

Kind regards,
0xBet TeamP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Ibonel:
Dear Player,

We hope you are well!

The analytics and anti-fraud team discovered a bug with your bets, which charged extra winnings and funds to your balance.

Unfortunately, although you most likely noticed it, you did not inform us about this bug, so we have to cancel all bets related to this case.

“Should the User become aware of possible errors or incompleteness in the software, he/she agrees to refrain from taking advantage of them. Moreover, the User agrees immediately to report any such error or incompleteness to Casbit Group N.V. Should the User fail to fulfill the obligations stated at this clause and abuse the results of such errors or incompleteness, Casbit Group N.V. has a right to full compensation for all damages related to the error or incompleteness, including any damages incurred as a result of the respective error/incompleteness and the failed notification by the User.”

There was also a violation of the terms:
“In case of indication of any fraud, manipulation, cash-back arbitrage, or other forms of deceptive or fraudulent activity which became the basis of a provision of a bonus, prize, jackpot or other winning to the User, the Account of such User shall be made annulled along with any and all profits or losses gathered.”
What is more - feel free to contact us whenever you face any difficulties or need additional assistance, we are available round the clock!
 
Have a nice rest of the day, and good luck!

 

Kind regards,
0xBet TeamP

Ik heb dit ook een keer gehad op een spel bij ons, wat heb je gespeeld aldaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei jantje:

Ik heb dit ook een keer gehad op een spel bij ons, wat heb je gespeeld aldaar?

Ik speel slots zoals gates of olympus , sweet bonanza , sugar rush of soms instant games zoals mines. Daarnaast speel ik sportsbook…

En wat was er toen gebeurd toen jij het ook had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Ibonel:

Ik speel slots zoals gates of olympus , sweet bonanza , sugar rush of soms instant games zoals mines. Daarnaast speel ik sportsbook…

En wat was er toen gebeurd toen jij het ook had?

Ik had zelf de fout gemaakt, 2 spellen met zelfde game ID toegevoegd. Dus klanten kregen dubbel de winsten. 

Kan zijn dat je dat bij mines had, maar om dan alles ongeldig te verklaren, beetje vreemd. 

Ik zou bij CasinoMeister een klacht indienen en hopen dat Max t voor je fixed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.