Spring naar bijdragen

BetCity Millions


Aanbevolen berichten

Voor het aankomende EK hebben ze een mooie promo. Je krijgt fictief 1.000.000 speelgeld die je elke dag vanaf 14 juni mag inzetten op 1 vraag met 2 keuze mogelijkheden. Wat je aan het einde vd rit over houdt mag je houden. Weet niet zeker of het bonus geld is of direct opneembaar, maar dat terzijde. Iemand een goede strategie hierbij? Had al uitgerekend als je gedurende alle dagen steeds evenredig je geld verdeeld je iets van 0,23 over houd haha. Eerste vraag is bij de openingswedstrijd over 2.5 goals ja/nee.

 

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Op 9-6-2024 om 14:12 zei Budgetvrouw:
Op 7-6-2024 om 22:36 zei Low-roller:
Beetje op gevoel verdelen en op de zekerheidjes all-in !

Same, alleen ik ga niet 100% all-in, die schuif gaat nu in stappen van €10k. Is prima om per vraag kwijt te raken, eindig je nog met genoeg geld.

Ik snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt??? Je moet toch bij elke vraag een miljoen of het volledige bedrag wat je nog over hebt inzetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Budgetvrouw:
1 uur geleden zei Seabert:
Ik snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt??? Je moet toch bij elke vraag een miljoen of het volledige bedrag wat je nog over hebt inzetten?

Nee, je kan schuiven hoeveel je van je resterende geld, je op welke uitkomst wilt inzetten. Dus hoeft niet all-in.

Ik kan dat toch echt niet volgens mij. Ik moet bij vraag 1 al een miljoen euro verdelen...

 

 

Screenshot_2024-06-10-20-34-26-284-edit_com.android.chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Ben benieuwd of de vragen nog moeilijker worden of dat het steeds hierbij blijft. Anders is er toch best wel een goede kans dat betcity miljoenen moet gaan betalen?

Vragen zullen inderdaad wel moelijker worden, kans is zo goed als nihil dat iemand met 1 miljoen gaat lopen.  Maar er is een kans. 

Hier ook nog 1 miljoen over!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.