Spring naar bijdragen

Betnation houd zich niet aan de regels en klachtenafhandeling is waardeloos


Gompie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Betnation.

Het begon allemaal op 15-04-2024 toen ik dacht laat ik is een gokje wagen bij Betnation.

 

Zoals bij vele andere sites heb ik mij netjes geregistreerd en mijn rekeningnummer ingevuld e.d. alles ging soepel en snel en er waren geen problemen.

 

In totaal heb ik 11 stortingen gedaan gedurende de speeltijd met een totaal van 1545 euro.

Helaas niks gewonnen maar het gebeurd vaker dus geen problemen hier.

 

De volgende dag probeerde ik nogmaals een storting te doen en tot mijn verbazing lukte dit niet. na contact te hebben gehad met support kwam ik erachter dat ze bankafschriften wouden zien. Prima, deze heb ik netjes aangeleverd en vervolgens kreeg ik te horen dat de namen niet overeen kwamen...

 

Blijkbaar staat er jr. bij mijn naam wat trouwens nog nooit een probleem is geweest. en er werd gezegd dit was niet toegestaan omdat ik niet was geregistreerd met Jr.

Omdat ik dit erg raar vond ben ik het 1 en ander gaan uitzoeken. ik heb Betnation netjes de kans gegeven om dit op te lossen maar helaas geen gehoor meer. Waarschijnlijk als ik wel wat had gewonnen de dag ervoor had ik het niet gekregen omdat de namen niet overeen kwamen.

 

Nu las ik dat als er een andere naam bij de bankrekening staat, stortingen niet door mogen gaan vanuit de wet. ik heb dit dus bij Betnation neergelegd.

Vervolgens kreeg ik een e-mail waarin support aangeeft dat dit mogelijk was door een vertraging aan hun kant.

Ik heb inmiddels 3 e-mails gestuurd met de vraag over een oplossing en meerdere malen support gevraagd. tot nu toe krijg ik geen reactie van de klachtenafdeling en support stuurt me gewoon door met het bericht : ze hebben het ontvangen je hoort wat wanneer ze je mailen.

 

Dit is in mijn ogen waardeloos. dus nu heb ik een bericht gedaan met de melding dat ik mijn geld terug wil. ze hebben zich niet aan de regels gehouden, ze hebben mij niet ingelicht over dit probleem en mij tot 11 keer toegelaten een storting te doen waar ik sowieso niks van terug ging zien.

 

Als dit de manier is hoe de casino's met een NL licentie werken dan kan ik net zo goed weer op buitenlandse sites gaan spelen.

Aangezien Betnation niet thuis geeft wou ik graag zoveel mogelijk mensen informeren zodat je weet op wat voor manier Betnation werkt. (er zijn betere sites op dit moment)

 

Ik heb een aantal mailtjes als bewijs mochten mensen dat graag willen zien.

 

Wees gewaarschuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een beetje een warrig verhaal, maar kort samengevat heb je dus een aantal stortingen gedaan en gespeeld bij Betnation, je hebt niks gewonnen, maar je wilt alsnog je geld terug? Hoe zie je dat precies voor je? Dat is niet hoe gokken werkt namelijk.

Mocht ik het verkeerd begrijpen en je hebt er saldo staan wat je er niet af krijgt door een klein technisch naamsverschil (wel/geen Jr. in je naam), dan zou ik ze nog 1 brief sturen en het daarna overlaten aan m'n rechtsbijstand of advocaat. Leuk dat ze moeilijk doen en eigen regels verzinnen, maar het is simpelweg jouw geld en ieder normaal mens snapt dat het gewoon jouw naam is.

bewerkt door Hersenloos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)
5 hours ago, Hersenloos said:

Het is een beetje een warrig verhaal, maar kort samengevat heb je dus een aantal stortingen gedaan en gespeeld bij Betnation, je hebt niks gewonnen, maar je wilt alsnog je geld terug? Hoe zie je dat precies voor je? Dat is niet hoe gokken werkt namelijk.

Mocht ik het verkeerd begrijpen en je hebt er saldo staan wat je er niet af krijgt door een klein technisch naamsverschil (wel/geen Jr. in je naam), dan zou ik ze nog 1 brief sturen en het daarna overlaten aan m'n rechtsbijstand of advocaat. Leuk dat ze moeilijk doen en eigen regels verzinnen, maar het is simpelweg jouw geld en ieder normaal mens snapt dat het gewoon jouw naam is.

Ik heb inderdaad 11x kunnen stortten, ik heb dat verloren dat was opzich ook geen probleem alleen gingen ze ineens moeilijk doen over mijn naam wat nergens op sloeg, nadat ze zelf aangaven dat het probleem bij hun lag doordat er vertraging was aan hun kant en dat die stortingen eigenlijk nooit hadden geaccepteerd mogen worden.

In 1e instantie wou ik graag dat het probleem opgelost zou worden door bijvoorbeeld mijn documenten goed te keuren want daar was niks mis mee.

Maar omdat de support van Betnation gewoon waardeloos is en je gewoon word genegeerd heb ik gezegd doe me dan mijn geld maar terug aangezien jullie een fout hebben gemaakt.

 

Aangezien de stortingen niet mochten, en als ik wel had gewonnen had ik dat geld niet gekregen is dit gewoon niet oke.

 

Daarbij komt ook nog is dat dit al loopt sinds 16-4 en ik nog steeds geen reactie heb van de klachtenafdeling.

Voor een casino met een NL licentie is dit gewoon waardeloos, als ze je geld kunnen aannemen is het allemaal vlot en soepel maar zodra er iets anders aan de hand is dan geven ze niet thuis. (En dit staat los van of ik wel of niet mijn geld terug krijg.)

bewerkt door Gompie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting van gebruiker Gompie van de casino community Onetime:

Gompie begon op 15-04-2024 met gokken bij Betnation. Na 11 stortingen van in totaal €1545, kon hij plotseling geen stortingen meer doen. Na contact met de klantenservice bleek dat zijn bankafschriften niet overeenkwamen met zijn geregistreerde naam, vanwege het gebruik van "Jr." Gompie vond dit vreemd, vooral omdat dit nog nooit een probleem was geweest. Ondanks meerdere pogingen om het op te lossen, kreeg hij geen bevredigend antwoord van Betnation.

Klachtenbrief aan Betnation:


Onderwerp: Klacht over onbeantwoorde problemen en gebrek aan communicatie

Geachte Betnation,

Op 15-04-2024 besloot ik om deel te nemen aan uw gokplatform met de hoop op een leuke tijd en misschien wat geluk aan mijn zijde. Helaas moet ik u nu schrijven met een klacht over mijn ervaring, die allesbehalve bevredigend is geweest.

Na het verrichten van 11 stortingen tot een totaal van €1545, ondervond ik plotseling problemen met het doen van verdere stortingen. Na contact met uw klantenservice, werd mij verteld dat mijn bankafschriften niet overeenkwamen met de naam waarmee ik was geregistreerd, vanwege de toevoeging van "Jr." aan mijn naam. Dit verbaasde me, gezien dit nooit eerder een probleem was geweest.

Ondanks mijn pogingen om dit probleem op te lossen en mijn geld terug te krijgen, heb ik geen bevredigend antwoord van uw kant ontvangen. Uw klantenservice lijkt niet in staat te zijn om mijn vragen adequaat te beantwoorden en ik word slechts doorverwezen met de mededeling dat ik "vanzelf" een reactie zal krijgen.

Dit gebrek aan communicatie en oplossingsgerichtheid is zeer teleurstellend. Als een platform met een Nederlandse licentie zou u moeten voldoen aan de geldende wet- en regelgeving, maar mijn ervaring wijst erop dat dit niet het geval is. Ik voel me niet alleen benadeeld, maar ook onjuist behandeld als klant.

Ik eis dan ook dat mijn geld onmiddellijk wordt terugbetaald en dat er een grondig onderzoek wordt ingesteld naar de gang van zaken die hebben geleid tot mijn ongemak. Als dit niet binnen een redelijke termijn wordt opgelost, zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen om mijn recht te halen.

Bovendien wil ik u erop wijzen dat ik mijn ervaring met Betnation zal delen op verschillende platforms, waaronder de casino community Onetime, om anderen te waarschuwen voor de manier waarop uw casino werkt.

Ik verwacht spoedig een reactie van uw kant.

Hoogachtend,

Gompie

 

 

Lezen jullie mee @Betnation casino?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot op heden nog niks ontvangen van de klachtenafdeling, nu werd er gezegd : klachten zijn een lange procedure wacht nog een paar dagen, en we kunnen zien dat dit al bezig is vanaf 19-4 heeft u verder nog vragen?

 

Dit is toch veruit belachelijk of ben ik hier nou gek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er naar uit dat Betnation een foutje heeft gemaakt met de verificatie, aangezien Betnation de match tussen jouw bankrekening naam en casino accountnaam niet kan maken.

Inmiddels heb je dat foutje geëscaleerd tot een verzoek van teruggave van je stortingen, hetgeen ergens op slaat, en een klacht ingediend.

De uiterste termijn voor afhandeling van een klacht is acht weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Rudi said:

Het ziet er naar uit dat Betnation een foutje heeft gemaakt met de verificatie, aangezien Betnation de match tussen jouw bankrekening naam en casino accountnaam niet kan maken.

Inmiddels heb je dat foutje geëscaleerd tot een verzoek van teruggave van je stortingen, hetgeen ergens op slaat, en een klacht ingediend.

De uiterste termijn voor afhandeling van een klacht is acht weken.

Een foutje kan gebeuren, vandaar dat ik ze ook ruim de tijd heb gegeven dat foutje op te lossen, voordat ik mijn geld terugvroeg, blijkbaar werd dat ook niet gewaardeerd dan krijg je dit soort situaties. Als je fouten maakt dan moet je de consequenties maar aanvaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels nog steeds geen reactie van Betnation, ik heb een klacht ingediend bij het KSA en ik ga volgende week meer platformen af om dit naar buiten te brengen, waarschijnlijk interresseert het ze geen reet of je een probleem hebt, als ze maar kunnen cashen. Schandalig.

 

Blijf hier ver weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels een reactie ontvangen nadat ik mijn eerste klachten al op 19 april heb ingestuurd:

 

Daniël (Betnation)

13 May 2024, 06:48 CEST

Beste Gerrit,

Hierbij bevestig ik de registratie van je klacht. 
 
Allereerst wil ik benadrukken dat ik het uiterst vervelend vind om te vernemen dat je ervaring tot dusver niet plezierig is geweest. Wij streven er bij Betnation namelijk naar om een speler de ultieme ervaring te bieden.

Klachten worden dan ook zeer serieus genomen en binnen de wettelijke termijn van zes weken afgehandeld. In uitzonderlijke gevallen, waarbij we afhankelijk zijn van een reactie van derden, kan de afhandeling van je klacht iets langer duren. Mocht dit het geval zijn, word je altijd op de hoogte gebracht van eventuele vertraging. 

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd! Mocht je nog vragen hebben, verneem ik het graag van je.
 
Met vriendelijke groet,
 
Daniel

,

Ik vind het belachelijk dat het zo lang moet duren aangezien op de 17 april al duidelijk was dat het probleem in het systeem van hun lag.
 
dit is namelijk de mail die ik heb ontvangen op de 17e.
 
Schermafbeelding_2023-10-20_151243.png

Nina (Betnation)

17 Apr 2024, 00:35 CEST

Beste Gerrit,
 
Naar aanleiding van ons gesprek van zojuist betreft jouw account, stuur ik je deze mail toe.
 
Het klopt dat momenteel geen stortingen mogelijk zijn met jouw rekeningnummer, terwijl dit gisteren wel het geval was. Dit was het gevolg van een vertraging in ons systeem.
 

 

Nou zal het aan mij liggen maar dan is het toch logisch dat ze dit gewoon moeten afronden en oplossen..

1 grote waardeloze bedoeling daar bij Betnation. iedere speler die zich afvraagt of ze daar moeten gaan spelen, DOE HET NIET.

 

Het lijkt allemaal mooi, maar als er een probleem is dan kan je minimaal 6 weken wachten op je oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update,

Ik heb inmiddels de volgende e-mail ontvangen van Betnation.

 

Quote

 

Lily (Betnation)

16 May 2024, 16:51 CEST

Beste Gompie,
 
 
Allereerst vinden wij het zeer vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad op onze website. Wij hebben aandachtig alle communicatie doorgelezen die je ons gestuurd hebt en helpen je graag om dit op te lossen.
 
In je communicatie geef je aan dat je op 19 april een klacht hebt ingestuurd. We willen je er graag op attenderen dat de klachtenprocedure van start gaat wanneer je een klacht indient op het daarvoor bestemd email adres. De 6 weken gaan in vanaf die dag, ofwel, vanaf 13 mei. Uiteraard gaan wij ons best doen om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen.
 
Alle aanbieders in Nederland hebben een wettelijke verplichting om via hun systeem na te gaan dat spelers enkel storten met een betaalmethode die te herleiden is aan de persoon. Helaas is het zo dat in bepaalde gevallen server vertragingen en/of storingen kunnen optreden. Dit is dan ook het geval met de melding die wij ontvangen hebben betreft de afkorting Jr. op je bankrekeningnummer. Je hebt daardoor meerdere stortingen in een korte tijd op 15-04-2024 kunnen maken en op 16-04-2024 hebben wij de meldingen ontvangen vanuit ons systeem. Gezien het feit dat de bank de afkorting Jr. op de tenaamstelling van jouw bankrekening heeft gebruikt, en dit niet overeenkomt met de naamgegevens op jouw geregistreerde identiteitsbewijs, is het de procedure dat wij bepaalde documenten opvragen. In onze ervaring is dit een veelvoorkomend gebruik bij banken dat vaak onnodige verwarring veroorzaakt.
 
Om je het beste te kunnen helpen, willen wij je nogmaals vraag om een bankafschrift (niet ouder dan 3 maanden) aan te leveren met jouw volledige adres, IBAN bankrekeningnummer, volledige naam (inc. Jr) en een korte toelichting kan geven waarom de bank Jr. achter jouw naam heeft gezet. Daarna kunnen wij je weer toegang geven tot jouw account.
 
Wij horen graag van je.
 

Met vriendelijke groet/Kind regards,

Lily


Dit is overduidelijk een manier om te proberen eronderuit te komen.

Ten eerste heb ik netjes mijn e-mails vanaf 19-04-2024 gestuurd naar exact hetzelfde adres. (Ik heb hier ook bewijs van en ik heb dit ingestuurd.)

Vervolgens heb ik al mijn documenten ingestuurd op die tijd en die werden niet geaccepteerd, heel bijzonder dat het nu ineens wel kan. 

Ik heb in die periode ook aangegeven dat ik het niet wist en dat dat bij meerdere mensen in Nederland zo is.

Ook dit werd door Betnation niet geaccepteerd en er was ook geen ruimte voor uitleg o.i.d.

 

En nu is er ineens na 4 weken wel wat mogelijk?

 

Ook vind ik het erg bijzonder dat een storing/vertraging mijn probleem zou moeten zijn, zijn ze niet gewoon verplicht bij Betnation om de boel op orde te hebben?

 

Ik heb terug gemaild met dat ik hier niet mee akkoord ga en ik alsnog mijn geld terug wil. ze hebben genoeg kansen gehad om het op een redelijke manier op te lossen.

 

vervolgens iemand maar afschepen via support chat en maar 4 weken te laten wachten is een waardeloze service.
 

 
bewerkt door Gompie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gompie,

 

Als je er nog wilt spelen zou ik maar doen wat ze vragen. 

Je geld terug krijgen is een utopie. Er is geen enkele reden om geld terug te krijgen behave dat je wat ongemak hebt ondervonden van niet kunnen storten.

Uiteindelijk heb jij "de fout" gemaakt door jr niet in te vullen.

Daarbij mag elk casino je account sluiten zonder enige reden. Mocht er nog geld op je account staan dan zou je dat terug moeten krijgen. 

Geld dat je verloren hebt uiteraard niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/17/2024 at 7:34 AM, LuukFOD said:

Gompie,

 

Als je er nog wilt spelen zou ik maar doen wat ze vragen. 

Je geld terug krijgen is een utopie. Er is geen enkele reden om geld terug te krijgen behave dat je wat ongemak hebt ondervonden van niet kunnen storten.

Uiteindelijk heb jij "de fout" gemaakt door jr niet in te vullen.

Daarbij mag elk casino je account sluiten zonder enige reden. Mocht er nog geld op je account staan dan zou je dat terug moeten krijgen. 

Geld dat je verloren hebt uiteraard niet.

Ik heb geen enkele intentie om daar nog te spelen als dit is hoe ze klanten behandelen.

Het casino is verplicht volgens de wet om te zorgen dat een storting niet mogelijk is als de namen niet overeenkomen. Zij zijn verantwoordelijk voor deze fout. 

Daar komt bij dat ik netjes heb willen uitleggen en heb geprobeerd dit op te lossen. Ook daar wouden ze niks van weten. Dan lijkt het mij sterk dat het probleem bij mij ligt.

"Maar doen wat ze vragen" terwijl ze zelf hebben aangegeven dat het probleem lag bij een vertraging in 'hun' systeem is natuurlijk belachelijk. Het casino heeft een NL licentie en hoort zich aan de regels te houden los van wat ik doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt deze ook omdraaien. Je hebt 11 stortingen verricht en daarmee lekker kunnen spelen (terwijl dat eigenlijk niet had moeten kunnen door de 'fout' in je tenaamstelling). Daarbij ben je ca. 1500 euro verloren binnen een maand. Lijkt mij een normale uitkomst voor een dergelijke run, geluk is zeldzaam in deze wereld. Het is toch een behoorlijk bedrag en blijkbaar is dat verloren geld wel een probleem voor je, omdat je het terugvorderen van die stortingen betrekt in je klacht. Je intentie was in eerste instantie om door te spelen en nog meer te storten, waarbij de kans aannemelijk was geweest dat je nog meer had verloren. Deze fout heeft dat nu voorkomen. Scheelt weer, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gompie:

Ik heb geen enkele intentie om daar nog te spelen als dit is hoe ze klanten behandelen.

Het casino is verplicht volgens de wet om te zorgen dat een storting niet mogelijk is als de namen niet overeenkomen. Zij zijn verantwoordelijk voor deze fout. 

Daar komt bij dat ik netjes heb willen uitleggen en heb geprobeerd dit op te lossen. Ook daar wouden ze niks van weten. Dan lijkt het mij sterk dat het probleem bij mij ligt.

"Maar doen wat ze vragen" terwijl ze zelf hebben aangegeven dat het probleem lag bij een vertraging in 'hun' systeem is natuurlijk belachelijk. Het casino heeft een NL licentie en hoort zich aan de regels te houden los van wat ik doe.

Het casino heeft hun fout ingezien en komt nu met een oplossing (bankafschrift sturen met volledige naam) dat hadden ze natuurlijk direct moeten doen. Tis eigenlijk wel een standaard iets en als NEderlands casino moeten ze weten dat een jr afkorting kan bestaan.

Beetje hetzelfde als roepnaam en doopnaam zag je vroeger ook heel vaak verificatie op afgewezen worden. 

 

Derhalve zullen ze je geld niet terug storten en mijn inziens is daar ook geen reden toe. Een no deposit bonus voor het ongemak oid was op zijn plaats geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 hours ago, LuukFOD said:

Het casino heeft hun fout ingezien en komt nu met een oplossing (bankafschrift sturen met volledige naam) dat hadden ze natuurlijk direct moeten doen. Tis eigenlijk wel een standaard iets en als NEderlands casino moeten ze weten dat een jr afkorting kan bestaan.

Beetje hetzelfde als roepnaam en doopnaam zag je vroeger ook heel vaak verificatie op afgewezen worden. 

 

Derhalve zullen ze je geld niet terug storten en mijn inziens is daar ook geen reden toe. Een no deposit bonus voor het ongemak oid was op zijn plaats geweest.

Ik ben het hier totaal niet mee eens, wat ze zullen doen en wat ze zouden moeten doen daar zit nogal een verschil in.

Het casino heeft hun fout al ingezien vanaf 19-4. en ze hebben me 4 weken laten wachten nadat ik meerdere malen ze heb benaderd voor een oplossing. 
Om dan na 4 weken alsnog eronderuit te proberen te komen door het nu ineens wel goed te keuren is niet ok.

 

Aangezien het casino hun systeem niet op orde had is er zeker een reden waarom ze het geld terug zouden moeten storten, Heb je enig idee hoe snel ze mijn account zouden blokkeren mocht ik wel gewonnen hebben?

Dat je maar gewoon accepteert wat casino's doen betekend niet dat ze in hun recht staan. en dit is naar mij mening ook absoluut niet de beste oplossing, geen wonder dat casino's maar gewoon accounts blokkeren bij grotere uitbetalingen e.d. met zo'n houding.

 

Overduidelijk dat wij hier andere meningen over hebben, laten we het daar bij houden.

Ik ga namelijk niet zomaar op mijn rug liggen als er een beetje tegengas gegeven word, en zeker niet als er overduidelijk bewijs is van meerdere fouten van hun kant. want ook de manier van klachtafhandeling is zeer matig. (En dit is nog extreem netjes uitgedrukt.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 hours ago, devad said:

Je kunt deze ook omdraaien. Je hebt 11 stortingen verricht en daarmee lekker kunnen spelen (terwijl dat eigenlijk niet had moeten kunnen door de 'fout' in je tenaamstelling). Daarbij ben je ca. 1500 euro verloren binnen een maand. Lijkt mij een normale uitkomst voor een dergelijke run, geluk is zeldzaam in deze wereld. Het is toch een behoorlijk bedrag en blijkbaar is dat verloren geld wel een probleem voor je, omdat je het terugvorderen van die stortingen betrekt in je klacht. Je intentie was in eerste instantie om door te spelen en nog meer te storten, waarbij de kans aannemelijk was geweest dat je nog meer had verloren. Deze fout heeft dat nu voorkomen. Scheelt weer, toch?

Was het maar zo makkelijk, bekijk het van een andere kant, ik zou 10000 euro gewonnen hebben, wat denk je dat ze zouden doen... dat werd een instant blokkade en geen uitbetaling. 

Zoals ik al eerder heb aangegeven het gaat me niet zo zeer om het geld, het is voornamelijk het principe dat totaal niet klopt. Ze hebben fouten gemaakt, dit toegegeven, dan moet je het correct oplossen. en je niet verschuilen achter een excuus.

Ik heb ze vervolgens ruim de tijd gegeven om het op te lossen en het probleem te verhelpen en op dat moment was er niks mogelijk. dit was voordat ik mijn geld terug wou. (Dus nee het geld is niet het probleem.) maar aangezien ze totaal niet wouden meewerken en hun kop in het zand staken toen werd het een ander verhaal.
 

De basis is dat het verloren geld niet een probleem was aangezien ik gerust het dubbele had willen storten de volgende dag, maar als ik er dan achter kom dan ik geen kans had gehad op het moment dat ik zou hebben gewonnen, daar ging het mis. (in mijn ogen is dat gewoon oplichting. want wie zegt en controleert dat ze dit niet expres in hun systeem hebben om te zorgen dat ze gemakkelijk geld kunnen harken.)

Makkelijke strategie, mensen laten storten en als er dan iemand is die geluk heeft gewoon het account blokkeren want de naam komt niet overeen.

 

En daarbij dat ze na 4 weken ineens aankomen met iets wat ik ze meteen (en meerdere keren) heb gevraagd om te doen is absurd. En naar mijn mening worden er teveel mensen genaaid door deze NL casino's en ik ben er klaar mee. (Of ik er wat mee ga bereiken of niet, geen idee maar ik ga het in ieder geval proberen.)

Zij zijn degene die een casino willen runnen, dan moet je het volgens de regels doen. Als je dat niet doet, dan moet je de consequenties aanvaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens dat het lange wachten en de conflicterende berichten niet heel netjes waren en dat de basis van de fout knullig is, ik snap alleen niet zo goed dat je er zo heilig van overtuigd lijkt te zijn dat ze je eventuele winsten uiteindelijk niet zouden hebben uitbetaald na de nodige correctie in je account. Ik heb (voordat de RTP's drastisch omlaag gingen) best veel en vaak gespeeld bij Betnation en er ook wel eens flinke bedragen met meerdere nullen gewonnen. Deze werden altijd redelijk vlot uitgekeerd (even voor je gegraven, oa deze stond binnen no time op de rekening: https://replay.pragmaticplay.net/MfhDCPTGtb), dus ik deel die negatieve verwachting niet echt met je. Als het een ongelicenseerd casino was, dan was 't natuurlijk een heel ander verhaal geweest. Desondanks hoop ik dat je een voor jou acceptabele oplossing met ze kunt treffen. Ik denk alleen zelf ook dat je het terugvorderen van je verspeelde geld daarin wellicht handiger buiten beschouwing kunt laten en je pijlen inderdaad beter in kunt zetten op een compensatie voor het geleden ongemak. Ik zie die specifieke verbinding hier nl ook niet. Lijkt me een realistischere uitkomst waar je misschien nog wat lol uit kunt halen. Succes ermee in ieder geval!

bewerkt door devad (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 hours ago, retep32 said:

dan hadden ze ook naar je gegevens gevraagd, en had je geld gewoon gekregen nadat duidelijk was hoe het zat. 

Ik heb voldoende verhalen gehoord betreft accounts die gesloten werden ook bij Nederlandse casino's waar ergens iets fout was gegaan, een ander rekeningnummer, een andere naam..

Je kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ze hem niet gesloten hadden. en daarbij gezien hoe de service van Betnation is op dit moment heb ik daar nog minder vertrouwen in.

Ik hoop dat als iemand dit overkomt dat het goed word opgelost met Betnation, maar voor nu lijkt het alsof ze gewoon de kop in het zand steken i.p.v. problemen op te lossen.

 

Maar ik ben blij dat er nog mensen zijn die er wel vertrouwen in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/19/2024 at 2:35 AM, devad said:

Ik ben het met je eens dat het lange wachten en de conflicterende berichten niet heel netjes waren en dat de basis van de fout knullig is, ik snap alleen niet zo goed dat je er zo heilig van overtuigd lijkt te zijn dat ze je eventuele winsten uiteindelijk niet zouden hebben uitbetaald na de nodige correctie in je account. Ik heb (voordat de RTP's drastisch omlaag gingen) best veel en vaak gespeeld bij Betnation en er ook wel eens flinke bedragen met meerdere nullen gewonnen. Deze werden altijd redelijk vlot uitgekeerd (even voor je gegraven, oa deze stond binnen no time op de rekening: https://replay.pragmaticplay.net/MfhDCPTGtb), dus ik deel die negatieve verwachting niet echt met je. Als het een ongelicenseerd casino was, dan was 't natuurlijk een heel ander verhaal geweest. Desondanks hoop ik dat je een voor jou acceptabele oplossing met ze kunt treffen. Ik denk alleen zelf ook dat je het terugvorderen van je verspeelde geld daarin wellicht handiger buiten beschouwing kunt laten en je pijlen inderdaad beter in kunt zetten op een compensatie voor het geleden ongemak. Ik zie die specifieke verbinding hier nl ook niet. Lijkt me een realistischere uitkomst waar je misschien nog wat lol uit kunt halen. Succes ermee in ieder geval!

Niet heel netjes? het is zwaar amateuristisch, als je een casino runt waar duizenden euro's door heen gaat per week, dan moet je je kapot schamen dat dit is hoe je je klachten behandeld.

Het is wel duidelijk dat Betnation het belangrijker vind dat er maar geld word gestort maar problemen oplossen ho maar.

 

Als jij geen problemen in je account hebt, dan kunnen ze je inderdaad moeilijk niet uitbetalen. (Mooie win trouwens!) het word een ander verhaal als ze wel iets vinden in je account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.