Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

An alle die online casino spelen.

 

ik was tot vandaag Klant bij Unibet.nl en heb daar een vreeslijke ervaring gemaakt. 

Hier de Chat met Unibet.nl

mijn Chat met Unibet inzet beperkt??

Merel: Welkom bij de klantenservice van Unibet! Om ervoor te zorgen dat wij jouw persoonlijke gegevens beschermen, willen we je vragen om de volgende beveiligingsvragen te beantwoorden: Geboortedatum Postcode Datum en bedrag van jouw laatste storting

Merel: Goedenavond Sarah! :) Merel: Bedankt voor je gegevens, waarbij is dit?

Sarah: goedenavond Sarah: roulette evolution

Sarah: 20Cent tafel Sarah: live roulette

Merel: Oke duidelijk dankjewel! Merel: Ik ga er even achteraan Sarah: ok

Merel: Ik heb een ticket voor je aangemaakt bij Evolution zodat er daar onderzocht wordt waarom je die limieten hebt

Merel: Zodra we dan reactie hebben hierover, sturen we je een mail

Sarah: dus jullie weten niks

Merel: Nee het is voor ons nog onduidelijk waarom deze limieten er zijn vanuit de provider, dus dat gaan we laten onderzoeken daar

Sarah: Maar als jullie niet op de hoogde gehouden worden wat jullie provider doet wat zijn jullie dan? Sarah: allen voor verlies zorgen?

Merel: Nee hoor, met limieten kan je toch juist minder verliezen?

Sarah: ik kon de 30 niet inzetten en dat was de winst nummer 

 Merel: En we worden wel op de hoogte gehouden, maar het kan ooit voorkomen dat we iets moeten laten onderzoeken

Sarah: dus je weet helemaal niks van roulette

Merel: Jawel Sarah Merel: Maar het is niet duidelijk waarom je limieten hebt. Daarom ga ik dat Evolution laten onderzoeken

Sarah: het zijn 37 nummers en als ik niet de nummers spelen kan wat ik wil dan is het toch een oplichting

Sarah: oplichting is er niet als ik vooraf de informatie heb en niet achteraf Sarah: ik probeerde de 30 te zetten en het kon niet dus ik bij de volgende Ronde weer en ton kwam een bericht min inzet is beperkt Sarah: en ik verwacht van jullie dat ik de info vooraf heb als ik speel wat er voor limieten zijn en niet achteraf

Merel: Dat begrijp ik en dat is ook zeker vervelend

Sarah: ik stort mijn geld op jullie account en niet achteraf als de speel gelopen is

Merel: Maar als er iets gebeurt op een website en jij meldt dat, dan kan het zijn dat er onderzocht moet worden

Merel: Dus gezien er nu niet duidelijk is waar dit aan lag, ga ik het laten onderzoeken voor je Merel: Meer kan ik er nu niet aan doen helaas

Sarah: vervelend is verkeerd het is oplichting Sarah: ik zie ook nu dat UNIBET geen serieus online casino is

Merel: Oke dat kan je van mening zijn

Merel: Als we het niet serieus zouden nemen zouden we het ook niet onderzoeken lijkt me

Sarah: mijn verlies is 7 Euro en dat was ook mijn laatste verlies op Julies site en ik ga dit verhaal ook op verschillende websites publiceren. en jullie onderzoek is ook een bewijs van niet serieus zijn. Jullie zijn Partner van Evolution en Evolution doet wat het will zonder jullie op de hoogde te houden over julies klanten 

Merel: Ik denk dat je het totaal verkeerd hebt geïnterpreteerd, je hebt een vraag en daar mee help ik je om het door te sturen naar Evolution, waar het om gaat. Merel: Maar prima, ga je gang, niemand houdt je tegen! Ik wens je succes

Sarah: dus waar is het verantwoordelijke houding om jullie klanten te beschermen en niet achteraf als het probleem zou kunnen vorkomen als jullie geïnformeerd zouden zijn dat een klant bepaalde beperkingen heeft vooraf hij een speel begint Sarah: succes zou ik niet hebben en de sarcasme is een verder bewijs Sarah: maar jullie gaan betalen maak niet uit wanneer

Merel: Ik begrijp het probleem nu niet helemaal. Je hebt een vraag en ik begrijp dat dat vervelend is. Dus om jou te helpen met die vraag heb ik een ticket aangemaakt bij Evolution om dit probleem te onderzoeken. Als het dan opgelost is sturen we je een mail

Merel: Zo simpel en zo probleemloos lijkt mij, ik volg deze heisa nu echt niet Sarah. Maar doe vooral je ding! wij gaan ons best doen je te helpen met een oplossing en laten we je dit so snel mogelijk weten

Sarah: vergeet de email ik ben klaar met jullie. ik ga nu spelen tot ik mijn verlies 1000 keer binnen heb

 

Eind Chat

10 seconden later was mijn account geblokkeerd inclusieve mijn balans ik had op dit moment al winst van 42 euro. 

Nu is het voor mij duidelijk dat de Unibet zeker geen serieus website is.

 

DUS ALS IMAND DE WAARHEID SPREEKT WORD HIJ GEBLOKEERD BIJ UNIBET

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Korte samenvatting;

Je bent tijdens je spel geconfronteerd met een voor jou onduidelijke beperking op inzetten in je account. Je hebt support benaderd, die geven vriendelijk aan dat dit bij de spelprovider ligt, even uitgezocht moet worden en er direct voor je achteraan te gaan. Vervolgens flip jij uit tegen de medewerkster waarbij je haar kennis in twijfel trekt, daarbij refererend aan je verliezen en sluit je het gesprek af met een indicatie/dreigement waaruit opgemaakt kan worden dat je een mogelijke probleemgokker bent. Waarop je account direct geblokkeerd is. Hmm. Als er nog saldo in je account zit zullen ze dit nog over moeten maken, verder is dit wellicht al de meest verstandige uitkomst van dit verhaal. 👍

  • Thanks 1
  • Haha 2
Geplaatst

Blijkbaar zijn achteraf informatie door "Hollander, Low-roller en Reno" ook gewenst. Dus je gaat en roulette spel beginnen in mening dat je op alle nummers mag inzetten, tijdens het spel word je info gegeven dat je niet op alle nummers (niet tegelijk alzo op alle 37) inzetten mag zonder op een gedeelte van nummers, dus  30 tot met 36 zijn geblokkeerd.  Dan vraag ik netjes wat er aan de hand is en de medewerker van Unibet weet het niet. Als hun Provider een beperking oplegt op een klant zou het toch normaal moeten zijn dat hun de Klant een info over de beperking vooraf dorgeven en niet pas tijden het spel.  Vervolgens maak ik bezwaar dat ik niet geïnformeerd was over deze beperking.  Hun zegen ik heb mij geïrriteerd benomen en blokkeren mijn Account. Daarmee heb ik geen probleem . Ben echt blij  dat deze account dicht is. Maar dan verwacht ik wel dat mijn Geld dat er nog op de account is, uitbetaald word EN NIET OOK BLOKEERD WORD.

1.  ELKER SPELER  MOET VORAF INFORMATIE HEBBEN OVER SPEL BEPERKINGEN OF REGELS

2. ALS ER GEEN SPRAAK IS VAN KRIMINELE AKTIVITEIT IS HET NIET TOGESTAAAN HET KAPITAL TE BLOKEEREN. 

Blijkbaar zijn "Hollander, Low-roller en Reno" fan's of medewerker van Unibet

Geplaatst (bewerkt)
5 uur geleden zei devad:

Korte samenvatting;

Je bent tijdens je spel geconfronteerd met een voor jou onduidelijke beperking op inzetten in je account. Je hebt support benaderd, die geven vriendelijk aan dat dit bij de spelprovider ligt, even uitgezocht moet worden en er direct voor je achteraan te gaan. Vervolgens flip jij uit tegen de medewerkster waarbij je haar kennis in twijfel trekt, daarbij refererend aan je verliezen en sluit je het gesprek af met een indicatie/dreigement waaruit opgemaakt kan worden dat je een mogelijke probleemgokker bent. Waarop je account direct geblokkeerd is. Hmm. Als er nog saldo in je account zit zullen ze dit nog over moeten maken, verder is dit wellicht al de meest verstandige uitkomst van dit verhaal. 👍

Dat was ik ook van mening dat de saldo uitbetaald zou worden, maar nee het is ook geblokkeerd. Het is een reactie van Unibet we zijn de bas over jou.

en wel opgemerkt ik spel met 20 Eurocent en had winst 42 euro. dus 210 jetons en tijdens het spel word er beperking  geplaatst.

bewerkt door sarah
Geplaatst

Ze zijn volgens mij verplicht om resterend saldo op je acccount uit te betalen als het er daadwerkelijk nog op stond bij het sluiten, en het geen bonus geld was oid. Zou in dat geval nog even contact opnemen (op een normale manier). Hoe je dit verwoord doet het alleen overkomen alsof je voor ogen winst verward met daadwerkelijk saldo wat je gestort hebt in je account en er nog op hebt staan (dus niet hebt ingezet/verspeeld). Ik zou ook serieus de tip van @Low-roller eens onderzoeken. Als jij je zo druk maakt over je verlies, niet even kunt wachten op de uitslag van een onderzoek en denkt dat gokbedrijven de baas over je willen zijn is dit misschien geen gezonde uitlaatklep voor je. Zo maar een suggestie.

Geplaatst
4 uur geleden zei sarah:

Dat was ik ook van mening dat de saldo uitbetaald zou worden, maar nee het is ook geblokkeerd. Het is een reactie van Unibet we zijn de bas over jou.

en wel opgemerkt ik spel met 20 Eurocent en had winst 42 euro. dus 210 jetons en tijdens het spel word er beperking  geplaatst.

Unibet is de baas over jou en of je mag spelen. Daar ben je akkoord mee gegaan 

Unibet is een platvorm dat spellen aanbiedt en kan niet direct zien waarom evolution een inzetbeperking plaatst. 

Dit ik had in willen zetten op nummer x en dat won gelul. Hoevaak ik dat soort nonsens wel niet in de chat heb gehad.

Tevens ben je ronduit onbeschoft tegen medewerkers en is het goed dat ze je account hebben gesloten want dit is zeer duidelijk een geval van verslaving. 

Indien je geld rechtmatig op je account is terecht gekomen zou je dat wel terug moeten krijgen.

Overigens hoop ik dat dit topic gesloten wordt want dit is geen topic dit is een boze klant die de regels niet snapt. Je had beter Karen als nickname kunnen gebruiken!

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei LuukFOD:

Unibet is de baas over jou en of je mag spelen. Daar ben je akkoord mee gegaan 

Unibet is een platvorm dat spellen aanbiedt en kan niet direct zien waarom evolution een inzetbeperking plaatst. 

Dit ik had in willen zetten op nummer x en dat won gelul. Hoevaak ik dat soort nonsens wel niet in de chat heb gehad.

Tevens ben je ronduit onbeschoft tegen medewerkers en is het goed dat ze je account hebben gesloten want dit is zeer duidelijk een geval van verslaving. 

Indien je geld rechtmatig op je account is terecht gekomen zou je dat wel terug moeten krijgen.

Overigens hoop ik dat dit topic gesloten wordt want dit is geen topic dit is een boze klant die de regels niet snapt. Je had beter Karen als nickname kunnen gebruiken!

Dus je zegt dat ik leugens vertel. omdat er vel mensen zijn gewest de verslaafd zijn. Nou ja jou ervaring is die van jou en is geen bewijs dat ik leugens vertel of dat ik gokverslaafd ben. En een medewerker heb ik niet persoonlijk beledigt maar het online casino Unibet via de medewerker. of staat in mijn chat ergens "U" of "Jij". Dat mijn Account daarop direct geblokkeerd is stort mij helemaal niet maar wat mij stoort das hun mijn Balance ook niet uitbetalen willen per directe blokkade. En ik heb winsten dat ik nu niet bewijzen kan want mijn account is dicht anders zou ik mijn bet geschiedenis kunnen hier openbaar zetten. en het was die 30 of  jij het gelooft of niet en ik ben helemaal niet bos of kwaad mar teleurgesteld want ik verwacht van een aanbieder die voor zijn klanten te zorgt en niet allen op de site van zijn partner. Het kan toch niet zijn dat inzet beperkingen achteraf doorgegeven worden. En ik spelde met 20 cent op live casino en dan komt een beperking onverwacht dat ik op de 30 tot met 36 geen inzet mag plaatsen ! wat voor nieuwe roulette regel is dat. eerst dacht ik verkeerd of niet op tijd geplaatst te hebben maar op de daarop volgende ronde speld ik weer en gelijklig kwam dan de 23 en ik kon weer de 30 niet zeten want ik bleef op de 30 klikken en het ging niet. Toon heb ik het in de live chat van Evolution geschreven en hun zijden ik moet naar mijn aanbidder dus Unibet.   op het einde probeerde ik alle nummers uit en da is mij bewust geworden dat er een beperking is op de nummers 30 tot met 36.

 

Dus LuukFOD blijkbaar sta jij ook aan de kant/ salarislijst  van Unibet omdat jij een voorstel doet mijn topic te sluiten. Het zijn gelukkig ook noch Casino's zo als HC maar niet online want online is voor mij klaar, ik wil zo een mise ervaring niet nog een keer.  Het is mooi thuis in eigen stoel te zitten en online te spelen maar het is veiliger echt live te gaan ook is het maar tot 3 uur ochtend mogelijk.

 

En tot slot , Ik wil gewon mijn geld terug en geen gelul" jou account is blokkeert dus ook gen geld".

bewerkt door sarah
was een zin vergeten
Geplaatst
6 uur geleden zei devad:

Ze zijn volgens mij verplicht om resterend saldo op je acccount uit te betalen als het er daadwerkelijk nog op stond bij het sluiten, en het geen bonus geld was oid. Zou in dat geval nog even contact opnemen (op een normale manier). Hoe je dit verwoord doet het alleen overkomen alsof je voor ogen winst verward met daadwerkelijk saldo wat je gestort hebt in je account en er nog op hebt staan (dus niet hebt ingezet/verspeeld). Ik zou ook serieus de tip van @Low-roller eens onderzoeken. Als jij je zo druk maakt over je verlies, niet even kunt wachten op de uitslag van een onderzoek en denkt dat gokbedrijven de baas over je willen zijn is dit misschien geen gezonde uitlaatklep voor je. Zo maar een suggestie.

ik heb deze email aan hun terug gestuurd en nog steeds geen reactie

"

Unibet <[email protected]>
Sent: Friday, June 7, 2024 7:32 PM
To: >
Subject: Je account is tijdelijk geblokkeerd

 ik heb niet om tijdelijk gevraagd maar ik wil het voor altijd gesloten hebben.
En ik wil nu mijn Balance terug hebben het is mijn geld.
 
"
En het is een pure Balance want ik accepteer gen BONUS. Bonus is allen om geld van klanten af te pakken. Ik maak me geen druk om 7 euro verlies maar om de manier achteraf te horren jij hebt een beperking.
Geplaatst
16 minuten geleden zei sarah:

Dus je zegt dat ik leugens vertel. omdat er vel mensen zijn gewest de verslaafd zijn. Nou ja jou ervaring is die van jou en is geen bewijs dat ik leugens vertel of dat ik gokverslaafd ben. En een medewerker heb ik niet persoonlijk beledigt maar het online casino Unibet via de medewerker. of staat in mijn chat ergens "U" of "Jij". Dat mijn Account daarop direct geblokkeerd is stort mij helemaal niet maar wat mij stoort das hun mijn Balance ook niet uitbetalen willen per directe blokkade. En ik heb winsten dat ik nu niet bewijzen kan want mijn account is dicht anders zou ik mijn bet geschiedenis kunnen hier openbaar zetten. en het was die 30 of  jij het gelooft of niet en ik ben helemaal niet bos of kwaad mar teleurgesteld want ik verwacht van een aanbieder die voor zijn klanten te zorgt en niet allen op de site van zijn partner. Het kan toch niet zijn dat inzet beperkingen achteraf doorgegeven worden. En ik spelde met 20 cent op live casino en dan komt een beperking onverwacht dat ik op de 30 tot met 36 geen inzet mag plaatsen ! wat voor nieuwe roulette regel is dat. eerst dacht ik verkeerd of niet op tijd geplaatst te hebben maar op de daarop volgende ronde speld ik weer en gelijklig kwam dan de 23 en ik kon weer de 30 niet zeten want ik bleef op de 30 klikken en het ging niet. Toon heb ik het in de live chat van Evolution geschreven en hun zijden ik moet naar mijn aanbidder dus Unibet.   op het einde probeerde ik alle nummers uit en da is mij bewust geworden dat er een beperking is op de nummers 30 tot met 36.

 

Dus LuukFOD blijkbaar sta jij ook aan de kant/ salarislijst  van Unibet omdat jij een voorstel doet mijn topic te sluiten. Het zijn gelukkig ook noch Casino's zo als HC maar niet online want online is voor mij klaar, ik wil zo een mise ervaring niet nog een keer.  Het is mooi thuis in eigen stoel te zitten en online te spelen maar het is veiliger echt live te gaan ook is het maar tot 3 uur ochtend mogelijk.

 

En tot slot , Ik wil gewon mijn geld terug en geen gelul" jou account is blokkeert dus ook gen geld".

Tl;dr

Geplaatst

Ik heb verschillende responsible gaming cursuses gehad voor me werk. Jij valt overduidelijk in het geval probleem/gevoelige gokker zoals andere hier al aangeven. Waarom je zo blijft schreeuwen om je gelijk te krijgen over niks slaat nergens op. Unibet heeft juist gehandeld als je er niet eens mee bent ga je toch ergens anders spelen. Hoewel ik je toch adviseer gwn te stoppen met spelen gezien het je heel hoog in de emoties zit.

Geplaatst

Beste @sarah

ik heb even meegelezen en doorgenomen wat er nou precies aan de hand is.

ik begrijp dat je bepaalde nummers niet kon inzetten op de roulette?

Als dat zo is is dat natuurlijk vervelend. Echter geeft Unibet duidelijk aan dat ze voor je gaan kijken en het onderzoeken. Waarop jou reactie alsnog erg fel is. 
 

Ook begrijp ik uit je schrijven dat je communicatief niet erg sterk bent. Waardoor er verwarring ontstaat over wat er nou precies aan de hand is. 
 

Op deze wijze zal elk online casino de fout in gaan in jouw beleving. En zal je elke medewerker waardeloos vinden. Ik vind dat Merel jouw uitstekend te woord heeft gestaan.

ik zou je willen aanraden gewoon te stoppen met gokken. Je geld lekker in je zak te houden en wellicht proberen wat positiever in het leven te gaan staan. Het leven is soms al zuur genoeg. 
 

Pluk de dag! 

Geplaatst
50 minuten geleden zei exileeeee:

Ik heb verschillende responsible gaming cursuses gehad voor me werk. Jij valt overduidelijk in het geval probleem/gevoelige gokker zoals andere hier al aangeven. Waarom je zo blijft schreeuwen om je gelijk te krijgen over niks slaat nergens op. Unibet heeft juist gehandeld als je er niet eens mee bent ga je toch ergens anders spelen. Hoewel ik je toch adviseer gwn te stoppen met spelen gezien het je heel hoog in de emoties zit.

Weer iemand die van verslaafdheid spreekt. Hoezo gelijk een spraak van verslaafdheid de spraak is terwijl ik duidelijk spreek dat het om Informatie achteraf gaat.dat is het probleem. Zijn jullie hier allen pseudo psychologen die niet willen waar hebben dat ik hier over achterafinformatie spreek

Geplaatst
48 minuten geleden zei TheTurtle:

Beste @sarah

ik heb even meegelezen en doorgenomen wat er nou precies aan de hand is.

ik begrijp dat je bepaalde nummers niet kon inzetten op de roulette?

Als dat zo is is dat natuurlijk vervelend. Echter geeft Unibet duidelijk aan dat ze voor je gaan kijken en het onderzoeken. Waarop jou reactie alsnog erg fel is. 
 

Ook begrijp ik uit je schrijven dat je communicatief niet erg sterk bent. Waardoor er verwarring ontstaat over wat er nou precies aan de hand is. 
 

Op deze wijze zal elk online casino de fout in gaan in jouw beleving. En zal je elke medewerker waardeloos vinden. Ik vind dat Merel jouw uitstekend te woord heeft gestaan.

ik zou je willen aanraden gewoon te stoppen met gokken. Je geld lekker in je zak te houden en wellicht proberen wat positiever in het leven te gaan staan. Het leven is soms al zuur genoeg. 
 

Pluk de dag! 

Ook hier weer het vooraf "als het zo is". wat zou ik aan hebben als hier leugens vertel.  ik heb de originele live chat geplaats waar uit mijn kritiek duidelijk over het achteraf informeren gaat.  En natuurlijk hoe kan een aanbieder niet op de hoogde gesteld worden dat hun klant door hun provider beperkingen heeft. Op de website van Unibet heb je verlies en storting als ook speelduur beperkingen maar geen info dat je allen op 29 nummers van 37 mag zetten. dat is mijn klacht en niet de Merel, allen  haar sarcastische bemerking "veel succes". Ik heb haar geen enige keer persoonlijk aangesproken. 

Geplaatst
6 uur geleden zei Hollander:

Even voor de duidelijkheid ik speel bij geen enkel Nederlands casino aangezien er veel betere opties zijn! Tevens werk ik ook niet voor Unibet, het gaat erom hoe jij reageert soms is er niet gelijk een antwoord of een oplossing simpel.

dat begrijp ik, maar als het om beperking gaat is het well een serieuze feit en niet zomaar een internet storing

Geplaatst (bewerkt)

Mijn Verhaal eindigt hier,  want ik heb net mijn geld uitbetaald gekregen.

Wens alle spelers bei Unibet veel succes

 

bijlagen  mijn storting bewijs van gisteren  7 juin 2024 en de uitbetaling bewijs van vandaag 8 juni 2024

WhatsApp Image 2024-06-08 at 11.25.05.jpeg

WhatsApp Image 2024-06-08 at 11.25.27.jpeg

bewerkt door sarah
verkeerde Datum
Geplaatst
4 minuten geleden zei Timmy31:

Fijn dat je verhaal hier eindigt, ik blijf lekker bij unibet en dan vooral de roulette, ik heb daar al zoveel geld gewonnen niet normaal.

veel succes ik was ook denk jaar of 4 klant bij hun. Voor ze van Nederland gingen en gelijk toen weer online waren. Maar helaas ik hou niet van oneerlijke stappen.

En de Winst is niet van het Casino afhankelijk maar van de nummers die jij kiest.  En als zo in mijn feit jij niet mag inzetten wat je wilt da hout het op.

Geplaatst
33 minuten geleden zei sarah:

Ook hier weer het vooraf "als het zo is". wat zou ik aan hebben als hier leugens vertel.  ik heb de originele live chat geplaats waar uit mijn kritiek duidelijk over het achteraf informeren gaat.  En natuurlijk hoe kan een aanbieder niet op de hoogde gesteld worden dat hun klant door hun provider beperkingen heeft. Op de website van Unibet heb je verlies en storting als ook speelduur beperkingen maar geen info dat je allen op 29 nummers van 37 mag zetten. dat is mijn klacht en niet de Merel, allen  haar sarcastische bemerking "veel succes". Ik heb haar geen enige keer persoonlijk aangesproken. 

Als idd. Je hebt tenslotte geen video of foto geplaatst om je argument te onderbouwen. Had je dit wel hadden we je gelijk kunnen geven. Echter wil je je gelijk halen zonder dat je je argument kan onderbouwen met bewijzen. Daarom “als het zo is”.

en ook op mij reageer je “geïrriteerd” wat onnodig zou moeten zijn. Aangezien ik nergens zeg dat je liegt. 
 

Je schrijfwijze is aanvallend en alles behalve beleefd. Daarom krijg je een reactie als “Veel succes” 

leer hier vooral van.

tenslotte zijn je irritaties ook nog eens onterecht aangezien je dus duidelijk wel je geld terug hebt gekregen. 

 

ik wens je veel succes met klagen bij het volgende casino.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.