Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Betnation houd zich niet aan de regels en klachtenafhandeling is waardeloos


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Betnation.

Het begon allemaal op 15-04-2024 toen ik dacht laat ik is een gokje wagen bij Betnation.

 

Zoals bij vele andere sites heb ik mij netjes geregistreerd en mijn rekeningnummer ingevuld e.d. alles ging soepel en snel en er waren geen problemen.

 

In totaal heb ik 11 stortingen gedaan gedurende de speeltijd met een totaal van 1545 euro.

Helaas niks gewonnen maar het gebeurd vaker dus geen problemen hier.

 

De volgende dag probeerde ik nogmaals een storting te doen en tot mijn verbazing lukte dit niet. na contact te hebben gehad met support kwam ik erachter dat ze bankafschriften wouden zien. Prima, deze heb ik netjes aangeleverd en vervolgens kreeg ik te horen dat de namen niet overeen kwamen...

 

Blijkbaar staat er jr. bij mijn naam wat trouwens nog nooit een probleem is geweest. en er werd gezegd dit was niet toegestaan omdat ik niet was geregistreerd met Jr.

Omdat ik dit erg raar vond ben ik het 1 en ander gaan uitzoeken. ik heb Betnation netjes de kans gegeven om dit op te lossen maar helaas geen gehoor meer. Waarschijnlijk als ik wel wat had gewonnen de dag ervoor had ik het niet gekregen omdat de namen niet overeen kwamen.

 

Nu las ik dat als er een andere naam bij de bankrekening staat, stortingen niet door mogen gaan vanuit de wet. ik heb dit dus bij Betnation neergelegd.

Vervolgens kreeg ik een e-mail waarin support aangeeft dat dit mogelijk was door een vertraging aan hun kant.

Ik heb inmiddels 3 e-mails gestuurd met de vraag over een oplossing en meerdere malen support gevraagd. tot nu toe krijg ik geen reactie van de klachtenafdeling en support stuurt me gewoon door met het bericht : ze hebben het ontvangen je hoort wat wanneer ze je mailen.

 

Dit is in mijn ogen waardeloos. dus nu heb ik een bericht gedaan met de melding dat ik mijn geld terug wil. ze hebben zich niet aan de regels gehouden, ze hebben mij niet ingelicht over dit probleem en mij tot 11 keer toegelaten een storting te doen waar ik sowieso niks van terug ging zien.

 

Als dit de manier is hoe de casino's met een NL licentie werken dan kan ik net zo goed weer op buitenlandse sites gaan spelen.

Aangezien Betnation niet thuis geeft wou ik graag zoveel mogelijk mensen informeren zodat je weet op wat voor manier Betnation werkt. (er zijn betere sites op dit moment)

 

Ik heb een aantal mailtjes als bewijs mochten mensen dat graag willen zien.

 

Wees gewaarschuwd!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Het is een beetje een warrig verhaal, maar kort samengevat heb je dus een aantal stortingen gedaan en gespeeld bij Betnation, je hebt niks gewonnen, maar je wilt alsnog je geld terug? Hoe zie je dat precies voor je? Dat is niet hoe gokken werkt namelijk.

Mocht ik het verkeerd begrijpen en je hebt er saldo staan wat je er niet af krijgt door een klein technisch naamsverschil (wel/geen Jr. in je naam), dan zou ik ze nog 1 brief sturen en het daarna overlaten aan m'n rechtsbijstand of advocaat. Leuk dat ze moeilijk doen en eigen regels verzinnen, maar het is simpelweg jouw geld en ieder normaal mens snapt dat het gewoon jouw naam is.

bewerkt door Hersenloos
Geplaatst (bewerkt)
5 hours ago, Hersenloos said:

Het is een beetje een warrig verhaal, maar kort samengevat heb je dus een aantal stortingen gedaan en gespeeld bij Betnation, je hebt niks gewonnen, maar je wilt alsnog je geld terug? Hoe zie je dat precies voor je? Dat is niet hoe gokken werkt namelijk.

Mocht ik het verkeerd begrijpen en je hebt er saldo staan wat je er niet af krijgt door een klein technisch naamsverschil (wel/geen Jr. in je naam), dan zou ik ze nog 1 brief sturen en het daarna overlaten aan m'n rechtsbijstand of advocaat. Leuk dat ze moeilijk doen en eigen regels verzinnen, maar het is simpelweg jouw geld en ieder normaal mens snapt dat het gewoon jouw naam is.

Ik heb inderdaad 11x kunnen stortten, ik heb dat verloren dat was opzich ook geen probleem alleen gingen ze ineens moeilijk doen over mijn naam wat nergens op sloeg, nadat ze zelf aangaven dat het probleem bij hun lag doordat er vertraging was aan hun kant en dat die stortingen eigenlijk nooit hadden geaccepteerd mogen worden.

In 1e instantie wou ik graag dat het probleem opgelost zou worden door bijvoorbeeld mijn documenten goed te keuren want daar was niks mis mee.

Maar omdat de support van Betnation gewoon waardeloos is en je gewoon word genegeerd heb ik gezegd doe me dan mijn geld maar terug aangezien jullie een fout hebben gemaakt.

 

Aangezien de stortingen niet mochten, en als ik wel had gewonnen had ik dat geld niet gekregen is dit gewoon niet oke.

 

Daarbij komt ook nog is dat dit al loopt sinds 16-4 en ik nog steeds geen reactie heb van de klachtenafdeling.

Voor een casino met een NL licentie is dit gewoon waardeloos, als ze je geld kunnen aannemen is het allemaal vlot en soepel maar zodra er iets anders aan de hand is dan geven ze niet thuis. (En dit staat los van of ik wel of niet mijn geld terug krijg.)

bewerkt door Gompie
Geplaatst

Samenvatting van gebruiker Gompie van de casino community Onetime:

Gompie begon op 15-04-2024 met gokken bij Betnation. Na 11 stortingen van in totaal €1545, kon hij plotseling geen stortingen meer doen. Na contact met de klantenservice bleek dat zijn bankafschriften niet overeenkwamen met zijn geregistreerde naam, vanwege het gebruik van "Jr." Gompie vond dit vreemd, vooral omdat dit nog nooit een probleem was geweest. Ondanks meerdere pogingen om het op te lossen, kreeg hij geen bevredigend antwoord van Betnation.

Klachtenbrief aan Betnation:


Onderwerp: Klacht over onbeantwoorde problemen en gebrek aan communicatie

Geachte Betnation,

Op 15-04-2024 besloot ik om deel te nemen aan uw gokplatform met de hoop op een leuke tijd en misschien wat geluk aan mijn zijde. Helaas moet ik u nu schrijven met een klacht over mijn ervaring, die allesbehalve bevredigend is geweest.

Na het verrichten van 11 stortingen tot een totaal van €1545, ondervond ik plotseling problemen met het doen van verdere stortingen. Na contact met uw klantenservice, werd mij verteld dat mijn bankafschriften niet overeenkwamen met de naam waarmee ik was geregistreerd, vanwege de toevoeging van "Jr." aan mijn naam. Dit verbaasde me, gezien dit nooit eerder een probleem was geweest.

Ondanks mijn pogingen om dit probleem op te lossen en mijn geld terug te krijgen, heb ik geen bevredigend antwoord van uw kant ontvangen. Uw klantenservice lijkt niet in staat te zijn om mijn vragen adequaat te beantwoorden en ik word slechts doorverwezen met de mededeling dat ik "vanzelf" een reactie zal krijgen.

Dit gebrek aan communicatie en oplossingsgerichtheid is zeer teleurstellend. Als een platform met een Nederlandse licentie zou u moeten voldoen aan de geldende wet- en regelgeving, maar mijn ervaring wijst erop dat dit niet het geval is. Ik voel me niet alleen benadeeld, maar ook onjuist behandeld als klant.

Ik eis dan ook dat mijn geld onmiddellijk wordt terugbetaald en dat er een grondig onderzoek wordt ingesteld naar de gang van zaken die hebben geleid tot mijn ongemak. Als dit niet binnen een redelijke termijn wordt opgelost, zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen om mijn recht te halen.

Bovendien wil ik u erop wijzen dat ik mijn ervaring met Betnation zal delen op verschillende platforms, waaronder de casino community Onetime, om anderen te waarschuwen voor de manier waarop uw casino werkt.

Ik verwacht spoedig een reactie van uw kant.

Hoogachtend,

Gompie

 

 

Lezen jullie mee @Betnation casino?

Geplaatst

Tot op heden nog niks ontvangen van de klachtenafdeling, nu werd er gezegd : klachten zijn een lange procedure wacht nog een paar dagen, en we kunnen zien dat dit al bezig is vanaf 19-4 heeft u verder nog vragen?

 

Dit is toch veruit belachelijk of ben ik hier nou gek?

Geplaatst

Het ziet er naar uit dat Betnation een foutje heeft gemaakt met de verificatie, aangezien Betnation de match tussen jouw bankrekening naam en casino accountnaam niet kan maken.

Inmiddels heb je dat foutje geëscaleerd tot een verzoek van teruggave van je stortingen, hetgeen ergens op slaat, en een klacht ingediend.

De uiterste termijn voor afhandeling van een klacht is acht weken.

Geplaatst
1 hour ago, Rudi said:

Het ziet er naar uit dat Betnation een foutje heeft gemaakt met de verificatie, aangezien Betnation de match tussen jouw bankrekening naam en casino accountnaam niet kan maken.

Inmiddels heb je dat foutje geëscaleerd tot een verzoek van teruggave van je stortingen, hetgeen ergens op slaat, en een klacht ingediend.

De uiterste termijn voor afhandeling van een klacht is acht weken.

Een foutje kan gebeuren, vandaar dat ik ze ook ruim de tijd heb gegeven dat foutje op te lossen, voordat ik mijn geld terugvroeg, blijkbaar werd dat ook niet gewaardeerd dan krijg je dit soort situaties. Als je fouten maakt dan moet je de consequenties maar aanvaarden.

Geplaatst

Inmiddels nog steeds geen reactie van Betnation, ik heb een klacht ingediend bij het KSA en ik ga volgende week meer platformen af om dit naar buiten te brengen, waarschijnlijk interresseert het ze geen reet of je een probleem hebt, als ze maar kunnen cashen. Schandalig.

 

Blijf hier ver weg!

Geplaatst

Inmiddels een reactie ontvangen nadat ik mijn eerste klachten al op 19 april heb ingestuurd:

 

Daniël (Betnation)

13 May 2024, 06:48 CEST

Beste Gerrit,

Hierbij bevestig ik de registratie van je klacht. 
 
Allereerst wil ik benadrukken dat ik het uiterst vervelend vind om te vernemen dat je ervaring tot dusver niet plezierig is geweest. Wij streven er bij Betnation namelijk naar om een speler de ultieme ervaring te bieden.

Klachten worden dan ook zeer serieus genomen en binnen de wettelijke termijn van zes weken afgehandeld. In uitzonderlijke gevallen, waarbij we afhankelijk zijn van een reactie van derden, kan de afhandeling van je klacht iets langer duren. Mocht dit het geval zijn, word je altijd op de hoogte gebracht van eventuele vertraging. 

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd! Mocht je nog vragen hebben, verneem ik het graag van je.
 
Met vriendelijke groet,
 
Daniel

,

Ik vind het belachelijk dat het zo lang moet duren aangezien op de 17 april al duidelijk was dat het probleem in het systeem van hun lag.
 
dit is namelijk de mail die ik heb ontvangen op de 17e.
 
Schermafbeelding_2023-10-20_151243.png

Nina (Betnation)

17 Apr 2024, 00:35 CEST

Beste Gerrit,
 
Naar aanleiding van ons gesprek van zojuist betreft jouw account, stuur ik je deze mail toe.
 
Het klopt dat momenteel geen stortingen mogelijk zijn met jouw rekeningnummer, terwijl dit gisteren wel het geval was. Dit was het gevolg van een vertraging in ons systeem.
 

 

Nou zal het aan mij liggen maar dan is het toch logisch dat ze dit gewoon moeten afronden en oplossen..

1 grote waardeloze bedoeling daar bij Betnation. iedere speler die zich afvraagt of ze daar moeten gaan spelen, DOE HET NIET.

 

Het lijkt allemaal mooi, maar als er een probleem is dan kan je minimaal 6 weken wachten op je oplossing.

Geplaatst (bewerkt)

Update,

Ik heb inmiddels de volgende e-mail ontvangen van Betnation.

 

Quote

 

Lily (Betnation)

16 May 2024, 16:51 CEST

Beste Gompie,
 
 
Allereerst vinden wij het zeer vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad op onze website. Wij hebben aandachtig alle communicatie doorgelezen die je ons gestuurd hebt en helpen je graag om dit op te lossen.
 
In je communicatie geef je aan dat je op 19 april een klacht hebt ingestuurd. We willen je er graag op attenderen dat de klachtenprocedure van start gaat wanneer je een klacht indient op het daarvoor bestemd email adres. De 6 weken gaan in vanaf die dag, ofwel, vanaf 13 mei. Uiteraard gaan wij ons best doen om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen.
 
Alle aanbieders in Nederland hebben een wettelijke verplichting om via hun systeem na te gaan dat spelers enkel storten met een betaalmethode die te herleiden is aan de persoon. Helaas is het zo dat in bepaalde gevallen server vertragingen en/of storingen kunnen optreden. Dit is dan ook het geval met de melding die wij ontvangen hebben betreft de afkorting Jr. op je bankrekeningnummer. Je hebt daardoor meerdere stortingen in een korte tijd op 15-04-2024 kunnen maken en op 16-04-2024 hebben wij de meldingen ontvangen vanuit ons systeem. Gezien het feit dat de bank de afkorting Jr. op de tenaamstelling van jouw bankrekening heeft gebruikt, en dit niet overeenkomt met de naamgegevens op jouw geregistreerde identiteitsbewijs, is het de procedure dat wij bepaalde documenten opvragen. In onze ervaring is dit een veelvoorkomend gebruik bij banken dat vaak onnodige verwarring veroorzaakt.
 
Om je het beste te kunnen helpen, willen wij je nogmaals vraag om een bankafschrift (niet ouder dan 3 maanden) aan te leveren met jouw volledige adres, IBAN bankrekeningnummer, volledige naam (inc. Jr) en een korte toelichting kan geven waarom de bank Jr. achter jouw naam heeft gezet. Daarna kunnen wij je weer toegang geven tot jouw account.
 
Wij horen graag van je.
 

Met vriendelijke groet/Kind regards,

Lily


Dit is overduidelijk een manier om te proberen eronderuit te komen.

Ten eerste heb ik netjes mijn e-mails vanaf 19-04-2024 gestuurd naar exact hetzelfde adres. (Ik heb hier ook bewijs van en ik heb dit ingestuurd.)

Vervolgens heb ik al mijn documenten ingestuurd op die tijd en die werden niet geaccepteerd, heel bijzonder dat het nu ineens wel kan. 

Ik heb in die periode ook aangegeven dat ik het niet wist en dat dat bij meerdere mensen in Nederland zo is.

Ook dit werd door Betnation niet geaccepteerd en er was ook geen ruimte voor uitleg o.i.d.

 

En nu is er ineens na 4 weken wel wat mogelijk?

 

Ook vind ik het erg bijzonder dat een storing/vertraging mijn probleem zou moeten zijn, zijn ze niet gewoon verplicht bij Betnation om de boel op orde te hebben?

 

Ik heb terug gemaild met dat ik hier niet mee akkoord ga en ik alsnog mijn geld terug wil. ze hebben genoeg kansen gehad om het op een redelijke manier op te lossen.

 

vervolgens iemand maar afschepen via support chat en maar 4 weken te laten wachten is een waardeloze service.
 

 
bewerkt door Gompie
Geplaatst

Gompie,

 

Als je er nog wilt spelen zou ik maar doen wat ze vragen. 

Je geld terug krijgen is een utopie. Er is geen enkele reden om geld terug te krijgen behave dat je wat ongemak hebt ondervonden van niet kunnen storten.

Uiteindelijk heb jij "de fout" gemaakt door jr niet in te vullen.

Daarbij mag elk casino je account sluiten zonder enige reden. Mocht er nog geld op je account staan dan zou je dat terug moeten krijgen. 

Geld dat je verloren hebt uiteraard niet.

Geplaatst
On 5/17/2024 at 7:34 AM, LuukFOD said:

Gompie,

 

Als je er nog wilt spelen zou ik maar doen wat ze vragen. 

Je geld terug krijgen is een utopie. Er is geen enkele reden om geld terug te krijgen behave dat je wat ongemak hebt ondervonden van niet kunnen storten.

Uiteindelijk heb jij "de fout" gemaakt door jr niet in te vullen.

Daarbij mag elk casino je account sluiten zonder enige reden. Mocht er nog geld op je account staan dan zou je dat terug moeten krijgen. 

Geld dat je verloren hebt uiteraard niet.

Ik heb geen enkele intentie om daar nog te spelen als dit is hoe ze klanten behandelen.

Het casino is verplicht volgens de wet om te zorgen dat een storting niet mogelijk is als de namen niet overeenkomen. Zij zijn verantwoordelijk voor deze fout. 

Daar komt bij dat ik netjes heb willen uitleggen en heb geprobeerd dit op te lossen. Ook daar wouden ze niks van weten. Dan lijkt het mij sterk dat het probleem bij mij ligt.

"Maar doen wat ze vragen" terwijl ze zelf hebben aangegeven dat het probleem lag bij een vertraging in 'hun' systeem is natuurlijk belachelijk. Het casino heeft een NL licentie en hoort zich aan de regels te houden los van wat ik doe.

Geplaatst

Je kunt deze ook omdraaien. Je hebt 11 stortingen verricht en daarmee lekker kunnen spelen (terwijl dat eigenlijk niet had moeten kunnen door de 'fout' in je tenaamstelling). Daarbij ben je ca. 1500 euro verloren binnen een maand. Lijkt mij een normale uitkomst voor een dergelijke run, geluk is zeldzaam in deze wereld. Het is toch een behoorlijk bedrag en blijkbaar is dat verloren geld wel een probleem voor je, omdat je het terugvorderen van die stortingen betrekt in je klacht. Je intentie was in eerste instantie om door te spelen en nog meer te storten, waarbij de kans aannemelijk was geweest dat je nog meer had verloren. Deze fout heeft dat nu voorkomen. Scheelt weer, toch?

Geplaatst
1 uur geleden zei Gompie:

Ik heb geen enkele intentie om daar nog te spelen als dit is hoe ze klanten behandelen.

Het casino is verplicht volgens de wet om te zorgen dat een storting niet mogelijk is als de namen niet overeenkomen. Zij zijn verantwoordelijk voor deze fout. 

Daar komt bij dat ik netjes heb willen uitleggen en heb geprobeerd dit op te lossen. Ook daar wouden ze niks van weten. Dan lijkt het mij sterk dat het probleem bij mij ligt.

"Maar doen wat ze vragen" terwijl ze zelf hebben aangegeven dat het probleem lag bij een vertraging in 'hun' systeem is natuurlijk belachelijk. Het casino heeft een NL licentie en hoort zich aan de regels te houden los van wat ik doe.

Het casino heeft hun fout ingezien en komt nu met een oplossing (bankafschrift sturen met volledige naam) dat hadden ze natuurlijk direct moeten doen. Tis eigenlijk wel een standaard iets en als NEderlands casino moeten ze weten dat een jr afkorting kan bestaan.

Beetje hetzelfde als roepnaam en doopnaam zag je vroeger ook heel vaak verificatie op afgewezen worden. 

 

Derhalve zullen ze je geld niet terug storten en mijn inziens is daar ook geen reden toe. Een no deposit bonus voor het ongemak oid was op zijn plaats geweest.

Geplaatst
14 hours ago, LuukFOD said:

Het casino heeft hun fout ingezien en komt nu met een oplossing (bankafschrift sturen met volledige naam) dat hadden ze natuurlijk direct moeten doen. Tis eigenlijk wel een standaard iets en als NEderlands casino moeten ze weten dat een jr afkorting kan bestaan.

Beetje hetzelfde als roepnaam en doopnaam zag je vroeger ook heel vaak verificatie op afgewezen worden. 

 

Derhalve zullen ze je geld niet terug storten en mijn inziens is daar ook geen reden toe. Een no deposit bonus voor het ongemak oid was op zijn plaats geweest.

Ik ben het hier totaal niet mee eens, wat ze zullen doen en wat ze zouden moeten doen daar zit nogal een verschil in.

Het casino heeft hun fout al ingezien vanaf 19-4. en ze hebben me 4 weken laten wachten nadat ik meerdere malen ze heb benaderd voor een oplossing. 
Om dan na 4 weken alsnog eronderuit te proberen te komen door het nu ineens wel goed te keuren is niet ok.

 

Aangezien het casino hun systeem niet op orde had is er zeker een reden waarom ze het geld terug zouden moeten storten, Heb je enig idee hoe snel ze mijn account zouden blokkeren mocht ik wel gewonnen hebben?

Dat je maar gewoon accepteert wat casino's doen betekend niet dat ze in hun recht staan. en dit is naar mij mening ook absoluut niet de beste oplossing, geen wonder dat casino's maar gewoon accounts blokkeren bij grotere uitbetalingen e.d. met zo'n houding.

 

Overduidelijk dat wij hier andere meningen over hebben, laten we het daar bij houden.

Ik ga namelijk niet zomaar op mijn rug liggen als er een beetje tegengas gegeven word, en zeker niet als er overduidelijk bewijs is van meerdere fouten van hun kant. want ook de manier van klachtafhandeling is zeer matig. (En dit is nog extreem netjes uitgedrukt.)

Geplaatst
14 hours ago, devad said:

Je kunt deze ook omdraaien. Je hebt 11 stortingen verricht en daarmee lekker kunnen spelen (terwijl dat eigenlijk niet had moeten kunnen door de 'fout' in je tenaamstelling). Daarbij ben je ca. 1500 euro verloren binnen een maand. Lijkt mij een normale uitkomst voor een dergelijke run, geluk is zeldzaam in deze wereld. Het is toch een behoorlijk bedrag en blijkbaar is dat verloren geld wel een probleem voor je, omdat je het terugvorderen van die stortingen betrekt in je klacht. Je intentie was in eerste instantie om door te spelen en nog meer te storten, waarbij de kans aannemelijk was geweest dat je nog meer had verloren. Deze fout heeft dat nu voorkomen. Scheelt weer, toch?

Was het maar zo makkelijk, bekijk het van een andere kant, ik zou 10000 euro gewonnen hebben, wat denk je dat ze zouden doen... dat werd een instant blokkade en geen uitbetaling. 

Zoals ik al eerder heb aangegeven het gaat me niet zo zeer om het geld, het is voornamelijk het principe dat totaal niet klopt. Ze hebben fouten gemaakt, dit toegegeven, dan moet je het correct oplossen. en je niet verschuilen achter een excuus.

Ik heb ze vervolgens ruim de tijd gegeven om het op te lossen en het probleem te verhelpen en op dat moment was er niks mogelijk. dit was voordat ik mijn geld terug wou. (Dus nee het geld is niet het probleem.) maar aangezien ze totaal niet wouden meewerken en hun kop in het zand staken toen werd het een ander verhaal.
 

De basis is dat het verloren geld niet een probleem was aangezien ik gerust het dubbele had willen storten de volgende dag, maar als ik er dan achter kom dan ik geen kans had gehad op het moment dat ik zou hebben gewonnen, daar ging het mis. (in mijn ogen is dat gewoon oplichting. want wie zegt en controleert dat ze dit niet expres in hun systeem hebben om te zorgen dat ze gemakkelijk geld kunnen harken.)

Makkelijke strategie, mensen laten storten en als er dan iemand is die geluk heeft gewoon het account blokkeren want de naam komt niet overeen.

 

En daarbij dat ze na 4 weken ineens aankomen met iets wat ik ze meteen (en meerdere keren) heb gevraagd om te doen is absurd. En naar mijn mening worden er teveel mensen genaaid door deze NL casino's en ik ben er klaar mee. (Of ik er wat mee ga bereiken of niet, geen idee maar ik ga het in ieder geval proberen.)

Zij zijn degene die een casino willen runnen, dan moet je het volgens de regels doen. Als je dat niet doet, dan moet je de consequenties aanvaarden.

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben het met je eens dat het lange wachten en de conflicterende berichten niet heel netjes waren en dat de basis van de fout knullig is, ik snap alleen niet zo goed dat je er zo heilig van overtuigd lijkt te zijn dat ze je eventuele winsten uiteindelijk niet zouden hebben uitbetaald na de nodige correctie in je account. Ik heb (voordat de RTP's drastisch omlaag gingen) best veel en vaak gespeeld bij Betnation en er ook wel eens flinke bedragen met meerdere nullen gewonnen. Deze werden altijd redelijk vlot uitgekeerd (even voor je gegraven, oa deze stond binnen no time op de rekening: https://replay.pragmaticplay.net/MfhDCPTGtb), dus ik deel die negatieve verwachting niet echt met je. Als het een ongelicenseerd casino was, dan was 't natuurlijk een heel ander verhaal geweest. Desondanks hoop ik dat je een voor jou acceptabele oplossing met ze kunt treffen. Ik denk alleen zelf ook dat je het terugvorderen van je verspeelde geld daarin wellicht handiger buiten beschouwing kunt laten en je pijlen inderdaad beter in kunt zetten op een compensatie voor het geleden ongemak. Ik zie die specifieke verbinding hier nl ook niet. Lijkt me een realistischere uitkomst waar je misschien nog wat lol uit kunt halen. Succes ermee in ieder geval!

bewerkt door devad
Geplaatst
9 uur geleden zei Gompie:

Was het maar zo makkelijk, bekijk het van een andere kant, ik zou 10000 euro gewonnen hebben, wat denk je dat ze zouden doen... dat werd een instant blokkade en geen uitbetaling. 
 

dan hadden ze ook naar je gegevens gevraagd, en had je geld gewoon gekregen nadat duidelijk was hoe het zat. 

Geplaatst
15 hours ago, retep32 said:

dan hadden ze ook naar je gegevens gevraagd, en had je geld gewoon gekregen nadat duidelijk was hoe het zat. 

Ik heb voldoende verhalen gehoord betreft accounts die gesloten werden ook bij Nederlandse casino's waar ergens iets fout was gegaan, een ander rekeningnummer, een andere naam..

Je kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ze hem niet gesloten hadden. en daarbij gezien hoe de service van Betnation is op dit moment heb ik daar nog minder vertrouwen in.

Ik hoop dat als iemand dit overkomt dat het goed word opgelost met Betnation, maar voor nu lijkt het alsof ze gewoon de kop in het zand steken i.p.v. problemen op te lossen.

 

Maar ik ben blij dat er nog mensen zijn die er wel vertrouwen in hebben.

Geplaatst
On 5/19/2024 at 2:35 AM, devad said:

Ik ben het met je eens dat het lange wachten en de conflicterende berichten niet heel netjes waren en dat de basis van de fout knullig is, ik snap alleen niet zo goed dat je er zo heilig van overtuigd lijkt te zijn dat ze je eventuele winsten uiteindelijk niet zouden hebben uitbetaald na de nodige correctie in je account. Ik heb (voordat de RTP's drastisch omlaag gingen) best veel en vaak gespeeld bij Betnation en er ook wel eens flinke bedragen met meerdere nullen gewonnen. Deze werden altijd redelijk vlot uitgekeerd (even voor je gegraven, oa deze stond binnen no time op de rekening: https://replay.pragmaticplay.net/MfhDCPTGtb), dus ik deel die negatieve verwachting niet echt met je. Als het een ongelicenseerd casino was, dan was 't natuurlijk een heel ander verhaal geweest. Desondanks hoop ik dat je een voor jou acceptabele oplossing met ze kunt treffen. Ik denk alleen zelf ook dat je het terugvorderen van je verspeelde geld daarin wellicht handiger buiten beschouwing kunt laten en je pijlen inderdaad beter in kunt zetten op een compensatie voor het geleden ongemak. Ik zie die specifieke verbinding hier nl ook niet. Lijkt me een realistischere uitkomst waar je misschien nog wat lol uit kunt halen. Succes ermee in ieder geval!

Niet heel netjes? het is zwaar amateuristisch, als je een casino runt waar duizenden euro's door heen gaat per week, dan moet je je kapot schamen dat dit is hoe je je klachten behandeld.

Het is wel duidelijk dat Betnation het belangrijker vind dat er maar geld word gestort maar problemen oplossen ho maar.

 

Als jij geen problemen in je account hebt, dan kunnen ze je inderdaad moeilijk niet uitbetalen. (Mooie win trouwens!) het word een ander verhaal als ze wel iets vinden in je account.

Geplaatst
3 uur geleden zei Gompie:

Je kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ze hem niet gesloten hadden. en daarbij gezien hoe de service van Betnation is op dit moment heb ik daar nog minder vertrouwen in.

Nou ja, dat kan je natuurlijk wel. Je account zou ook in 't geval van winst waarschijnlijk op hetzelfde moment (tijdelijk) geblokkeerd zijn. Ze hebben hoogstwaarschijnlijk gewoon softwarematige detectie die een account automatisch vlagt op het moment dat er een of meerdere stortingen qua tenaamstelling vanuit de bank niet overeenkomen met de geregistreerde gebruikersnaam vanuit je id. Dit om te voorkomen dat jij je account uitleent aan derden, iets wat vrijwel elk online casino bovenaan de voorwaarden heeft staan als pertinent niet toegestaan. Daar is Betnation dus niet uniek in. Omdat ze een bedrijf zijn waar in de gebruikersaccounts inderdaad vele euro's over en weer de revue passeren zijn ze dit vanuit de wwft verplicht. Dit om na te kunnen gaan dat stortingen te plaatsen en daadwerkelijk van jou afkomstig zijn. De fout zit 'm in het feit dat hun detectiesoftware er waarschijnlijk een dagje uit heeft gelegen oid waardoor dit met vertraging is doorgevoerd, zo ook terug te lezen in de mail die je gedeeld hebt. Om die reden heb je daar even kunnen storten en kunnen spelen waarna de deur alsnog dicht is gezet.

Dat de hele 'jr' constructie iets algemeens is in nederland is iets waar ze rekening mee zouden kunnen houden, bijvoorbeeld door dit als een uitzonderingsregel op te laten nemen in diezelfde software om dit soort situaties te voorkomen. Vandaar dat ik de fout en het feit dat je volgens jouw verhaal zo lang in de wachtstand bent gezet ook knullig vind, evenals het uiteindelijke wijzen naar de bank. Je zou zelfs kunnen stellen dat die software 'te strak' staat afgesteld als je kijkt naar deze situatie. Aan de andere kant, hoe had je er naar gekeken als de 'jr' een (minderjarig) kind van je bleek te zijn die aan de haal was gegaan met jouw identiteitsgegevens om zich te registreren op een casino site, om vervolgens kneiterhard te gaan gokken? It happens en als zoiets zou gebeuren zou je maar wat blij zijn dat die account tijdelijk dicht is gegooid voor verdere controle en het in eerste instantie maar bij die 1500 is gebleven.

Je bent schijnbaar nu wel in een bakje met een nog langere doorlooptijd gezet op het moment dat je de situatie geescaleerd hebt als klacht waarin je je geld terug eist. Daar hadden ze in dit geval ook anders mee om kunnen springen gezien de hele basis van het probleem niet zo complex is, maar ik doe even de aanname dat de situatie er voor hun ook direct anders uit is gaan zien op het moment dat je een officiele klacht in diende waarbij je het over eventuele vervolgstappen hebt (dossier opbouw, alle communicatie met je grondig uitzoeken om te zien of ze legal-wise volledig zijn geweest en goed zijn ingedekt, lessons learned etc).

Het lijkt me overigens sterk dat er vanuit een legaal casino individueel gekeken wordt naar de hoeveelheid saldo die je op dat moment hebt staan om het vervolgens lachend niet uit te keren als je een dergelijk simpel te verklaren issue in je account hebt. Was een ander verhaal geweest als ze aantoonbaar wanhopig op zoek waren naar loze redenen om je volledig uit te sluiten van een enorm legitiem gewonnen bedrag of een jackpot oid, maar dat speelt hier niet. Volgens mij zijn ze er daarnaast ook helemaal niet bij gebaat dat je dit soort negatieve ervaringen krijgt en vervolgens nooit meer terug komt. Dat beetje geld wat ze op dat moment hadden kunnen achterhouden valt immers in het niet als je het afzet tegenover al het geld wat je naar alle waarschijnlijkheid over de lange termijn had verloren als je daar wel was blijven spelen.

Punt wat men hier probeert te maken is denk ik dat het niet zo veel nut heeft om er op deze manier een strijd over te voeren. Kost je ook mijns inziens vooral energie en onder aan de streep win je er waarschijnlijk niets dan verdere irritatie mee, gezien ze op papier niks anders hebben gedaan dan zich aan de verplichte regelgeving houden. Dat ze daarin schijnbaar niet werken met optimaal geconfigureerde automatische detectiesoftware (wat op de dag in kwestie ook nog eens getroffen was door vertraging) is vervelend en biedt ruimte voor verbetering, maar lijkt me geen misdaad.

Je bent hierdoor wel concreet geconfronteerd met een lange wachttijd en ongemak, terwijl je probleem helemaal niet complex was en vrij simpel op te lossen was door het aanleveren en verwerken van aanvullende gegevens. Daar zouden ze wel wat mee kunnen doen door je bijvoorbeeld een fijne bonus zonder rondspeelvoorwaarden te gunnen oid, maar je geeft zelf al aan dat je er niet meer wilt spelen. Dan houdt ook dat wel een beetje op. Uiteraard moet je het helemaal zelf weten, maar mijn goed bedoelde advies zou hier nog steeds zijn om je aandacht te gaan richten op constructievere zaken die je positievere dingen zouden kunnen brengen, en de focus van je klacht bij te stellen naar een realistischere uitkomst. Ik zal het topic verder laten voor wat het is, maar wens je er desondanks alsnog veel succes mee!

Geplaatst
On 5/20/2024 at 7:11 AM, devad said:

Nou ja, dat kan je natuurlijk wel. Je account zou ook in 't geval van winst waarschijnlijk op hetzelfde moment (tijdelijk) geblokkeerd zijn. Ze hebben hoogstwaarschijnlijk gewoon softwarematige detectie die een account automatisch vlagt op het moment dat er een of meerdere stortingen qua tenaamstelling vanuit de bank niet overeenkomen met de geregistreerde gebruikersnaam vanuit je id. Dit om te voorkomen dat jij je account uitleent aan derden, iets wat vrijwel elk online casino bovenaan de voorwaarden heeft staan als pertinent niet toegestaan. Daar is Betnation dus niet uniek in. Omdat ze een bedrijf zijn waar in de gebruikersaccounts inderdaad vele euro's over en weer de revue passeren zijn ze dit vanuit de wwft verplicht. Dit om na te kunnen gaan dat stortingen te plaatsen en daadwerkelijk van jou afkomstig zijn. De fout zit 'm in het feit dat hun detectiesoftware er waarschijnlijk een dagje uit heeft gelegen oid waardoor dit met vertraging is doorgevoerd, zo ook terug te lezen in de mail die je gedeeld hebt. Om die reden heb je daar even kunnen storten en kunnen spelen waarna de deur alsnog dicht is gezet.

Dat de hele 'jr' constructie iets algemeens is in nederland is iets waar ze rekening mee zouden kunnen houden, bijvoorbeeld door dit als een uitzonderingsregel op te laten nemen in diezelfde software om dit soort situaties te voorkomen. Vandaar dat ik de fout en het feit dat je volgens jouw verhaal zo lang in de wachtstand bent gezet ook knullig vind, evenals het uiteindelijke wijzen naar de bank. Je zou zelfs kunnen stellen dat die software 'te strak' staat afgesteld als je kijkt naar deze situatie. Aan de andere kant, hoe had je er naar gekeken als de 'jr' een (minderjarig) kind van je bleek te zijn die aan de haal was gegaan met jouw identiteitsgegevens om zich te registreren op een casino site, om vervolgens kneiterhard te gaan gokken? It happens en als zoiets zou gebeuren zou je maar wat blij zijn dat die account tijdelijk dicht is gegooid voor verdere controle en het in eerste instantie maar bij die 1500 is gebleven.

Ik vind dit een erg lakse opstelling naar het hele verhaal toe. zij hebben regels waar ze zich aan moeten houden, dit hebben ze niet gedaan. klaar.

dan kan je allerlei excuses gaan verzinnen waarom niet, maar de basis is dat ze zich niet aan de regelgeving hebben gehouden en mij hebben toegelaten te stortten met blijkbaar niet mijn rekening (volgens hun).

Op het moment dat ik in de auto stap en mijn voorlamp doet het toevallig even niet. dan krijg ik alsnog een bekeuring en moet ik die gewoon betalen omdat ik mij niet aan de regels heb gehouden. zo werkt het nou eenmaal met de wet. (Dat de ene agent wel wat relaxter is dan de ander doet er totaal niet toe. Ik had dat moeten controleren en ik zit fout.)

 

Quote

gezien ze op papier niks anders hebben gedaan dan zich aan de verplichte regelgeving houden. Dat ze daarin schijnbaar niet werken met optimaal geconfigureerde automatische detectiesoftware (wat op de dag in kwestie ook nog eens getroffen was door vertraging) is vervelend en biedt ruimte voor verbetering, maar lijkt me geen misdaad.

Dit is dus overduidelijk een fout van hun kant, hoe je het ook bekijkt. zij hebben een NL licentie en zij hebben een systeem (waarschijnlijk) als die dan even niet werkt dan is dat hun verantwoording.

Dus dit is dan ook zeker een overtreding van de wet.

 

Quote

Je bent hierdoor wel concreet geconfronteerd met een lange wachttijd en ongemak, terwijl je probleem helemaal niet complex was en vrij simpel op te lossen was door het aanleveren en verwerken van aanvullende gegevens. Daar zouden ze wel wat mee kunnen doen door je bijvoorbeeld een fijne bonus zonder rondspeelvoorwaarden te gunnen oid,

Dit klinkt helemaal belachelijk in mijn oren.
Als het duidelijk is dat zij fout zitten, dan moet ik maar water bij de wijn doen en een bonus accepteren? wat nooit overeen gaat komen met wat zij op illegale manier hebben binnengehaald.

Dit gaat toch tegen alle principes in, je weet dat de fout bij hun ligt, zij doen extreem moeilijk, en dan zou ik maar flexibel moeten zijn.

 

Dit is nou precies mijn probleem. Het casino maakt fouten en i.p.v. te verwachten dat ze het herstellen (Zoals het hoort) zou jij genoegen nemen met een bonusje om je af te laten schepen.

 

bizar. en wat mijn energie betreft, dat steek ik graag in dit soort dingen. :)

  • 2 weken later...
Geplaatst (bewerkt)

Dit probleem is inmiddels opgelost. 

 

Betnation heeft er ongeveer 6,5 week over gedaan. maar uiteindelijk heb ik alle 11 stortingen terug gekregen.

Omdat ik volgens hun geen bank afschrift wou aantonen (Wat ik wel via de support 1 x heb gedaan in het begin) is mijn account gesloten.

 

Dit was de e-mail:

Lily (Betnation)

4 Jun 2024, 11:31 CEST

Beste Gompie,
 
 
Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen op ons laatste verzoek van afgelopen vrijdag 24 mei om ons alsnog een bankafschrift aan te leveren. Wij hebben wel vernomen dat je regelmatig contact op neemt met onze klantenservice.
 
 
Gezien wij tot heden geen bankafschrift hebben mogen ontvangen en geen reactie hebben ontvangen op onze verzoeken, zijn wij genoodzaakt om je account te sluiten. Wij kunnen helaas geen spelers toelaten op onze website van wie wij de betaalmethodes niet kunnen herleiden aan de persoon en van wie wij de opgevraagde documentatie niet ontvangen. Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden en in het bijzonder artikel 5 en artikel 7.
 
Wegens het bovenstaande, zullen wij overgaan tot een terugvordering van je verloren bedrag. Dit is een bedrag van €1545.
 
 
Wij sluiten hierbij de klacht en hopen je met deze communicatie voldoende te hebben geïnformeerd.
 

Met vriendelijke groet/Kind regards,

Lily

 


Al met al heeft het lang geduurd maar is het naar mijn mening goed opgelost.

 

Bedankt allen voor de hulp en het advies.

Als iemand dit kan sluiten en in de titel kan zetten dat het is opgelost dan zou dat mooi zijn!

bewerkt door Gompie

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.