Spring naar bijdragen

Verschraling van Nederlandse bookies


Aanbevolen berichten

Sinds vandaag is LiveScoreBet ook Kambi geworden. De zoveelste aanbieder (na Bingoal onlangs) die het Kambi platform gebruikt. (Unibet / Jacks / Betcity / Bingoal / LeoVegas / LivescoreBet / 711 (op termijn)) Er blijft zo wel weinig variatie over qua aanbieders. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

bewerkt door 1299 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Low-roller:

En toto/circus toch ook nog ?

Maar het is nooit goed dat een partij de meeste macht heeft dan laat zich raden wat er met de odds gaat gebeuren. 

Ik heb een betslip van een vriend en een van mezelf, ik speel bij pokerstars, welke betslip heeft de mooiste odds? ;)

image.thumb.png.349764a9ababec7a46fb30bdf343915d.png

 

image.thumb.png.e32e5c1a4abbd772c2419a8c5bb58377.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kijk ik er tegenaan: ik vind het simpelweg echt jammer. Voor mij als speler is het gunstig om wat concurrentie te hebben, anders hebben bookmakers maar weinig motivatie om goede quoteringen te bieden. En dat wordt steeds minder op deze manier.

Daarnaast vind ik de interface van Kambi niet geweldig snel werken. Liever een eenvoudige interface zoals Bet365 heeft, daar klik ik lekker snel doorheen en zet ik een stuk makkelijker weddenschappen mee.

En bij Kambi heb ik vaak heel snel last van beperkingen, dat is ook jammer. Enige voordeel wellicht van zoveel aanbieders die met Kambi werken, is dat je op elke plek met een schoon Kambi account begint, zonder die beperkingen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.